hUmLaLtOPiC

523 posts, 27 pages, 85,135 views

Avatar
#161 • • R Guest
wuhuu
Avatar
#162 • • ruoho Guest
eipähän ole asiaa. humala ja born slippy soi <3 unimusaa->A
Avatar
#163 • • vaavu Guest
Mä join eilen puolikkaan punaviinipullon, ja tulin niin kovaan humalaan, että puhekin rupesi sammaltamaan. Ja nyt on krapula. :crybaby:

Mulla ei selvästi ole toleranssia tän asian suhteen.
Avatar
#164 • • ruoho Guest
:) on tää kyllä hölmö topikki ;) nojuu, kuin myös pieni väsymyskrapula ainakin, nyt pitäisi kokata jotain oikein hyvää.
Avatar
#165 • • serotonot Guest
vitu tkl, vitu aikataulut, vitu odottamine, vitu 0,6l kaljat, vitu minttuviina


\o/ lauantai \o/
Avatar
#166 • • Halokaust Guest
Voi lollerskates lauantai, hirveet munakännit ok!
Avatar
#167 • • ruoho Guest
:D tässä on oosny kännit aika lähellä :hah: nyt odotellen jatkoa, ainesta oloisi, ja tää topic on edelleen HÖLMÖ!!
Avatar
#168 • • J Raninen Guest
Oli aika hyvä ilta: seksiä (joku bailatinonäytös vähine vaatteineen ja uhkeamuotosine esiintyjineen), väkivaltaa (n+1 budolajin esitykset) ja ilmasta viinaa. Vielä päälle ilmanen sapuska "bäkkärillä" ja vihjeitä kaverin kiduttamiseks polttareilla, niin johan Yläkaupungin yö muuttu mukavaks. Suosittelen muuten Koffin Portteria, mielellään kavereiden tarjoomana ja runsain määrin. (Voi myös käyttää liharuokien mausteena, kastikepohjan tekemiseen tai kasvisten höyrystämisessä.)
Avatar
#169 • • ruoho Guest
illasta voi sanoa myös ÖRR! ajaa saman asian tässä kohdalla->
Avatar
#170 • • serotonot Guest
aamiaisjuoma: berocca poretabletti viinan ja mehun sekoitukseen.
Avatar
#171 • • ovv Guest
aaarh mul menee hermot ku ei pääse """22oikeisiin ""bileisiin käymään koskaan.. taas piti alnetuuu jkohonki uihme psiaikalliseen menosmesstaan ja nyt meni vaa rahat ja on kännipääl.. kohta nukkumaan.. paska musa käy risoo, tarttis kuunnella tasottavia omalta koneelta - mut ei pygee ku tulis pahasti sanomista.. prkl..

no ehkä vielä jossai nvaihees.. kaikki kevään ns. "kova" bileet jääny väliin. :( mut ehkä tää tästä. ktattoo mitkkä huomeno meno.
Avatar
#172 • • -=aave=- Guest
Jiihaa, pian bileisiin! Äsken pihvit napaan ja pian baanalle! :D
Avatar
#173 • • JussiS Guest
Safkat syöty ja kotona. Hyvä känni :)
Avatar
#174 • • Hempp@ Guest
Perg mikä krapula.
Missäköhän helvetissä se krapulatopikki on kun ei krapulassa osu silmään...
Avatar
#175 • • Bio Guest
nyt on hyvä fiilis.. booli maistuu ja vieraatkin alkaa olee jo pikkukännis?

joo.. eiköhän tää tästä..
Avatar
#176 • • Bio Guest
Noh.. mä sit kirjoitan tänne, kun kukaan ei kirjoita :right:

Tästä se DBTL alkaa, kyllä! Aurajoen rannalle pyörii ja sit baariin :)
Avatar
#177 • • Salla Guest
stanaprkl! eilen mukavassa lauantai jurrissa lähdettii bilismestoilta ostoskärryillä himaan. KAveri työnsi, mä ja toinen frendi kyydissä. Kaikki meni hyvin vielä asfaltilla. Sitte kovaa vauhtia lähestyi hiekka tie, jossa piti tietenkin olla joku iso kivi ja HUPSISTA kaaduttiin ostoskärryineen maahan, minä alimmaisena. Kuski oli lentäny kaaressa kärryjen yli haha ja toinen frendi säästyi naarmuitta koska oli laskeutunu mun päälle.
Nyt on todellinen voittaja olo :D naama on naarmuilla ja turvoksissa ja olkapää puolitoimintakykyinen. Aamulla kaivoin vielä hiekanjyviä silmästä.

Sunday chill here I come.. :excellent:
Avatar
#178 • • Individual Guest



k-kaupassa maksoi amiraali sikspäkki 2,95e. siis edukas! :D



No vittu, maksais täälläki suomen peräaukossa ton verran. tääl vaaditaa 12-pakist bissee 14 euroo eikä silmäkään värähdä kauppiaalla. samantien vois kaljanmyyjät vetää naamarin päälle ja viedä loputki rahat saatana! vittu perkele ja nyt Amarilloo missä bisse maksaa 6.20 e stobe! Vittu on tää kyl vitun paska kaupunki koko kotka, Plink hehkuttaa aina et helsingin amarillos maksaa vaa 2.50/stobe :angry:



Mistä Kotkan kaupassa sä olet joutunut maksamaan mäyrästä 14 euroa??
Kyl ne mun mielestä ovat viime aikoina olleet jotain 9-10 egee korkeintaan, ainakin Eurossa.
Ja Cassassa oli vähän aikaa sitten Olvi sixpacki 4,95. Eli ei paha ollenkaan...
Avatar
#179 • • Bio Guest
oujea.. tänään taas..

viski lämmittää, huh :eek:
Avatar
#180 • • Tres Guest
Eskhimoita! mishtä ne thännne lhöyshivät!?