Virallinen lavuaarin hajulukon avaamis-topicci!

128 posts, 7 pages, 26,964 views

#61 • • da_chef Guest

Kokeilkaas hei joku mitä käy jos sekoittaa paketillisen rakeita kylpyveteen?

Eikös lipeää jotkut voi käyttää esmes sormenjälkien polttamiseen ruumiilta, jos ei haluta niitä jättää? ...Siis en tiedä, olen vain kuullut... :seviattomanenkelinnäkönenhymiö:

American Psychossa ystävällinen nuorimies Bateman tuhoaa tappamiensa ihmisten ruumiit lipeällä, ei jää jälkiä kun jämät huuhtoo viemäristä
#62 • • LindaGP Guest

Tarttuu boxerit kii

Vinkki: Kulje kommandona.

Kannatan. Se virkistää kehoa ja mieltä. Ja eikun töihin hame päällä kuten minä.
#63 • • Daniel Braun Guest

Tarttuu boxerit kii

Enp viiti...
En halua kokea sitä karmaisevaa tunnetta enää letkun nahka jää vetokejunväliin ;)
Sattuu aivan perkuleesti!!

Mutta, Veetillä on niin mukavan siloset paikat. Ainakin kolme päivää

Jaa. Pitää tarkistaa mitä tököttiä ittellä on himassa, jos tota Bikini juttuu koklais jos oma on jotain halpaa kopiota. (Kyl mulle luvattii, että se on vahvaa.)

Sil saa varmaa aika hyvin rajattua, ettei viirut katkeile tai mee vinoiks?

Joo, saa rajattua. Kunhan tekee sen tarkasti.
Duo Bikini siis oli nimi.
Siin on kaks tuubia töhnää. Toinen se poistoaine ja toinen viimeistelu rasva tms...

Ihan riittävän vahvaa mössöä se on.
Jos se tämmöisestä Suomalais/Sakasalais/Ranskalais hepusta jolta parturikin on joskus ottanut lisämaksua kun hiuksen ovat niin hemmetin paksut poistaa karvat, niin miks ei toisiltakin... :D
#64 • • dixoff Guest
Lipeää käytetään myös palautuspullojen pesuun ennen uusiokäyttöä. Noh, takavuosina joku oli sitten saanut ihan kelpo damagea, kun loraus tuota pesuainetta oli jäänyt lonkeropulloon... :eek:

Ja isot pojat ovat myös kertoneet, että Kodin putkimiehen juominen itsemurhatarkoituksessa ei ole hyvä idea. Henki kyllä lähtee, mutta hyyyyvin hitaasti. Ja jos sattuu jäämään henkiin, elämänlaatu ei ole kovin kaksinen, kun sisuskalut ovat vähän huonona. :panic:
#65 • • vaavu Guest

Jahas. Nyt olen päätellyt jo sen verran, että Quu ja Ville leikkaavat karvansa lavuaarissa ja Quu nostelee ne vessanpönttöön.

Kyllä se Ville taitaa ne muut karvansa hoidella suihkussa, ainoastaan parta ja kulmakarvat se siistii lavuaarin päällä. Niistäkin kyllä tulee ihan tarpeeksi tavaraa...

Missä muut leikkaavat karvansa?

Kyllä se suihku varmaan on paras paikka. Tosin itse käytän nimenomaan Veet Duo Bikiniä tuohon kiitoradan trimmaukseen. Varsinkin kun itse voi vain maata sängyllä ja pyytää että toinen levittää ainetta strategisille paikoille. :heart:
#66 • • Taedium Guest

Ihan riittävän vahvaa mössöä se on.
Jos se tämmöisestä Suomalais/Sakasalais/Ranskalais hepusta jolta parturikin on joskus ottanut lisämaksua kun hiuksen ovat niin hemmetin paksut poistaa karvat, niin miks ei toisiltakin... :D

Jahas. Musta alkaa tuntuu, että on irlantilainen taas ollu ketku. Ja myyny tyhmälle miehelle kalleimman Veetipurkin mitä on löytäny ja kehunu, että on tää just hyvää. Pakko lukee purkkia tänään. Pääsee paha sana jos siinä lukeekin joku "Ultra mild" tai "For sensitive skin" tai jotain.

(Eipä tuu muuten usein luettua purkinkylkiä. Mä oon mainosten uhri ja tunnistan eri purkit muotoilusta ja värityksestä. Siksi esmes hammastahnan osto osalle hammastahnoista allergisena on melko hankalaa, kun ei ikinä muista mitä tahnaa voi käyttää ja mitä ei ku ne vaihtelee tuubien värejä ja eri kaupoissa on erilaisia tuubeja. Onko Pepsodent ja Golgate sama firma?)

Miksi sitä pitää olla tyhmä mies? Tais jäädä se ÄO just sen y-kromosomin verran x-kromosomia lyhkäsemmäks. (Mitä mä tos äskeses lausees koitin sanoa?)
#67 • • Tapi T Guest

Tarttuu boxerit kii

Mä olen varmaan tämän valtakunnan ainoa mies, joka vannoo yhä perinteisien "johnien" nimeen. Kalsareissa pitää olla ryhtiä ja niiden pitää tukea!

Myös tuo kommandona kulkeminen on kyllä melkoinen idea. Eikös housut rupea hiertämään viimeistään muutaman tunnin jälkeen, vai kuljetteko te silkkipöksyissä?
#68 • • LindaGP Guest

Myös tuo kommandona kulkeminen on kyllä melkoinen idea. Eikös housut rupea hiertämään viimeistään muutaman tunnin jälkeen, vai kuljetteko te silkkipöksyissä?

Naiselle ainakin farkut saattavat olla epämukavat, kun niissä on aika kantikkaat ne saumat. Muut housut ovat ihan jees. Mutta hame rulaa. :D
#69 • • naive Guest

Mä olen varmaan tämän valtakunnan ainoa mies, joka vannoo yhä perinteisien "johnien" nimeen. Kalsareissa pitää olla ryhtiä ja niiden pitää tukea!

Mä luulin olivani yksin kalsareineni.
Mikään ei oo niin inhan tuntusta, kuin kassien liimaantuminen kiinni reisiin boxereissa. Entäs meisselin väljäliike juostessa? argh.

Kalsarit mallia verenpaine.
nuff said.
#70 • • Ana-- Guest
mä en oikeestaan sheivaa ku tosta leuan alta pahimmat ja poskilta,
kasvattelen tällasta luonnonpunasta leukapartaa ja pulisonkeja.
Höylänä käytän mach3:sta, joka on ehdottomasti paras karvanpoistoväli-
ne tähän mennessä. Konehuoneen trimmaaminen hoituu saksilla, mutta
ajelua ei kannata edes harkita, se ois varmaan ainoo karvaton alue
mun kehossa sen jälkeen :) Joskus hurvittelin ajelemalla sillon vielä
kasvuvaiheessa oleviin rinta-vatsakarvoihin ristin väärinpäin, ja toisen
kerran shakkilaudan :)
#71 • • akir0 Guest

Tarttuu boxerit kii

Samis!
#72 • • akir0 Guest

Kannatan. Se virkistää kehoa ja mieltä. Ja eikun töihin hame päällä kuten minä.

Ei tälläsiä saa täällä kirjoitella, menee jollakulla vielä drinksut väärään kurkkuun *köhköh*
#73 • • sonni Guest

ja myös aiheuttaa excess-hikoilua sekä tukalaa kiristystä? ihanaa!
#74 • • Timmo Guest

Piiloirokeesi siis minullakin... Paljon mukavampi kuin semmonen hirvee viidakko siellä kalsareissa.

Amen!! Ellei sitten kokonaan sheivattu...varsinkin kiveskarvat.
Ajattelin jakaa tän tiedon ihan teitä kaikkia varten... :)
#75 • • ~goddess~ Guest
..WC:n hajulukoista pussikarvoihin.. kaverit ottaa Freestylestä kaiken irti :D
#76 • • naive Guest

..WC:n hajulukoista pussikarvoihin.. kaverit ottaa Freestylestä kaiken irti :D

no hei, ei me olla ikinä päästy näin vapautuneesti keskustelemaan pussikarvoista.

jää on murrettu, loppua ei näy.
#77 • • Quu Guest

jää on murrettu, loppua ei näy.

Holy shit! :panic:
#78 • • jUSSi Guest

Tarttuu boxerit kii

_o/

boksereita olen käyttänyt armeijassa kerran. Kun palleista oli iho hankautunut pois taisteluharjoituksen jälkeen, päätin että perinteiset kalsarit on mun juttu. Mä en myöskään diggaa siitä, että sladdi roikkuu jommassakummassa lahkeessa.
#79 • • Quu Guest

Mä en myöskään diggaa siitä, että sladdi roikkuu jommassakummassa lahkeessa.

Joo tai hakkaa polviin. Hyi.
#80 • • Daniel Braun Guest

Ja plussaa on sekin ettei rojut hikoile niin pahasti

Mun konehuoneessa on ilmeisesti sitten joku pielessä, kun noissa boksereissa paikat tuppaavat nimenomaan hikoamaan. Vai pitäisköhän mun kokeilla noita Anan mainostamia pinkeitä boksereita?