hUmLaLtOPiC

523 posts, 27 pages, 84,192 views

Avatar
#61 • • Tapi T Guest

Jee jee, ensimmäistä kertaa mullakin mahdollisuus postata tänne ihan virallisestikin! Lasi valkoviiniä ja lasi sherryä alla! \o/


Tulee humaloituminen halvaksi! *hips*
Avatar
#62 • • Jukka I Guest

Belgialaiset rullaa :king:



Siinä tapauksessa kannattaa suunnata Pikkulintuun. Tsekkaapa olutlista... :hearts:

Ite oonkin jo testannu noista parhaat päältä. Kerrankin on jotain muuta tarjolla kuin ne iänikuiset chimayt ja westmallet.

Nimim. 556 erimerkkistä olutta maistettu. :excellent:
Avatar
#63 • • Edited ville Guest
edit: ei saakeli en mä nyt näin päihtynyt vielä ole :hah:

t.vaavu
Avatar
#64 • • vaavu Guest

Tulee humaloituminen halvaksi! *hips*



Tänään ei enää... ;) Nyt on puolikas punaviinipulloa ja yksi lasi valkoviiniä juotu, ja kohta myös yksi lasi portviiniä! Lisäksi vatsassa makailee 150g karitsan sisäfilettä, 60g riimiporoa ja lisäkkeitä! \o/

Rohkeasti tiikerivaahdon kimppuun käy!
Avatar
#65 • • Hansu Guest

Lisäksi vatsassa makailee 150g karitsan sisäfilettä, 60g riimiporoa ja lisäkkeitä! \o/Rohkeasti tiikerivaahdon kimppuun käy!



Tasan ei käy onnenlahjat: mun vatsassa on vettä ja purkillinen kaupan hernekeittoa :)
Avatar
#66 • • Elohopea Guest

Belgialaiset rullaa :king:



Siinä tapauksessa kannattaa suunnata Pikkulintuun. Tsekkaapa olutlista... :hearts:

Ite oonkin jo testannu noista parhaat päältä. Kerrankin on jotain muuta tarjolla kuin ne iänikuiset chimayt ja westmallet.

Nimim. 556 erimerkkistä olutta maistettu. :excellent:



Asiaa.....aina kannattaa maistaa kaikkea mahdollista mitä vastaan tulee koska ei voi tietää jääkö se mahdollisesti viimeiseksi olueksi niin ei jää ainakaan harmittamaan.
Nyt varsinkin jouluaikaan on tarjolla hyviä ja %-pitoisia juttuja! :hah:
Jippiijippii! :D
Avatar
#67 • • Salla Guest
miks mä en ikinä kännissä muista postata mieluiten tänne. Sen sijaan postailen aina kaikkiin ns. fiksuihin topicceihin jotain tosi tyhmää känniläppää :hah: :panic:
Avatar
#68 • • -=aave=- Guest

miks mä en ikinä kännissä muista postata mieluiten tänne. Sen sijaan postailen aina kaikkiin ns. fiksuihin topicceihin jotain tosi tyhmää känniläppää :hah: :panic:



Älä välitä, mul taitaa olla sama hommeli. :)
Avatar
#69 • • Taedium Guest

miks mä en ikinä kännissä muista postata mieluiten tänne. Sen sijaan postailen aina kaikkiin ns. fiksuihin topicceihin jotain tosi tyhmää känniläppää :hah: :panic:

Koska kännissä on vain briljantteja ajatuksia. Ja se johtuu ihan vaan luonnon valinnasta. Kato ku savannilla loikkii pitkin poikin Gnulauma. Ja sit joku leijona funtsii, et ois kiva taas skruudaa jotain, ni sehän tokasee kavereilleen: "Hirvee nälkä. Pakko syödä yks gnu."

No jellonat sit ryhmässä tsiigailee et missä ois oikee mukava snäki tähän väliin ni gnuthan pinkasee taas karkuun. Luuletsä että ne jellonat nabostelee sellasen nopeen gnun sieltä etujonosta? Ei, kyl ne napsii ne hitaat ja heikot sieltä.

Ja samoin käy ku kiskaset pullon viinaa, ni se viina on ärtyisä ja napsii aivosoluja ja kaikki aivosolut lähtee hirveeseen kirmaukseen. Ja samoin ku jellonat savannilla, niin myös viina napsii niitä hitaampia ja heikoimpia pois.

No ku on jäljellä pelkästään ne nopeimmat, fiksuimmat ja briljanteimmat aivosolut niin tottakai kaikki ideat on fiksuja ja briljantteja!
Avatar
#70 • • juGis / Akrid [live] Guest
kampela, tuo aikamme kala

kampela.jpg
Avatar
#72 • • Hugo Guest
Firman pikkujoulut olkoon taas kanssamme :D
Avatar
#73 • • juGis / Akrid [live] Guest

Firman pikkujoulut olkoon taas kanssamme :D



jaahas jaahas ;)

mut ens keskiviikkona olis kans.. kai olit lähössä? :D
Avatar
#74 • • happosepi Guest
on ruma toi kampela

lievä humala sinänsä

sinänsä

ei sinänsä.
Avatar
#75 • • juGis / Akrid [live] Guest
kaavio2.jpg

selvä
Avatar
#76 • • Hugo Guest

"]mut ens keskiviikkona olis kans.. kai olit lähössä? :D


En, ku oon lähössä tänään :sad: ja ens perjantaina myöskin - tuli se tieto tosta keskiviikosta liian myöhään... Prkl. Mut kolme edellistä kertaa on kyllä tullu oltua mukana ihan 10,-llä :hah:
Avatar
#77 • • ER Guest
siis joo.
koko ilta meni kuunnellessa hirveää kitaramusiikkia.
oon vakavasti harkinnu "kumpi hoiti tiedotuksen paremmin, minimal vai synchronicity" - pollin perustamista. taidan jäättää kuiteskin väliin. ehkä joku joka on pahemassa lekassa vois tehdä sen?
Avatar
#78 • • Taedium Guest
Makaan hiljaa, pidän silmät kii.
Mulla on krapula, vapina ja yhteyksiä ufoihin.
Tääl' on ahdas, sika vieressä.
Se siinä röyhtäs ja se pieras, se täytyy hiljentää.
Älä sano sitä, mua ei kiinnosta.
Mä grillaan sut roviolla. Pistän sut haisemaan.
Mulla on pullo tuolla, eikä ihan vielä tyhjä.
Oon ryypänny niin kauan, että voin juoda mitä vaan.

Ja joka yö kossupullon mä korkkaan.
Ja joskus tuntuu kun Raimo huutais apua sisältäpäin.
Mä otan huikan isomman.
Mul' olis vissyä laittaa myös joukkoon,
mut mitä vittua täs' enää lantraa. Tää ei maistuisi näin.
Mä siirryn takaisin tiukempaan...

Sä tahdot pullon, muttet mitään saa.
Ja sä aina lantraan ja pistät sekaan rusinan.
Vain viina ääriviivat vääristää.
Ja tämän tyyppiset tapaukset ei morkkista voi vähentää.

Mä en muista mitään, mua ei kiinnosta.
Mä ammun sut haulikolla. Lähetän sut Tallinnaan.
Mulla on pullo tuolla, eikä ihan vielä tyhjä.
Oon ryypänny niin kauan, että voin juoda mitä vaan.

Ja joka yö kossupullon mä korkkaan...

Ja niin kauhee on tää rapula.
Jos tossa nyt ois ees Buranaa.
Ja niin suuri on lisko diskoineen.
Ja hiki, joka saa pulloon luottamaan.

Ja joka yö kossupullon mä korkkaan...
Avatar
#79 • • Remotion Guest
noniin siinä taas pantiin maija vilkkumaan!
Avatar
#80 • • Hugo Guest
pistin Maijan silmät vilkkumaan....