1,205 posts, 61 pages, 325,880 views
Selatessani vielä edellämainittuja sivua huomasin et käytettyjä G4:sia sai ihan sopuhintaan.... Kysymys kuuluukin et miten hyvin niillä pyörii softasynat ym?
Selatessani vielä edellämainittuja sivua huomasin et käytettyjä G4:sia sai ihan sopuhintaan.... Kysymys kuuluukin et miten hyvin niillä pyörii softasynat ym?
Meillä on studiolla G4 tuplaprossu eikä oo tullu tehot vielä (ainakaan mun käytössä) vastaan vaikka raitoja & plugareita käytössä aivan v#tusti.
Jotain käytettävien plugarien määrästä kertonee että logic toimii mikserinä (24I/O suoraan logiciin).. Esim. EQ:t yms kaikki mahollinen per kanava jo itsessään.. ;)
Onhan siinä sit vielä freeze ja loppupeleissä audioraidaks bounssaaminen jäljellä jos tehot loppuu.. :D Eli lyhyesti: kyllä G4 DP:llä musaa tekee ;) :D
Nii ja ei kai ne iBookien ja PB:n erot ole kuin varustelussa yms, samat väylänopeudet yms prossut niissä mun mielestä on.. Yksi ero taisi olla tuo prossun välimuistin koko.
Mites, tartteeko mäkissä käyttää virustorjuntaa ja palomuureja, siis os-x:ssä ja tuleeko semmosia koneen mukana?
Personal Firewall
The Mac OS X personal firewall protects your computer from unauthorized access by monitoring all incoming network traffic. When you enable the personal firewall in Mac OS X, all inbound connections are denied except for those that you explicitly permit. The personal firewall is based on ipfw, a technology that has stood up to years of real-world use in protecting the most mission-critical UNIX computers on the Internet. The personal firewall is integrated in the Sharing preference pane, with simple on/off checkboxes to enable protection. In addition, it can be customized for additional communication services, IRC, Gnutella, or other user-definable services.
Vielä tuosta os-x käyttiksestä tuli mieleen sellainen tärkeä kysymys, että millainen se tiedostorakenne siinä on, että ovatko kaikki tiedostot ihan normaalisti omissa kansioissaan, joita käyttäjä voi määrittää ja selata kuten windows xp:n resurssienhallinnassa vai onko tuossa menty jo sellaiseen kuten uudessa windowsissa tulee olemaan, että varsinainen kansiorakenne hävitetään kokonaan ja tiedostot vain "ovat siellä jossain"?? Eli itse kyllä haluaisin että tiedän missä tiedostoni ovat, eikä käyttis laita niiitä sinne mihin itse haluaa. :)
Vielä tuosta os-x käyttiksestä tuli mieleen sellainen tärkeä kysymys, että millainen se tiedostorakenne siinä on, että ovatko kaikki tiedostot ihan normaalisti omissa kansioissaan, joita käyttäjä voi määrittää ja selata kuten windows xp:n resurssienhallinnassa vai onko tuossa menty jo sellaiseen kuten uudessa windowsissa tulee olemaan, että varsinainen kansiorakenne hävitetään kokonaan ja tiedostot vain "ovat siellä jossain"?? Eli itse kyllä haluaisin että tiedän missä tiedostoni ovat, eikä käyttis laita niiitä sinne mihin itse haluaa. :)
Niin ja onkohan helsingin alueella jossain jotain paikkaa jossa voisi mahdollisesti nähdä osx:n käytännössä ja vielä parempi jos näkisi logicin kanssa?