Virallinen lavuaarin hajulukon avaamis-topicci!

128 posts, 7 pages, 26,934 views

#21 • • Remotion Guest

Sama juttu on muutes ton suihkun viemärikaivon kanssa.
Ja jos sinne hiuskasaan on takertunut vielä erinäisiä juttuja erinäisistä suihkusessioista, niin hip! Että sitä on kiva puhdistella.
Kainaloihin saakka ylettyvät kumihanskat käteen ja säteilysuoja tarkastaja käymään!
:D

Meilläkin on toi suihkun viemärikaivo ihan tukossa erinäisten sessioden takia, nimittäin lecasorasta ja chemtrailsseista. :eek: :D
#22 • • Taedium Guest

"Women - can't live with them - can't kill em all" - Al Bundy

"Women - can't live with them - and they can't stand while peeing." - Al Bundy

Se on kai kohta pakko avata se oma hajulukkokin. On niin monta viikkoo viivästyttäny sitä ja kaatanu vaa pahimpaan hätään jotain Jokakodin Putkimiehen tapasta tököttiä. Saas nähä mitä kivaa sieltä löytyy. Vaan niin kauan ku se aukee sillä tökötillä, ni ei oo tarve avata. Tai ehkä hygienian vuoksi olis järkevää... Tulee vähemmän tauteja jos ei oo jotain hiustukkoo muhimassa vessassa. Miksi ihmisen pitää olla laiska?
#23 • • pie Guest

Se on kai kohta pakko avata se oma hajulukkokin. On niin monta viikkoo viivästyttäny sitä ja kaatanu vaa pahimpaan hätään jotain Jokakodin Putkimiehen tapasta tököttiä.

Mulla sama tyyli, jotain myrkkyä vaan niin on se ainakin tähän mennessä avautunut :)

Miksi ihmisen pitää olla laiska?

Niinpä. Viikko sitten tosin kunnostaudun ja putsasin lattiakaivon oikein huolella. Taidankin kokeilla niksipirkan niksiä, ettei tartteis niin usein putsata.
#24 • • vaavu Guest
Älkääs nyt aina naisia dissatko, kyllä miesten partakarvojen ja munakarvojen trimmauksesta saa myöskin lavuaarin tukkoon.

Ja jos ei halua olla ihan niksi niin noihin lukkoihin saa ostettua valmiitakin suotimia.
#25 • • pie Guest

Ja jos ei halua olla ihan niksi niin noihin lukkoihin saa ostettua valmiitakin suotimia.

Jotka ovat muuten helvetin kalliita ja ihan perseestä. Ainakin Sini-merkkiset lattiakaivolle tarkoitetut suotimet. Hintaa taisi olla 6 euroa ja muutaman suihkun jälkeen eivät enää vedä kunnolla vettä alas. Siis se suodin tukkeutuu todella helposti eikä sitä voi pitää siinä kaivossa, jos esim pesukoneen huuhteluvesi tulee siihen.

Nimim. Testattu on ja perseestä oli
#26 • • LindaGP Guest

Älkääs nyt aina naisia dissatko, kyllä miesten partakarvojen ja munakarvojen trimmauksesta saa myöskin lavuaarin tukkoon.

Aamen.
#27 • • Taedium Guest

Saa.

Saahan miesten munakarvoista aika pahan hajun keittiöönkin jos niitä uuniin laittaa. Ja munakarvoja jos ripottelee vaikka tyynyliinoihin, ni joutuu heräilee öisin siihen, että on karvoja suussa. Ja jos laittaa auton bensatankkiinkin, niin voi mennä sekin tukkoon.

Itse en kyllä kasseja ajele lavuaarissa. Taitaapi olla tuo suihku siihen tarkoitukseen parempi. Eikä mulla oo ikinä ollu suihku tukossa, jos HOASin kämppiä ei lasketa. Mut ihan miten ihmiset tykkää.
#28 • • Quu Guest

Todella omatoiminen sählääjä laittaa ne karvat siististi vessanpönttöön. Onneksi se ei mene tukkoon.
#29 • • dixoff Guest

...vessanpönttöön. Onneksi se ei mene tukkoon.

Minä sain joskus skidinä vessanpöntönkin tukkoon. En tosin parta- tai munakarvoilla, vaan veskipaperiövereillä.
#30 • • LindaGP Guest

...vaan veskipaperiövereillä.

:laugh: Meinasin tehdä saman tempun eilen, kun pudotin pönttöön kokonaisen rullan paprua. Mieheni tuli koputtamaan ovelle ihmeissään, kun istuin vessan lattialla ja nauraa käkätin ihan hysteerisenä.

Mutta vielä asiaakin. Mitä tehdä jos tiputtaa lavuaarin viemäriin pieniä esineitä, esmes korvakorun? Onko kellään hyvää niksiä miten sen saisi sieltä vex ilman että joutuu avaamaan putkia?
#31 • • jUSSi Guest

Minä sain joskus skidinä vessanpöntönkin tukkoon. En tosin parta- tai munakarvoilla, vaan veskipaperiövereillä.

vessanpöntön saa tukkoon mm. mehupurkeilla, vaipoilla, sixpackkien kuorilla, tamppooneilla, appelsiinin kuorilla etc.

nimim. "talonmies töölössä"
#32 • • Taedium Guest

Todella omatoiminen sählääjä laittaa ne karvat siististi vessanpönttöön.

Jahas. Nyt olen päätellyt jo sen verran, että Quu ja Ville leikkaavat karvansa lavuaarissa ja Quu nostelee ne vessanpönttöön. (Omat, ei siis Villen... tai enhän minä siitä tiedä...)

Allekirjoittanut tekee sen joko suihkussa tai kylvyn päätteeksi.

Missä muut leikkaavat karvansa?

Nimim. Piilopunkkari
#33 • • jUSSi Guest

hiukset parturissa, amisviikset lavuaarin päällä
#34 • • LindaGP Guest

Suihkussa kaikki muut paitsi pääkarvat. Ne leikkaa ihan kampaaja (sitä ei aina uskoisi...).
#35 • • Edited akir0 Guest

Ei pidä paikkaansa, koska naiset on miehiä karvaisempia
#36 • • Taedium Guest

Ööö...

Mä puhuin alapään karvotuksesta...

Jos se ei asianyhteydestä selvinnyt.
#37 • • Juki54 Guest
Muistan kun kaverilla oli viemärit tukossa kotibileiden jäljiltä.. Lopulta putkimiehet löysi syyn, mun pitkät kalsarit :hearts: :D
#38 • • jUSSi Guest

Ööö...

Mä puhuin alapään karvotuksesta...

Jos se ei asianyhteydestä selvinnyt.

selvis se, sääriä en aja ja munakarvat ei kasva vielä. kainalsota löytyy muutama rikkaruoho
#39 • • Daniel Braun Guest
Hiukset ja partakarvat lavuaarin päällä...
Sitten ne "muut" karvat siellä suihkussa...
Siis ei säärikarvat :D Joku roti nyt sentään!

Ja kaikki reijät on aina tukossa...
Pentele.
Joko pöntöllä istujalla tai istuimella ummetusta :)
#40 • • Taedium Guest

Siis ei säärikarvat :D Joku roti nyt sentään!

Joskus neki on ajettava. Onko kiva jos on karvanen maha ja karvaset jalat ja keskellä naku alue? Näyttää vähän tyhmältä.