Virallinen lavuaarin hajulukon avaamis-topicci!

128 posts, 7 pages, 26,941 views

#1 • • Quu Guest
Helvetti kun tosta naisesta lähtee noita hiuksia. :(

Vasta pari kuukautta sitten avasin viimeksi. :crybaby:
#2 • • jUSSi Guest

Vasta pari kuukautta sitten avasin viimeksi. :crybaby:

aja nainen kaljuksi!
#3 • • JussiS Guest

Mikä helvetti siinä on muuten että ne on pakko heittää lavuaariin? Eiks vessanpönttökin oli melkein fiksumpi, tai vaikka yllättäen roskis? Mut kun ei, kun lavuaariin.

"Women - can't live with them - can't kill em all" - Al Bundy
#4 • • akir0 Guest
Viel enemmän mua ihmetyttää, että miten lavuaarin hajulukossa voi olla 20 kappaletta korva-topseja.
#5 • • serotonot Guest
mua ihmetyttää se et viime jatkojen jälkeen mä heräsin hajulukosta...
#6 • • Quu Guest

aja nainen kaljuksi!

No helvetti! :panic:

Se kerkesi senkin vielä tekemään itselleni vasten tahtoani pari päivää sitten.

Mutta se on jo ihan toinen juttu :D
#7 • • Daniel Braun Guest

Mikä helvetti siinä on muuten että ne on pakko heittää lavuaariin? Eiks vessanpönttökin oli melkein fiksumpi, tai vaikka yllättäen roskis? Mut kun ei, kun lavuaariin.

"Women - can't live with them - can't kill em all" - Al Bundy

Ajatteles sitten kun joudut avaaman sen vessanpöntön... :scared:
Siinä on hajulukot kaukana!
:D

Sama juttu on muutes ton suihkun viemärikaivon kanssa.
Perkules se on aina täynnä hiuksia.
Ja tietenkin päälle viemärikaivon kannen alapuoli on värjäytynyt tahmealla mömmöllä juuri sen sävyistä ainetta millaista nainen on juuri silloin laittanut päähänsä korostaakseen kauneuttaan...
Kiva sitten sitä kaivoa alkaa puhdistaa...
Ja jos sinne hiuskasaan on takertunut vielä erinäisiä juttuja erinäisistä suihkusessioista, niin hip! Että sitä on kiva puhdistella.
Kainaloihin saakka ylettyvät kumihanskat käteen ja säteilysuoja tarkastaja käymään!
#8 • • Pete Input Guest
Vittu... Aarrgghh :mad:

Mistäköhän sais sitä samaa "jauhetta", mitä "ammattimaiset" talonmiehet käyttää putkien tukoksiin?
#9 • • Daniel Braun Guest

Mistäköhän sais sitä samaa "jauhetta", mitä "ammattimaiset" talonmiehet käyttää putkien tukoksiin?

Eiks sitä oo rautakaupoissa?
Ainakin näin muistelisin...

Tai sitten kyselet tutuilta, jos joku vaikka tuntis jokun joka tuntis jonkun jolla olis... ;)
Ainakin meillä duunissa on tota viemärin aukaisu "jauhetta" sekä sitten sitä loistavaa hajunpoistaja jauhetta...
Saa oksennuksen hajun tms katoamaan kertaheitolla :hearts:
#10 • • serotonot Guest

tsiigaa sellain flyer mis lukee HARD***** ja mee sinne kysyy
#11 • • Pete Input Guest

Mä olenki aina ihmetelly, et miks mä näen sun pään läpi.
Mut sullahan onkin vitun isot putket pään läpi... nenästä takaraivoon.
#12 • • serotonot Guest

Mä olenki aina ihmetelly, et miks mä näen sun pään läpi.
Mut sullahan onkin vitun isot putket pään läpi... nenästä takaraivoon.

