Kuinka vastaat puhelimeen?

84 posts, 5 pages, 21,274 views

#21 • • Taedium Guest

"Joulupukin lahjavarasto?"

"Sherwoodissa Robin Hood."
"Robin Hoodin nuolivarasto, Pikku-Jussi puhelimessa."

Heh.
#22 • • JussiS Guest
WASSSSUUUUUP!!!!!!!!

(tätä toistellaan sitten soittajan kanssa kunnes kumpikin kyllästyy).
#23 • • Mikco Guest
Moi!
Heips!
Molo!
Terppa!
Mitä äijä/muija?
#24 • • Timce Guest

WASSSSUUUUUP!!!!!!!!

niinpä...täydessä bussissa toi on jokseenkin noloa :laugh:

Kavereille vastaan yleensä "moro" tai "terse"
Mutsille vastaan aina:"Hannu Karpo"
#25 • • kilobitti Guest

"Joulupukin lahjavarasto?"

"Sherwoodissa Robin Hood."
"Robin Hoodin nuolivarasto, Pikku-Jussi puhelimessa."

tai "Lepakkoluola, Robin puhelimessa."
#26 • • Elatek / Lauri E Guest

Mutsille vastaan aina:"Hannu Karpo"

:laugh: vois ottaa kans käyttöön...
#27 • • Hasse G Guest
hehe.. eräs toveri vastaili aikanaan fraasilla "chippendale hotline" ilmeisesti siinä toivossa, että langan päässä sattuisi olemaan tuntematon vastakkaisen sukupuolen edustaja. Tarkemmin ajatellen olisi oikeasti mielenkiintoista tietää mitä eri ihmiset tuohon reagoisivat. :D
#28 • • HydroGen Guest
Yleensä frendeille "öööö" tai "joo"!!
Joskus "poliisiasemalla, komisario *** puhelimessa"!!
#29 • • JussiS Guest

WASSSSUUUUUP!!!!!!!!

Ja aina silti on pakko sanoo toi vielä kerran :D
#30 • • Taedium Guest

Pari kertaa oon täydessä bussissa tehny niin, että ku joku kaveri tms. soittaa, niin vastaa ja jos on joku sellanen
"where iz u?"
"rite 'ere"
"k, bye" - tyylinen puhelu, niin puhelun sulkemisen jälkeen jatkan yksin puhelua kovaan ääneen, jotta varmasti kaikki ympärillä olijat kuulee ja luulee, että puhelu jatkuu:

"Yeah... ok... yeah... So what did the doctor say? WHAT?! You're pregnant!? ... No! ... No I can't believe it! No, it's not mine... How do I know it's not? No it's not! I'm sterilized! Just wait home, I'll be there soon!"

Ja sitten sulkee puhelimen ja on ku ei mitään oiskaan, ni on niin hauska kattella muiden ilmeitä, ku ne koittaa olla hymyilemättä ja katsomatta muhun, mutta suurin osa epäonnistuu!
#31 • • Timce Guest

Pari kertaa oon täydessä bussissa tehny niin, että ku joku kaveri tms. soittaa, niin vastaa ja jos on joku sellanen
"where iz u?"
"rite 'ere"
"k, bye" - tyylinen puhelu, niin puhelun sulkemisen jälkeen jatkan yksin puhelua kovaan ääneen, jotta varmasti kaikki ympärillä olijat kuulee ja luulee, että puhelu jatkuu:

"Yeah... ok... yeah... So what did the doctor say? WHAT?! You're pregnant!? ... No! ... No I can't believe it! No, it's not mine... How do I know it's not? No it's not! I'm sterilized! Just wait home, I'll be there soon!"

Ja sitten sulkee puhelimen ja on ku ei mitään oiskaan, ni on niin hauska kattella muiden ilmeitä, ku ne koittaa olla hymyilemättä ja katsomatta muhun, mutta suurin osa epäonnistuu!

Ootko seurannu Sub-TV:ltä ohjelmaa Trigger happy? :)
#32 • • Moraani Guest
Mmo

Hei bebee

Haloo

Mmoi

Moi

Näitä käytän riippuen kuka soittaa yleensä, tuntemattomille en tykkää vastata. Jos joutuu tilanteen pakosta kuitenkin vastaamaan niin omaa etunimeä tai haloo:ta käytän.
#33 • • Taedium Guest

Ootko seurannu Sub-TV:ltä ohjelmaa Trigger happy? :)

En oo kattonu telkkaria kohta kahteen vuoteen. Eikä mun telkkarissa oo ikinä näkyny Sub-TV. Trigger Happy lienee joku brittikomedia? Onko? Jos on, niin se vois ehkä jossain paikallisella telkkarikanavalla näkyäkkin. Onko se leffa vai sarja? Ja kaikkein viimeisenä tärkein:

Onko siinä vastaava juttu?
#34 • • serotonot Guest
"mä oon just paskal enkä haluis puhuu vessas, voinko soittaa vähän ajan päästä"
#35 • • Tapi T Guest

tuntemattomille en tykkää vastata.

Tätä mä en ymmärrä. Mikä siinä tuntemattomille numeroille vastaamisessa tai tuntemattomille puhumisessa on niin hirveää?`Mitä jos soittajalla onkin jotain oikeasti tärkeää asiaa?
#36 • • serotonot Guest

tuntemattomille en tykkää vastata.

Tätä mä en ymmärrä. Mikä siinä tuntemattomille numeroille vastaamisessa tai tuntemattomille puhumisessa on niin hirveää?`Mitä jos soittajalla onkin jotain oikeasti tärkeää asiaa?

hei kamoon! siel voi olla vaik poliisi! tai joku virkamies joka kysyy jotain mihin ei iha sika kuoseis pysty vastaa, tai jos teknoo soi taustal, tai jos sun puhelint kuunnellaan ja joku koittaa ostaa sult taas 4kg konii.

nimim. ei mul oo mitää vainoharhoja
#37 • • Taedium Guest
Vähän vastaamista syvemmälle:

Jos sitten soittaja kysyy "soitinko pahaan aikaan?" niin sehän indikoi sitä, että tarkoitus ei ollut osua hyvään, vaan pahaan aikaan. Silloin vastaan aina: "Et soittanut, mutta jos soitat tossa puolen tunnin päästä ni mä oon kaupassa just silloin. Okei?"

...Ja muutama on oikeesti sanonu siihen "aha, ok" sulkenu puhelimen ja soittanu minuutin päästä takas ja sanonu: "Heeeeeetkinen..."

Ja mulla on taas yksinään hauskaa.

Enkä pelkää vastata tuntemattomille. Niihin on just siistii vastailla, ku ei oo mitää välii mitä vastaa. Olen vastannut laulamalla Napoleon XIV:täkin...
#38 • • Timce Guest

En oo kattonu telkkaria kohta kahteen vuoteen. Eikä mun telkkarissa oo ikinä näkyny Sub-TV. Trigger Happy lienee joku brittikomedia? Onko? Jos on, niin se vois ehkä jossain paikallisella telkkarikanavalla näkyäkkin. Onko se leffa vai sarja? Ja kaikkein viimeisenä tärkein:

Onko siinä vastaava juttu?

Brittiläinenhän tuo...vastaavanlainen tapahtumasarja kuin sulla bussissa:Piilokameralla kuvattu, kun mies huutaa julmetun kokoiseen matkapuhelimeen julkisella paikalla:

"NO..I'M IN A SHOP!"
"WHAT?!
"I CAN'T HEAR YOU"
exc...

-> http://www.triggerhappytv.com/
#39 • • Moraani Guest

En mäkään ymmärrä. Ei mulla "ennen" ollut mitään ongelmaa puhelimeenvastaamisen kanssa. Noin viimesen 6kk sisään on kehittynyt tällainen kammo.

Kun puhelin soi, ja nro on tuntematon, tulee pose. Kuka siellä soittaa, mitähän se haluaa..ääkääk. Luulen että se johtuu lähinnä siitä, että jos siellä on joku kenen kanssa ei jaksa jauhaa.

Esim. tuttavani jenkeistä soittelee silloin tällöin. Ikävä sanoa mutta en jaksaisi millään puhua hänen kanssa. Hetken aikaa menee ihan hyvin, mutta sitten kun ei olekaan enään mitään sanomista, ja toinen ei halua millään lopettaa puhelua, alkaa ärrsyttämään.

Yritän varmaankin vältellä tällaisia tilanteita. Mielestäni on kuitenkin tökeröä keksiä tekosyitä miksi puhelu pitäisi lopettaa.

Jos siellä on joku tärkeällä asialla, jättää hän todnäk viestin vastaajaan.
#40 • • Tapi T Guest

Jos siellä on joku tärkeällä asialla, jättää hän todnäk viestin vastaajaan.

Vastaaja!! Paholaisen keksintö! About mikään ei ole niin raivostuttavaa, kun kuunnella vastaajaan jätettyä hömppäviestiä!
:mad:
Varsinkin mutsi ja mummo ovat useammankin kerran saaneet kuulla kunniansa tuosta vastaajaan sanelemisesta. Onneksi vastaajaa ei enää tarvitse duunin puolesta käyttää.