Virallinen lavuaarin hajulukon avaamis-topicci!

128 posts, 7 pages, 26,953 views

#101 • • Daniel Braun Guest

Ruokittu on ja tarpeet tyydyttää paikallinen nappulaliiga...

No hyvä kuulla...
Toivottasti sen paikallinen nappulaliiga on tyydyttämässä sitä ihan vapaaehtoisesti.
Katsos, kuka nyt haluaisi niitä lapsuuden traumoja kontolleen :panic:

Muistithan pitää sen kaulapantaan kytkettynä siellä rannalla?
#102 • • Timmo Guest

Muistithan pitää sen kaulapantaan kytkettynä siellä rannalla?

tota...joo..siis. En. Se itse asiassa karkas sillon...en tiiä miten pitkälle pääsi niissä pantteristringeissä, mutta kai se jostain löytyy. En ois halunnu tunnustaa... :panic:
#103 • • LindaGP Guest
Haa!!! Löysin kaikille konemusan ystäville aivan erinomaisen viemärinavausaineen: Teknoseesam. Semmoista rakeista ainetta kuten Hekla ja Tukos-Tuomas, mutta sillä on varmasti enemmän asennetta. :cool:
#104 • • Jone Guest

Sellaset tiukat matalalantioiset naistenbokserit on parhaita. :heart:

Ne on sitäpaitsi ainakin IMO paljon seksikkäämpiä kuin stringit. Stringit aiheuttavat mussa hieman mallista riippuen joko hyväntahtoista repeilyä tai räkänaurua tyyliin "ootko huomannut et sulla on naru perseessä?"

Voisin varmaan kasvaa aikuiseksi, mutta en usko että tämän joskus tapahduttuakaan opin arvostamaan perseessä kulkevan narun estetiikkaa.
#105 • • Edited Tapi T Guest

Stringit aiheuttavat mussa hieman mallista riippuen joko hyväntahtoista repeilyä tai räkänaurua tyyliin "ootko huomannut et sulla on naru perseessä?"

Mä tykkään sekä boksereista että stringeistä.

Freestylen hengen mukaisesti harrastan funktionaalista kuvaviestintää ja vastaan kommenttiisi replykuvalla:

etvaan.JPG
#106 • • serotonot Guest

Sellaset tiukat matalalantioiset naistenbokserit on parhaita. :heart:

Ne on sitäpaitsi ainakin IMO paljon seksikkäämpiä kuin stringit. Stringit aiheuttavat mussa hieman mallista riippuen joko hyväntahtoista repeilyä tai räkänaurua tyyliin "ootko huomannut et sulla on naru perseessä?"

Voisin varmaan kasvaa aikuiseksi, mutta en usko että tämän joskus tapahduttuakaan opin arvostamaan perseessä kulkevan narun estetiikkaa.

Olen esim. IHAN SAMAA MIELTÄ! Stringit on mielestä jotenkin mauttomat. Kai toi ahdistus niitä kohtaan johtuu siitä nuorten naisten kauniista pukeutumistavasta missä yhdistetään navan paljastavat paidat, matala vyötäröiset farkut ja stringit. Kyl kelpaa sellasis keimailla *hyivittuhymiö*

Mun suosikit o sellaset vissiin mallia maxi, mitkä o vähä niinq jotkut 60-luvun uimahousut, sillee et pakaran alareuna tulee vaan housuista ulos. Sellaset oikean pyllyn päällä on herkkuu
#107 • • Taedium Guest

Sellaset oikean pyllyn päällä on herkkuu

Mun mallinukkefetismistä johtuen mä diggaan alkkareista tekopyllyn päällä. (Enemmän kun leivän päällä.)
#108 • • Quu Guest
Aika bumpata threadi, sillä vaimoke juuri ilmoitti, ettei lavuaari vedä oikein enään :heart:
#109 • • JussiS Guest

Aika bumpata threadi, sillä vaimoke juuri ilmoitti, ettei lavuaari vedä oikein enään :heart:

Onkohan sun vaimoke jotenkin viallinen, kun mä oon joutunu vaan kerran avaamaan hajulukon? Oothan sä muistanu sanoo sille, ettei vieraita esineitä saa heittää viemäriin?

PS: saaks tässä topikissa kirota myös suihkun lattiakaivon putsaamista, vai vaatiiks se omat threadin?
#110 • • Ana-- Guest
mä tukin mun lavuaarin kerran mu.. partakarvoilla :(
Ante

#111 • • Ante

Hiukset pitää kerätä pois lavuaarista sitä tukkimasta. Ja mitä se puhe oli miesten stringeistä. Miesten stringit?? Kuulin lauantaina ensimmäistä kertaa moisista. Brrr... Tuntuu inhottavalta ajatuksena, että tuossa pakaroiden välissä hiertäisi joku naru.
#112 • • Hempp@ Guest

Vittu... Aarrgghh :mad:

Mistäköhän sais sitä samaa "jauhetta", mitä "ammattimaiset" talonmiehet käyttää putkien tukoksiin?

Thermiiniä putkiin vaan,siinä lähtee roskat ja liat putkistoista :D
#113 • • Daniel Braun Guest

PS: saaks tässä topikissa kirota myös suihkun lattiakaivon putsaamista, vai vaatiiks se omat threadin?

Onhan siinä lattiakaivossakin hajulukko...

Tuntuu inhottavalta ajatuksena, että tuossa pakaroiden välissä hiertäisi joku naru.

Mikä naru missä?
Eiks se kapea puolisko tuu eteen ja se leveä taakse? :scared:
Estää hiertämiset ja tavarat on edessä paremmin esillä :D
#114 • • jouni a Guest
voi v-ttu näitä virallisia topikkeja :D :roll:

Eiks plattarilla ole virallista kives ja stringi-topiccia?
#115 • • LindaGP Guest
Sain tänään inhon väristyksiä kun aamulla semmoinen ruskea 3cm mittainen monimonijalkainen liero käppäili ylös meidän tiskialtaan viemäristä. :panic: Miten se on sinne löytänyt?
#116 • • Remotion Guest

Sain tänään inhon väristyksiä kun aamulla semmoinen ruskea 3cm mittainen monimonijalkainen liero käppäili ylös meidän tiskialtaan viemäristä. :panic: Miten se on sinne löytänyt?

Mä tapoin kerran tollasen ferrarin EDT:llä (alkoholii yli 90%), ruikin siihen sellasen lammikon sitä ja sit se kuoli (tai ei itseasiassa ennen kuin läimäsin kengällätäysii päälle... mut anyway hais lattia hyvälle sen jälkeen. ja toukkakin kuoli. :laugh:
#117 • • Homegrove Guest
Tulipas tehtyä.

Olipas kamalaa. Enpäs ole moista hajua tavannut montaa kertaa elämässäni.
#118 • • Daniel Braun Guest
Kuningastopicin paluu \o/
:hearts:
#119 • • mizzione Guest
Suosittelen toimenpiteen tekemistä aamuviideltä laskuhumalassa jatkoilla, sen jälkeen kun tärkeä ystäväsi on laatannut lavuaarin tukkoon ja laskenut vettä päälle :hearts: !
#120 • • nipa Guest
meidän talon viemärissä on paskaa :heart: