hUmLaLtOPiC

523 posts, 27 pages, 84,195 views

Avatar
#81 • • Remotion Guest
En nyt ole varma meneekö hyvät humalat hukkaan tällä offarilla, mut musta tuntuu että Maija Vilkkumaa on oikeesti joku salaliitto poliisiautoja vastaan. kai kaikki kätsäs, hei? :panic:
Avatar
#82 • • Taedium Guest

noniin siinä taas pantiin maija vilkkumaan!

Näin. Ja noi sanat muuten kirjoitin sen ittelaulamasta livepiisistä...

Eikä se niinkään poliisiautoja vastaan ole, jos laittaa maijan vilkkumaan.
Avatar
#84 • • Elohopea Guest
owned.jpg

Wish he were here....vittu oon rakastunut!
Avatar
#85 • • MikkiHiiri Guest
Millos tänne tulee topic mihi voi kirjottaa selvinpäinki? :D
Avatar
#86 • • Hansu Guest
Kolme sanaa: Olut on hyvää.
Avatar
#87 • • Elohopea Guest

Kolme sanaa: Olut on hyvää.



Eipä tuohon oikein voi muuta lisätä kuin oluen määrää! :D

Belgian_Invasion.jpg
Avatar
#88 • • Hansu Guest

Kolme sanaa: Olut on hyvää.



Eipä tuohon oikein voi muuta lisätä kuin oluen määrää! :D

Belgian_Invasion.jpg



Yllätys yllätys, Elohopea ;) Kohta tulee kyllä noi belgit korvista ulos... Tänään maistoin mm. Youngsin Winter Warmeria, joka ei kyllä ihan ollut mun makuuni, toisin kuin tämä:

iso_laiskajaakko.gif

Panimoravintola Teerenpelin tumma ja vähän karamellimainen Laiskajaakko-olut. panimon muita tuotteita ovat mm. Onnenpekka, Hippaheikki ja Touhupetteri :heart: http://www.teerenpeli.com/
Avatar
#89 • • Elohopea Guest


iso_laiskajaakko.gif


Loistava panimo! Tämän vuoden alussa ne tarjoili Sauhusanttua! :D Aivan loistava tuote...jopa nimeä myöten..... :hah:
Avatar
#90 • • Samuli Guest
joo, terenpeli ja muutkin anssi pyysinging ravintelit toimii. toivottavasti helsinkiin saadaan ravintola taivaanrannan kaltaien ruokapaikka. mukava vanhana lahtelaisena nähdä helsingissä vanhan kantakapakan haarakonttori! ootteko muuten maistaneet lempi-siidereitä? varsinkin se mustikka on aivan saatanan loistavaa!
onko muuten helsingin uutukaisessa teerenpelissä omaa panimotoimintaa tahi maltaan laittoa?

nyte olen aivan järjettömässä humalassa, mutta onpahan syytä: kolmikymppiset on juuri tänään taas aivan liian lähellä..

asludihunsvksdhjr uienrc aneuri ercbl iawermc wiarcn wieam v thrbe esutn usertnvl ?

tampereella toimi jokunen vuosi sitten loistava vanhan tyylikkään tavaran myymälä nimeltään surrealisoinikeskus dada. mulla maailma alkaa olemaa aika dadaa, taidan mennä nukkumaan.
Avatar
#91 • • Jukka I Guest

onko muuten helsingin uutukaisessa teerenpelissä omaa panimotoimintaa tahi maltaan laittoa?



Ei vielä, mutta Lahden Teerenpelin vanha panimokalusto on siirretty Helsinkiin, jossa on tarkoitus panna paikallisia erikoisoluita. Ensimmäisen oli määrä valmistua jo jouluksi, mutta joku byrokratiahäslinki tms. viivästyttänee sitä ensi vuoden puolelle.

Helsingin Teerenpelissä on todella suppea olutvalikoima, mutta eihän sinne periaatteessa mennäkään juomaan muita kuin talon omia tuotteita. Ja niin kauan kuin Hippaheikkiä löytyy niin mä oon tyytyväinen. :excellent:
Avatar
#92 • • Hansu Guest

mukava vanhana lahtelaisena nähdä helsingissä vanhan kantakapakan haarakonttori!



Samat sanat!

ootteko muuten maistaneet lempi-siidereitä? varsinkin se mustikka on aivan saatanan loistavaa!



Ehdottomasti kotimaisten siiderien kärkeä. Ei se omenakaan yhtään hullumpaa ole. Aiemmin oli myös Lempi-nimistä puolukkaolutta (!), mutta kysyntä ei ilmeisesti ollut riittävää.
Avatar
#93 • • Salla Guest
kerrankin muistin tän, johtuu kyl ehkä siitä ett oon yksin hereillä punkkulasin kaa konetta pläräämässä. Rakas sammu jo, bileet ylimmillää, just :scared: hmmm vois kyl tipahtaa kohta :hah: :hah:
Avatar
#94 • • Hansu Guest

Rakas sammu jo, bileet ylimmillää, just :scared: hmmm vois kyl tipahtaa kohta :hah: :hah:



Eikö nykyajan nuorilla oo enää turnauskestävyyttä? Kellohan on vasta puol kakstoista. Pientä tsemppausta, jooko ;)
Avatar
#95 • • J Raninen Guest
Juma: laskuhumala päällä, jatkoille ei jaksanu enää roudauksen jälkeen vaivautua ja silti fiilis on aika euforinen! Asiaa auttaa varmaan se, että heitettiin (omasta mielestä) tiukka keikka, jota jengi jakso jopa tanssia ja kiitellä. Loistavaa :) Elämä on kivaa! ..tai no, katotaan uusiks aamulla, kun päänsärky ehtii iskee.
Avatar
#96 • • Hugo Guest
oi voivoivoivoiviovoivio... Liika (?) siideriä, SSX3:sta ja Amplitudea... Kylläpäs sheikkaa :panic: päästä :roll:
Avatar
#97 • • Elohopea Guest
silly.gif
Avatar
#98 • • irokeesi Guest
Edit: ja herääminenhän tapahtui klo 18:07 :D
Piti sensuroida katkeraa tekstiä.
Avatar
#99 • • Quu Guest
NYT MENNÄÄN
Avatar
#100 • • Bio Guest
Heiiiii! !!!

Nyt mä humalas!"!!!!
Aivan törkee meininki!!!
Mennään börssiin, jiihaa!!!!!!
Okei, isompi vaihde päälle, niin alkaa kulkee....