Kummassa puntissa pidät?

61 posts, 4 pages, 9,995 views

#21 • • akir0 Guest
Onkohan mulla alimittainen dikki vai liian isot housut ku pidän sitä keskellä?
#22 • • -=aave=- Guest

Onkohan mulla alimittainen dikki vai liian isot housut ku pidän sitä keskellä?

Eli joudut meidän kerhoon... :)
#23 • • Taedium Guest

Jee, meil on pian oma klubi. :D

Ei oo.

Ruben Stillerillä on jo Pienimunasten kerho, jossa hän on yksin jäsenenä. Aattelin hakee siihen kerhoon, mutta en tiedä miten siihen liitytään.

Mut yks juttu mua hämää. Kun niin monessa mestassa ku tulee koosta puhe, niin siinä moni ilmoittaa, että "kaikki on elämänsä aikana ainakin kerran mitannut peniksensä koon". Mä en ole, mutta pitääkö se paikkaansa, että jengi oikeasti mittaa sitä kokoa? Ja jos sen veivaa pystyyn, ni eikö sille muuta tekemistä keksi ku mitata pituus? Ja viivaimellako se mitataan? Ja mistä saakka? Juuresta, ylä- vai alapuolelta? Painetaanko ylimääräinen rasvakudos syrjään, jos yläpuolelta? Ja miksi se pitää mitata?

No mut toisaalta on mulla aika pieni, jos se vasempaan laitettaessa pääsee sieltä muljahtamaan oikealle.
#24 • • -=aave=- Guest
:D :D :D :D :D

En kyl henk koht. ja oikeasti ole ikinä mitannut omaa vehjettäni.

Stillerille pisteet. :happyroll:
#25 • • JussiS Guest

Mut yks juttu mua hämää. Kun niin monessa mestassa ku tulee koosta puhe, niin siinä moni ilmoittaa, että "kaikki on elämänsä aikana ainakin kerran mitannut peniksensä koon". Mä en ole, mutta pitääkö se paikkaansa, että jengi oikeasti mittaa sitä kokoa? Ja jos sen veivaa pystyyn, ni eikö sille muuta tekemistä keksi ku mitata pituus? Ja viivaimellako se mitataan? Ja mistä saakka? Juuresta, ylä- vai alapuolelta? Painetaanko ylimääräinen rasvakudos syrjään, jos yläpuolelta? Ja miksi se pitää mitata?

Niin ja miks aina kisataan siitä kenellä on suurin muna, miksei koskaan siitä kenellä on isoimmat kassit?
#26 • • Bio Guest
Täällä freestylessä on kyllä kaikenlaista jutustelua :laugh:
Ja tähän topicciin voi sanoa, että itselläni siirtyilee useinmiten oikealle puolelle
#27 • • Taedium Guest

kenellä on isoimmat kassit?

Mulla!
#28 • • louis Guest
Käden pitämistä taskusssa niin valitsen oikean..
#29 • • NS Guest

Käden pitämistä taskusssa niin valitsen oikean..

Miksi jätät sanoja pois? Hankala lukea tollasta. Muissakin viesteissäsi laitat pisteitä keskelle lausetta yms. Piti ihan tarkistaa nettisivultasi, että oletko suomalainen.
#30 • • Timmo Guest

Niin ja miks aina kisataan siitä kenellä on suurin muna, miksei koskaan siitä kenellä on isoimmat kassit?

Koska kyseisen kisan juuret ovat siellä kuka tyydyttää naisen parhaiten. Meille miehille kun on niin vaikeaa tajuta, että useimmille naisille koko ei merkkaa mitään... Ja yritäpä tunkea kiveksesi naisen sukupuolielimeen. :heart:
#31 • • Ana-- Guest
Yks ensimmäisistä asioista mitä mun isäni mulle opetti oli, että herrasmies
pitää aina vasemmassa puntissa. Toinen on se, että julkisen vessan
rengas nostetaan aina jalalla. Aina.
#32 • • Ana-- Guest

Koska kaiken määreenähän voi pitää peniksensä kokoa.

Ainakin se määrää kuinka ison auton tarttet :)
#33 • • khatt Guest
Mun isoisä kertoi että Newtonin 4. laki kuuluu: ravistelit vehjettä miten kauan tahansa, viimeinen tippa menee aina housuun.
#34 • • Funkatronik Guest

Koska kyseisen kisan juuret ovat siellä kuka tyydyttää naisen parhaiten. Meille miehille kun on niin vaikeaa tajuta, että useimmille naisille koko ei merkkaa mitään...

Ja tämän kuulit keneltä? Ruben Stilleriltä?
#35 • • pie Guest

ravistelit vehjettä miten kauan tahansa, viimeinen tippa menee aina housuun.

Ja tämä on totuus.
#36 • • akir0 Guest

Koska Pekka vie aina voiton
#37 • • KarriN Guest
vasen.
#38 • • OSC8 Guest

:eek: :scared: :laugh:

Cool :hah:

edit: ai nii, vasen..
#39 • • nellipelli Guest
Meille miehille kun on niin vaikeaa tajuta, että useimmille naisille koko ei merkkaa mitään...

hmmm...ikävä palauttaa sut todellisuuten, mutta väitän, että useimmille naisille koolla on VÄLIÄ :)
#40 • • petrus.g Guest

Kiitti vaan akir0, meni aamuteet rinnuksille :eek: