Virallinen lavuaarin hajulukon avaamis-topicci!

128 posts, 7 pages, 27,023 views

#81 • • Ana-- Guest

Mutta, onko sekään niin mukava juttu että heppi on puristuneena kiepille jossakin ahtaissa pöksyissä?
Kyllä boxereissa on mukavampaa... Saa roikotella menemeen ihan miten lystää :D
Itse kyllä enemmän käytän semmosia snadisti tiukempia boxereita, en semmoisia hirveitä pussimaisia skottiruuttupöksyjä...

Ja plussaa on sekin ettei rojut hikoile niin pahasti :)
Ja naiset tykkää...
Ainoot "perinteisen" tyyliset mulla on semmoset tiikerikuvioidut tangat (stringit tms mitkä vitut ne nyt on...) :excellent: :hearts:

Joo, sellanen uimahousu-kolmiomalli on kyl karmee :( Mullakin on
pääsääntösesti jalassa sellaset pinkeemmät bokserit. Ei niissä mikään
hierry minnekkään ja herrasmieshän pitää pikkukaveria aina vasemmas-
sa puntissa. Täähän on jo vanha viisaus.
#82 • • naive Guest

_o/

boksereita olen käyttänyt armeijassa kerran. Kun palleista oli iho hankautunut pois taisteluharjoituksen jälkeen, päätin että perinteiset kalsarit on mun juttu. Mä en myöskään diggaa siitä, että sladdi roikkuu jommassakummassa lahkeessa.

Mulle kävi täsmälleen samalla tavalla. Paitsi että meillä oli tst-harjoituksen sijaan liikuntakoulutusta. Esterata.

Jumalauta sitä hiillosta! Pussukat ihan punasina molemminpuolin, ei muutas kun päivystäjältä va(l)kovaseliinia...

joku manaili boksereiden kuumuutta.
Mulle on tullu toi sama fiilis, jotenkin tuntuu siltä, että ilma ei kierrä.. Kyllä kalsarit on poikaa.
#83 • • Tapi T Guest

Ja plussaa on sekin ettei rojut hikoile niin pahasti

Mun konehuoneessa on ilmeisesti sitten joku pielessä, kun noissa boksereissa paikat tuppaavat nimenomaan hikoamaan. Vai pitäisköhän mun kokeilla noita Anan mainostamia pinkeitä boksereita?

:confused:
Tämä on sitten mun kirjoittama juttu (edellisen sivun alin postaus). Mun piti quotata Danielia, mutta olinkin näemmä vahingossa painanut quote-napin sijasta edit-nappulaa, jolloin editoin Danielin viestiin oman tekstini. Ihmettelinkin eilen, että miksei se postaus näy missään, vaikka painoinkin submittia.

(Miksi tuossa Danielin postauksessa ei muuten näy, että mä olisin editoinut sitä?)

Pahoittelut Danielille ja kaikille muillekin, täytyy näemmä olla vastaisuudessa todella tarkkana noiden nappuloiden kanssa. Toivottavasti mitään älyttömän tarpeellista kalsarifaktaa ei hävinnyt.
#84 • • Daniel Braun Guest

Ja plussaa on sekin ettei rojut hikoile niin pahasti

Mun konehuoneessa on ilmeisesti sitten joku pielessä, kun noissa boksereissa paikat tuppaavat nimenomaan hikoamaan. Vai pitäisköhän mun kokeilla noita Anan mainostamia pinkeitä boksereita?

:confused:
Tämä on sitten mun kirjoittama juttu (edellisen sivun alin postaus). Mun piti quotata Danielia, mutta olinkin näemmä vahingossa painanut quote-napin sijasta edit-nappulaa, jolloin editoin Danielin viestiin oman tekstini. Ihmettelinkin eilen, että miksei se postaus näy missään, vaikka painoinkin submittia.

(Miksi tuossa Danielin postauksessa ei muuten näy, että mä olisin editoinut sitä?)

Pahoittelut Danielille ja kaikille muillekin, täytyy näemmä olla vastaisuudessa todella tarkkana noiden nappuloiden kanssa. Toivottavasti mitään älyttömän tarpeellista kalsarifaktaa ei hävinnyt.

Heh...
NO hätä!
Tuollaista tapahtuu...

Toi kuoterivi näyttää kyllä aika huvittavalta :D
#85 • • vaavu Guest

Pahoittelut Danielille ja kaikille muillekin, täytyy näemmä olla vastaisuudessa todella tarkkana noiden nappuloiden kanssa.

Eih, just kun tää kassikeskustelu on käynyt kuumana niin täällä alkaa sensuurin sakset viuhua! :crybaby:

Kaipa toi kalsarikeskustelu on samaa tasoa kuin naisten mielipiteet siitä pitääkö olla stringit vai tavalliset vai jotain muuta. Mä en itse ole koskaan oikein päässyt sisälle siihen miksi stringejä pitäisi käyttää. Epämiellyttävä hankaava naru arassa paikassa (väliliha + anus) joka vielä on epäterveellinenkin pitemmällä tähtäimellä! Kyllähän sitä stringejä voi aina välillä käyttää tarpeen niin vaatiessa, mutta ei niistä kyllä arkikäyttöön ole, vaikka kuinka naiset yrittää vakuutella kuinka mukavia ne muka on.

Sellaset tiukat matalalantioiset naistenbokserit on parhaita. :heart:
#86 • • Daniel Braun Guest

Pahoittelut Danielille ja kaikille muillekin, täytyy näemmä olla vastaisuudessa todella tarkkana noiden nappuloiden kanssa.

Eih, just kun tää kassikeskustelu on käynyt kuumana niin täällä alkaa sensuurin sakset viuhua! :crybaby:

Eihän täällä mikään moderaattorin viikate alkanut viuhua, vaan Tapille sattui tollanen moka noiten nappuloitten kanssa...
Kyllä sitä varmaan jokaisella sattuis, jos nyt ei olis tottunnu siihen että kykenee editoimaan toisten posteja...

Mutta, kuitenkin asiaan...
Pöksyt pitää tietenkin olla semmoiset mistä tykkää.
Mutta, mulle boxerit ovat påp! :hearts:
#87 • • Timmo Guest
tunnustus! Mulle bokserit tekee mun äiti... tarpeeks pitkiä ja väreissä löytyy sekä sydänkuvioissa tai nalleissa... :hearts:
#88 • • phanatic Guest
Takas asiaan (pahoittelen).
Meiltä vaihdettiin lavuaarin haju/vesilukko, nyt se lukitsee enää veden pääsyn viemäriin eli lavuaariin kaadetut salaisuudet valuu sellaisenaan jaloille. Älkää tulko kylään.
#89 • • Quu Guest

Meiltä vaihdettiin lavuaarin haju/vesilukko, nyt se lukitsee enää veden pääsyn viemäriin eli lavuaariin kaadetut salaisuudet valuu sellaisenaan jaloille. Älkää tulko kylään.

*reps*
#90 • • serotonot Guest

*reps*

v*ttuuks naurat!

kiva pestä hampaita ku allas tulee sun reisille!
miks se ei oo reidenomistajan yksinoikeus?
#91 • • Edited Saskia Guest
Meni jo.
#92 • • Timmo Guest
Siks miesten kannattaakin käyttää naisten stringejä. Letku nousee suoraan ylöspäin ja kivekset roikkuu narun molemmin puolin ulkona...
:hearts:
#93 • • Daniel Braun Guest

Siks miesten kannattaakin käyttää naisten stringejä. Letku nousee suoraan ylöspäin ja kivekset roikkuu narun molemmin puolin ulkona...

Oliko tämä taas näitä kokemuksen syvällä rintaäänellä-juttuja? :D
Mikäs siinä jos tykkää...
Tai nyrkillä uhaten pakotetaan...
#94 • • Timmo Guest
Ei ku mä näin sun iskäs uimarannalla.... :D
#95 • • naive Guest

oon stedannu ja ei ollu hyvä.
eikä näyttänytkään hyvältä.

pitäydyn edelleen verenpainekalsareissani.
#96 • • Taedium Guest
Boxerit tai kommando!
#97 • • Tapsa Guest

*reps* <- tollaiko se kirjotettiin sillai trendikkäästi ! ?
Enihau *reps*..
#98 • • LindaGP Guest

Kannatan. Se virkistää kehoa ja mieltä. Ja eikun töihin hame päällä kuten minä.

Ei tälläsiä saa täällä kirjoitella, menee jollakulla vielä drinksut väärään kurkkuun *köhköh*

Anteeksi.
#99 • • Daniel Braun Guest

Ei ku mä näin sun iskäs uimarannalla.... :D

Olit sä sitten päästänyt sen oikein rannalle sieltä kaapistasi?
Hienoa, kaipaahan sekin ukkeli välillä auringon valoa.
Mites se muutes on jaksellut?
Ootko ruokkinut tarpeeksi ja muutenkin tyydyttänyt kaikki sen tarpeet?

:D
#100 • • Timmo Guest
Ruokittu on ja tarpeet tyydyttää paikallinen nappulaliiga...