BTW, meneeks tää porukalla jotenkin kätisyyden mukaan, mulla ainakin.
61 posts, 4 pages, 10,008 views
Kunniamitali Platinumin ehkä hyödyllisemmästä topicista ikinä.
Mutta vastaukseen.
En pidä sitä missään puntissa koska se on niin pieni ettei se ylety punttiin saakka.
Aika säälittävää.
Tai sitten sulla on sellaset lököttävät skeidaushousut, mitä nuorilla nykyää on aika paljon. Mulla on sellaset kassitkin erottavat housut yläosasta, ni yltää lyhkäsempikin toiseen punttiin.En pidä sitä missään puntissa koska se on niin pieni ettei se ylety punttiin saakka.
Tai sitten sulla on sellaset lököttävät skeidaushousut, mitä nuorilla nykyää on aika paljon. Mulla on sellaset kassitkin erottavat housut yläosasta, ni yltää yhkäsempikin toiseen punttiin.
Jaa, samanmoiset on yllä itsellänikin. (Vakosametti on niin jees matskua.) No mutta tämähän nostaa mun itsetuntoa kovastikin, jos mulla kerran ei oo sitten niin pieni. :Db) minulla on yleensä sellaiset 70-luvun tyyliset ylhäältä kireät, alhaalta leveät housut joiden kanssa on vaikea istua.
No mutta tämähän nostaa mun itsetuntoa kovastikin, jos mulla kerran ei oo sitten niin pieni. :D
No mutta tämähän nostaa mun itsetuntoa kovastikin, jos mulla kerran ei oo sitten niin pieni. :D
Sorry to break the news mutta on sulla. Liity kerhoon...