jep. eikä oo tullu ees ihan halvaks teettää noita.
#13 • • ville Guest
Onneksi vaavun hiukset ovat lyhentyneet viimeisen vuoden aikana varmaan 1/5:aan, ei meinaan ole kertaakaan tarvinnut avata hajulukkoa (paitsi eilen, mutta se johtui lecasorasta) :)
#14 • • Daniel Braun Guest

Onneksi vaavun hiukset ovat lyhentyneet viimeisen vuoden aikana varmaan 1/5:aan, ei meinaan ole kertaakaan tarvinnut avata hajulukkoa (paitsi eilen, mutta se johtui lecasorasta) :)

Minunkin Bikkanen on katkonut hiustensa pituudesta varmaan sen 2/3:saa, mutta ei se ole missään näkynyt...
Kyllä niitä hiuksia yhä edelleen on siellä hajulukossa ja suihkun lattiakaivossa.
Tosin, on siellä kyllä omiakin...
En oo varmaan kahteen/kolmeen vuoteen käynny leikkauttamassa ammattilaisella hiuksiani.
Itse ne leikkaan.
Juuri sellainen malli joka ei vaadi muuta kuin vähän pätkimistä sieltä sun täältä :)

Mutta, asiaan.
Mitä hittoa se lecasora teki siellä teidän lavuaarissa? :confused:
Toimiiks se teidän perheessä hammastahnana?
#15 • • root Guest
Oksennuksen poisto hajulukosta on hauska proseduuri. Ystävä oksensi kebabit sunnuntaiaamuna lavuaariin ja oli pakko avata tiistaina kun koko kaksio haisi. Sieltä erottui selvästi sipulia, riisiä ja salaattia. Toinen frendi onneksi suoritti operaation opetusmielessä.

Ja kas, haju lähti.

Imukuppi on hauska kapistus ja oikeasti toimiikin.
#16 • • ville Guest

Mutta, asiaan.

Tää menee taas sinne lapsiosastolle, joten parempi jos jätän kertomatta :)
#17 • • Daniel Braun Guest

Mutta, asiaan.

Tää menee taas sinne lapsiosastolle, joten parempi jos jätän kertomatta :)

Ok...
Ymmärrän kyllä.
Mutta, silti kummastuttaa.
Voit kuvitella vain millaisia ajatuksia päänisisällä pyörii kyseisestä jutusta :D
#18 • • milo Guest

Sama juttu on muutes ton suihkun viemärikaivon kanssa. Perkules se on aina täynnä hiuksia.
...
Kiva sitten sitä kaivoa alkaa puhdistaa...
Ja jos sinne hiuskasaan on takertunut vielä erinäisiä juttuja erinäisistä suihkusessioista, niin hip! Että sitä on kiva puhdistella.

Niksi-Pirkka to the rescue!!:king:

Tätä voisi ehkä soveltaa lavuaarinkin hajulukkoon.:confused:
#19 • • Hansu Guest

Niksi-Pirkka to the rescue!!:king:

Taidanpa oikeasti kokeilla suihkun lattiakaivoon, oon jo sen verran epätoivoinen (siipastani puhumattakaan)... Letti kun heiluu tossa vyötärön tasolla niin niitä hiuksia tipahtelee väkisinkin. Just eilen löytyi imurin "varresta" puolimetrinen yksilö joka oli haalinut itseensä kiitettävästi villakoiria ja lähes tukki koko imurin.
#20 • • Remotion Guest

Just eilen löytyi imurin "varresta" puolimetrinen yksilö joka oli haalinut itseensä kiitettävästi villakoiria ja lähes tukki koko imurin.

Mäkin oon nähnyt jostain jenkkisarjoista (kuten rescue 911)
kun noita puolimetrisiä ja pidempiäkin "yksilöitä" on löydetty esim viemäreitä tukkimasta, mut tää imurinputki onkin ihan uus tuttavuus (mikäköhän kapistus se lienee?) en ois kyllä uskonut että tuollaiset "yksilöt" vetävät puoleen pieniä pörröisiä koiria (kuten villakoiria) korkeintaan söis niitä.