Virallinen lavuaarin hajulukon avaamis-topicci!

128 posts, 7 pages, 26,997 views

#41 • • Daniel Braun Guest

Siis ei säärikarvat :D Joku roti nyt sentään!

Joskus neki on ajettava. Onko kiva jos on karvanen maha ja karvaset jalat ja keskellä naku alue? Näyttää vähän tyhmältä.

Eihän se mitään haittaa... :D
Onneksi ei ole niin kauhean karvainen masu, jotta toi näyttäis hölmöltä.
Mutta, jalat ovat karvaiset, ja saavat kyllä pysyäkin.

BTW: Mulla katsos jakuu toi sama "viiru" mikä alkaa alahuulen alta aina tonne pöksyihin asti ;)
#42 • • serotonot Guest

BTW: Mulla katsos jakuu toi sama "viiru" mikä alkaa alahuulen alta aina tonne pöksyihin asti ;)

vähänkö olen onnellinen etten jäänyt ilman tätä tietoa. *runkkail*
#43 • • Taedium Guest

Ihan oikeesti!? Siis läpälläkö heität vai oikeesti?

Widu, mä oon just kasvattanu partaa, että mä leikkaan leukaan samanlaisen viirun, ku mä oon vetäny navasta alas viirun. (Sitä se piilopunkkari meinas... Irokeesi, kato.) Sääret on ajamatta, mut reiden sisäpinnoista sen villan leikkasin jo pois. (Se on oikeesti niin ällöä jos reiden sisäpinta on ku lammas.) Ku parran leikaan, ni aattelin niistä viidestä rintakarvastaki muotoilla keskelle sellasen viirun.

Ajattelin, että pitäiskö laittaa säärikarvoista sellaset spiraalilla alaspäin menevät raidat. Se vois olla härön näköstä. (Ku murrosiän jälkee alko kasvaa karvoja outoihin paikkoihin, ni niillä on kiva leikkiä.)

Et kai nyt kusettanu, että sullaki tollanen viiru on? Kenen kanssa oot jutellu? Et kai se sinä ollu meillä toissa viikonloppuna naamioituneena kaverikseni ja mua vakoilemassa? Tunnusta!
#44 • • Daniel Braun Guest

Ihan oikeesti!? Siis läpälläkö heität vai oikeesti?

....

Et kai nyt kusettanu, että sullaki tollanen viiru on? Kenen kanssa oot jutellu? Et kai se sinä ollu meillä toissa viikonloppuna naamioituneena kaverikseni ja mua vakoilemassa? Tunnusta!

Kyllä juu löytyy pöksyistä sekä tosta leuasta samanlainen "viiru" :)
Piiloirokeesi siis minullakin... Paljon mukavampi kuin semmonen hirvee viidakko siellä kalsareissa.
Vaimoke tykkää myöskin... :hah:

Se nyt ei ihan pidä paikkaansa että tasaisena jatkuisi alahuulesta suoraan alas...
Kyllä enemmänkin leuka + navasta alas siihen "juureen"

Helvetti, kaikkea minäkin kerron täällä! :scared:
#45 • • naive Guest
saa olla kyllä aika karvanen apina, että saa putket tukkoon munapartakarvoilla.
#46 • • da_chef Guest

Vittu... Aarrgghh :mad:

Mistäköhän sais sitä samaa "jauhetta", mitä "ammattimaiset" talonmiehet käyttää putkien tukoksiin?

Jos sulla on astianpesukone, sen nestemäinen pesuaine on hyvää viemärintukostenavaaja.

Testattu ja todettu.
#47 • • Daniel Braun Guest

saa olla kyllä aika karvanen apina, että saa putket tukkoon munapartakarvoilla.

Tervetuloa katsomaan tän kämpän hajulukko & suihkun lattiakaivo!
Sitten näet millaista jälkeä saa aikana ihminen joka leikkaa omat hiuksensa ja tukkii vielä muillakin karvoillaan putkistoa... :D
Ja tilannettahan ei auta yhtään että talouteeni kuuluu vielä yksi naisihminen, jotka nyt tunnetusti ovat niitä hajulukon tukkijoita...

Apinasta en tiedä.
Karvoja kyllä löytyy ihan riittävästi.
Tai oikeasti aika vähän, siksihän ne putket ovatkin tukossa :excellent:
#48 • • dixoff Guest

Vittu... Aarrgghh :mad:

Mistäköhän sais sitä samaa "jauhetta", mitä "ammattimaiset" talonmiehet käyttää putkien tukoksiin?

Jos sulla on astianpesukone, sen nestemäinen pesuaine on hyvää viemärintukostenavaaja.

Testattu ja todettu.

Hyvin varustetuissa tavarataloissa jne saa myös lipeää rakeina. Lipeä on juurikin se aine, jota myydään siniseksi värjättynä ja kymmenprosenttiseksi laimennettuna ylihintaan mm. nimellä "Kodin putkimies". Kun ostaa sitä kiinteää tavaraa kilon purkissa, saa vahvuuden päättää ihan itse ja pitäisi riittää aika moneen tukokseen.
#49 • • da_chef Guest

Hyvin varustetuissa tavarataloissa jne saa myös lipeää rakeina. Lipeä on juurikin se aine, jota myydään siniseksi värjättynä ja kymmenprosenttiseksi laimennettuna ylihintaan mm. nimellä "Kodin putkimies". Kun ostaa sitä kiinteää tavaraa kilon purkissa, saa vahvuuden päättää ihan itse ja pitäisi riittää aika moneen tukokseen.

Ja putket tykkää kun lykkää jotain 99-liuosta :)
#50 • • dixoff Guest

Ja putket tykkää kun lykkää jotain 99-liuosta :)

Enemmän olisin huolissani viemärinputsaajan sormista :)
#51 • • naive Guest

Apinasta en tiedä.
Karvoja kyllä löytyy ihan riittävästi.
Tai oikeasti aika vähän, siksihän ne putket ovatkin tukossa :excellent:

no ok, itselläni ei riitä karvoja ajeltavaksi asti.
tyytyväinen olen kun edes konehuoneessa jotain nokkosia kasvaa.
#52 • • Pete Input Guest

Vois hyvinkin olla sitä samaa tavaraa, jota aiemmin kysyin.
Sitä kun laittoi viemäriin ja kaatoi vettä päälle, niin alkoi aivan helvetinmoinen "kohina", eikä sen jälkeen ollut tukoksesta tietoakaan.

Tosin yllätyin kyllä komeasti, kun jostain (?) syystä kaadoin lavuaariin astianpesuainetta. Sluurrp, ja taas toimii...
#53 • • Remotion Guest
Eli toisin sanottuna mikäli vahva lipeä poistaa karvatiheentymiä noin tehokkaasti niin eikö sitä kannata käyttää karvojen poistoon? Kokeilkaas hei joku mitä käy jos sekoittaa paketillisen rakeita kylpyveteen?
Kerrotte sitten mitä kävi, jookosta... :scared:
#54 • • da_chef Guest

Eli toisin sanottuna mikäli vahva lipeä poistaa karvatiheentymiä noin tehokkaasti niin eikö sitä kannata käyttää karvojen poistoon? Kokeilkaas hei joku mitä käy jos sekoittaa paketillisen rakeita kylpyveteen?

Uusi hittituote selkeästi:

Kivuton kokovartalon brasilialainen bikini-wax
#55 • • Daniel Braun Guest

Uusi hittituote selkeästi:

Kivuton kokovartalon brasilialainen bikini-wax

Kivuttomasta en tiedä... ;)
Mutta ainakin tehokas se olis.
Kyllä mä itse pitäydyn ihan partaterissä ja "oikeissa" kemiallisissa poistoaineisssa...
Niinku tyyliin rikkihappo tms... :D
Ei, kyllä se Veet duo bikini (tai joku semmonen, en oo varma) ajaa asiansa todella hyvin.
Varsinkin ton kaikista herkimmän ihon alueelta.
Ja toiseksi, raaputella partahöylällä pussukoita... :scared:
En suostu, EN!
#56 • • Taedium Guest

Kokeilkaas hei joku mitä käy jos sekoittaa paketillisen rakeita kylpyveteen?

Eikös lipeää jotkut voi käyttää esmes sormenjälkien polttamiseen ruumiilta, jos ei haluta niitä jättää? ...Siis en tiedä, olen vain kuullut... :seviattomanenkelinnäkönenhymiö:

Ja eikös sitä ihan hautoihin ollu tapana heittää?

Ei, kyllä se Veet duo bikini (tai joku semmonen, en oo varma) ajaa asiansa todella hyvin.
Varsinkin ton kaikista herkimmän ihon alueelta.

Ei lähe mulla ainakaa paksuimmat karvat. Sellanen hento nöyhtä lähtee kyl. Mut kyl se on pakko höylä ottaa käyttöön. No toisaalta en tiedä onko se ollu tota Duo Bikiniä, jotain Veetiä se oli mitä mä oon purkillisen käyttäny. Ja piti kuulemma olla tehokasta tököttiä.

Mut paras laite on ollu sellanen ihokarvojen nyppimiskone, mut sillä ei kasseja viitti. Se nimittäin aika snadisti kirpasee jaloissakin.

Ja toiseksi, raaputella partahöylällä pussukoita...

Mikset? Vapiseeko käsi? Kuis käsi käyb? Ehkä kandeis hankkii joku Mach3, eikä mikää isovaarin partaveitsi. Säilyy enemmän pusseja sitten tulevaisuutta varten. Mul ei oo tullu ikinä ees skraiduu Mach3:lla. (Muistaakseni.)
#57 • • Daniel Braun Guest

Ja toiseksi, raaputella partahöylällä pussukoita...

Mikset? Vapiseeko käsi? Kuis käsi käyb? Ehkä kandeis hankkii joku Mach3, eikä mikää isovaarin partaveitsi. Säilyy enemmän pusseja sitten tulevaisuutta varten. Mul ei oo tullu ikinä ees skraiduu Mach3:lla. (Muistaakseni.)

Kaikenlaisilla MACH3:illa ja pirkkamarket höylillä on yritetty raaputella, mutta ei.
Enemmän saan aikaan semmoisia pikkuisia haavoja, jotka sitten kirvelee ihan perkeleesti suihkussa käynnin yhteydessä.

Ainakin niiden pussukoiden osalta toi Veet on aivan ykkös kamaa.
Antaa sen aineen vaikuttaa pitkään ja sitten pyyhkii ne karvat huitsin kuuseen. Kyllä lähtee!

Ja muutenkin, sillä höylällä syntyy enemmän ihoärsytystä kuin tulosta, joten...
Kasvonikin ajelen sähkökäyttöisellä...
Niihin aataminaikaisiin höyliin en koske.
#58 • • Taedium Guest

Meitsilt löytyy himasta sellanen höylä, johon laitetaan Gilletten "novelle technique" teriä. Vuodelta 1918 on ne terät muistaakseni. Ja vähä vanhempi höylä.

Ei oo mitää kumisuojia ja triplateriä, vaa yks kunnollinen terä. Sillä lähtee niin parta, kulmakarvat, akne, marraskesi, orvaskesi... Lähtee vaikka hiukset päästä leikkaamatta, jos niikseen tulee. (Intissä tuli höylättyä päätä sillä useampaankin otteeseen. Jos vedetää kalju, ni sen pitää sit kans kiiltää.)

Kassit ajelin tasan yhden kerran sillä. Ja juu, ei oo kiva olla suihkussa sen jälkeen. Mach3 on parempi.

Pitääpä muuten tänää taas höyläillä. Alkaa kutisee ikävästi. *raps*
#59 • • Daniel Braun Guest

Meitsilt löytyy himasta sellanen höylä, johon laitetaan Gilletten "novelle technique" teriä. Vuodelta 1918 on ne terät muistaakseni. Ja vähä vanhempi höylä.

Ei oo mitää kumisuojia ja triplateriä, vaa yks kunnollinen terä. Sillä lähtee niin parta, kulmakarvat, akne, marraskesi, orvaskesi... Lähtee vaikka hiukset päästä leikkaamatta, jos niikseen tulee. (Intissä tuli höylättyä päätä sillä useampaankin otteeseen. Jos vedetää kalju, ni sen pitää sit kans kiiltää.)

Kassit ajelin tasan yhden kerran sillä. Ja juu, ei oo kiva olla suihkussa sen jälkeen. Mach3 on parempi.

Pitääpä muuten tänää taas höyläillä. Alkaa kutisee ikävästi. *raps*

Kyllä itse suosin sitä Veettiä...
Noihin höyliin vain on joku hiton kammo, joten eip oikee uskalla edes enää tarttua höylän varteen.

Ja höylätyssä pinnassa on aina se vika että siinä on samantien semmonen ikävä sänki. Tarttuu boxerit kii :sad:
Mutta, Veetillä on niin mukavan siloset paikat. Ainakin kolme päivää :D
#60 • • Taedium Guest

Tarttuu boxerit kii

Vinkki: Kulje kommandona.

Mutta, Veetillä on niin mukavan siloset paikat. Ainakin kolme päivää

Jaa. Pitää tarkistaa mitä tököttiä ittellä on himassa, jos tota Bikini juttuu koklais jos oma on jotain halpaa kopiota. (Kyl mulle luvattii, että se on vahvaa.)

Sil saa varmaa aika hyvin rajattua, ettei viirut katkeile tai mee vinoiks?