kyllä kyllä, tästä lähtee tän illan väännöt: helvetin hyvää musaa, juomat nenän eessä, no kundit pelaa NHL:llää, mutt illalla luvassa lisää hyvää seuraa, juomista lisääntyvässä tahdissa ja jotaa korttipelei ehkä jopa :D :D mahtava eilinen ilta Wäiskissä vieläkin mielessä. Hitto niinkin hyväs tuubas oli ett luulin hävittäneeni avaimet, mutt ne löyty tänää laukusta, minkä olin taksissa yöllä tutkinu _täydellisesti_ hmmm :hah: hitto oli eilen hyväääääää musaa ! suomi saundi huhuh <3 kyl tää ilta menee himassa, ihan jees :excellent:
omistaja antaa teille ilmaisia maistiaisia uusista tuotteista ja myy vanhoja halvempaan hintaan.
epäillyttävää...kuullostaa kerrassaan kauhealta.........mut en mä kyl ilmasii juomii vedä ku niis voi olla vaik tyrmäystippoi tai jotain muuta...moni haluis päihdyttää tälläsen nuoren pojanklopin ja viedä mun neitsyyden
Pirskatti (tai joku muu pehmomanaus), olipas taas kivaa olla bileissä suht hyvässä jumissa ja hihitellä niille, jotka oli vielä pahemmassa. Voi olla, että huomenna joutuu jatkamaan, kun on kavereiden ja niiden parempien puoliskojen kanssa safka/keila/sauna/porukka/jne-ilta.