"Sherwoodissa Robin Hood.""Joulupukin lahjavarasto?"
"Robin Hoodin nuolivarasto, Pikku-Jussi puhelimessa."
Heh.
84 posts, 5 pages, 21,274 views
WASSSSUUUUUP!!!!!!!!
(tätä toistellaan sitten soittajan kanssa kunnes kumpikin kyllästyy).
"Robin Hoodin nuolivarasto, Pikku-Jussi puhelimessa."
Mutsille vastaan aina:"Hannu Karpo"
WASSSSUUUUUP!!!!!!!!
(tätä toistellaan sitten soittajan kanssa kunnes kumpikin kyllästyy).
niinpä...täydessä bussissa toi on jokseenkin noloa :laugh:
Pari kertaa oon täydessä bussissa tehny niin, että ku joku kaveri tms. soittaa, niin vastaa ja jos on joku sellanenniinpä...täydessä bussissa toi on jokseenkin noloa :laugh:
Pari kertaa oon täydessä bussissa tehny niin, että ku joku kaveri tms. soittaa, niin vastaa ja jos on joku sellanen
"where iz u?"
"rite 'ere"
"k, bye" - tyylinen puhelu, niin puhelun sulkemisen jälkeen jatkan yksin puhelua kovaan ääneen, jotta varmasti kaikki ympärillä olijat kuulee ja luulee, että puhelu jatkuu:
"Yeah... ok... yeah... So what did the doctor say? WHAT?! You're pregnant!? ... No! ... No I can't believe it! No, it's not mine... How do I know it's not? No it's not! I'm sterilized! Just wait home, I'll be there soon!"
Ja sitten sulkee puhelimen ja on ku ei mitään oiskaan, ni on niin hauska kattella muiden ilmeitä, ku ne koittaa olla hymyilemättä ja katsomatta muhun, mutta suurin osa epäonnistuu!
En oo kattonu telkkaria kohta kahteen vuoteen. Eikä mun telkkarissa oo ikinä näkyny Sub-TV. Trigger Happy lienee joku brittikomedia? Onko? Jos on, niin se vois ehkä jossain paikallisella telkkarikanavalla näkyäkkin. Onko se leffa vai sarja? Ja kaikkein viimeisenä tärkein:Ootko seurannu Sub-TV:ltä ohjelmaa Trigger happy? :)
tuntemattomille en tykkää vastata.
tuntemattomille en tykkää vastata.
Tätä mä en ymmärrä. Mikä siinä tuntemattomille numeroille vastaamisessa tai tuntemattomille puhumisessa on niin hirveää?`Mitä jos soittajalla onkin jotain oikeasti tärkeää asiaa?
En oo kattonu telkkaria kohta kahteen vuoteen. Eikä mun telkkarissa oo ikinä näkyny Sub-TV. Trigger Happy lienee joku brittikomedia? Onko? Jos on, niin se vois ehkä jossain paikallisella telkkarikanavalla näkyäkkin. Onko se leffa vai sarja? Ja kaikkein viimeisenä tärkein:
Onko siinä vastaava juttu?
Tätä mä en ymmärrä. Mikä siinä tuntemattomille numeroille vastaamisessa tai tuntemattomille puhumisessa on niin hirveää?`Mitä jos soittajalla onkin jotain oikeasti tärkeää asiaa?
Jos siellä on joku tärkeällä asialla, jättää hän todnäk viestin vastaajaan.