hUmLaLtOPiC

523 posts, 27 pages, 83,433 views

Avatar
#41 • • akir0 Guest
EKA KERTA!

vahvassa nousussa siis ollaan
Avatar
#42 • • zAo Guest
:excellent: :roll:
Avatar
#43 • • Daniel Braun Guest
Pienessä nousussa varmaan olen tuossa n. parin tunnin kuluttua :excellent:
Letkeetä housea soittelemaan ja aloittelemaan...
Sopii minulle :hearts:

Katsotaan sitten yöllä missä jamassa tänne kirjoitan...
Avatar
#44 • • Tapsa Guest
Daniel, hei iha vitu huippu juttu !
Avatar
#45 • • Timmo Guest

Katsotaan sitten yöllä missä jamassa tänne kirjoitan...



typotypotyoptyoppotytyopttypo.... :D
Avatar
#46 • • ovv Guest
:hah: :hah: (meinaa osu oikesstiieen)'
'

phuin just jopa irskis jonkukans kaveirn..

pitäis mennä nukqqkuu ku nyt on nöjhkllljöön oileet loppujoo

mut ei se mitään ku mulk on pähktinöitä ja ssdiitreii vielä jäljelllä ja sit kans jotin muuta mut en mustita mitä... ja tjoäpa tasunsin tulla tänne kirjottaan kun kertän on jmahdsollista mut paljo en skarpgtannu.. ja viel hymiölöt ku ne o kivoi:; :laugh: :laugh: :hearts: :D :heart:

/me inbhoo läpprärin hiiriä oprekekele-112111-111!!!
Avatar
#47 • • ovv Guest
joo joo ja ooonneks kans oystyin pitää nyt nöooupit erosa noista levareistah niin ei tullu pahempoaa damagee?!! hiihi,, joo mut ei se mitään.. nikke-t-!
Avatar
#48 • • Daniel Braun Guest

Katsotaan sitten yöllä missä jamassa tänne kirjoitan...



typotypotyoptyoppotytyopttypo.... :D



Perkule...
Ei sitten tullut yöllä edes aukaistua konetta :(
No, ei se kännikään kyllä ollut mikään ihmeellinen.
Sellaista pientä nousua alkuillasta levyjä soittaessa...
Baarissa sitten pari paukkua ja fiilis katosi.
Eip hyvä!

Mutta, alkuilta oli mukava...
Kiitos Petelle ja Hollelle aloitteluseurasta.
Maittavaa musiikka tuli kyllä soiteltua.
Allekirjoittanut ja Pete tarjoili kevyttä rullaavaa housea ja Holle tapansa mukaan hieman napakampaa trancea...
Kivaa oli!
:hearts:

Mikäs sen mukavampaa kuin siideripullo toisessakädessä ja toisella kädellä korjaa levyä :D
Avatar
#49 • • ovv Guest
:eek:

kylläpä sitä tuli näköjään sönkötettyä jos mitä. ja mielestäni vieläpä yritin noita kirjoitusvirheitä vähän poistella. :excellent:

no seuraavaksi katsotaan sitten uutena vuotena luultavasti.
Avatar
#50 • • Timmo Guest
mul on heikko happi... :silence:
Avatar
#51 • • -=aave=- Guest

mul on heikko happi... :silence:



Mä yhdyn tähän. Taas se lähti... :silence:
Avatar
#52 • • Ana-- Guest
vithu.. duunii 16:30.. nukkuu kai. prkle.
Avatar
#53 • • Elohopea Guest

Suosittelen belgialaisia oluita: ei tarvitse juoda kuin pari pikkupulloa niin päässä pyörii jo ihan ku karusellissa... Brittiläiset real siiderit on myös toinen takuuvarma jalat-alta-juoma. Huh!



Näin on! Allekirjoittanut suosittelee lämpimästi Belgialaista Trappist-oluita. Rochefort 10 jossa ei ole kuin 11,3% kajahtaa aika lailla nuppiin! :D
Muita kokeilemisen arvoisia on Chimay ja Westmalle. :laugh:
trappist.jpg
Avatar
#54 • • Hansu Guest

Näin on! Allekirjoittanut suosittelee lämpimästi Belgialaista Trappist-oluita. Rochefort 10 jossa ei ole kuin 11,3% kajahtaa aika lailla nuppiin! :D
Muita kokeilemisen arvoisia on Chimay ja Westmalle. :laugh:



Alkoikin jo heti erittyä kuolaa :excellent: Tähänastisista oma ykkönen belgeistä on ollut tämä:

maredsousten.jpg
Avatar
#55 • • Elohopea Guest

Näin on! Allekirjoittanut suosittelee lämpimästi Belgialaista Trappist-oluita. Rochefort 10 jossa ei ole kuin 11,3% kajahtaa aika lailla nuppiin! :D
Muita kokeilemisen arvoisia on Chimay ja Westmalle. :laugh:



Alkoikin jo heti erittyä kuolaa :excellent: Tähänastisista oma ykkönen belgeistä on ollut tämä:

maredsousten.jpg



Loistavaa....loistavaa...eikä sovi unohtaa Westvleterenin oluita jotka on rankattu maailman parhaaksi....törkeen hyvää! =)
Sitten on tietenkin jotkut Samuel Adamsin Trippelbockmämmisotkut...yyh....
Belgialaiset rullaa :king:
Avatar
#56 • • Hansu Guest

Loistavaa....loistavaa...eikä sovi unohtaa Westvleterenin oluita jotka on rankattu maailman parhaaksi....törkeen hyvää! =)
Sitten on tietenkin jotkut Samuel Adamsin Trippelbockmämmisotkut...yyh....
Belgialaiset rullaa :king:



Mistäs näitä Westvleterenin oluita oikein saa? Oon vasta viime aikoina löytänyt belgioluet, joten matka on vasta alussa :) Oottelen innolla jouluoluiden invaasiota pubeihin, niissä lienee monia namupaloja Belgiasta. Ai niin, ehdottomasti mieleenpainuvin belgi on ollut Orval. Meinas nousta tukka pystyyn ekalla hörpyllä; se ei oo mitenkään vahva (prosenteissa) mutta maku on aika... no, mieleenpainuva.
Avatar
#57 • • Elohopea Guest

Loistavaa....loistavaa...eikä sovi unohtaa Westvleterenin oluita jotka on rankattu maailman parhaaksi....törkeen hyvää! =)
Sitten on tietenkin jotkut Samuel Adamsin Trippelbockmämmisotkut...yyh....
Belgialaiset rullaa :king:



Mistäs näitä Westvleterenin oluita oikein saa? Oon vasta viime aikoina löytänyt belgioluet, joten matka on vasta alussa :) Oottelen innolla jouluoluiden invaasiota pubeihin, niissä lienee monia namupaloja Belgiasta. Ai niin, ehdottomasti mieleenpainuvin belgi on ollut Orval. Meinas nousta tukka pystyyn ekalla hörpyllä; se ei oo mitenkään vahva (prosenteissa) mutta maku on aika... no, mieleenpainuva.



Mä väsään sulle pienen oppaan mitä kannattaa kokeilla ja mistä. Kestää hetkisen mutta toivottavasti siitt olisi jotain hyötyäkin. privaan kun oon saanut sen valmiikski. Kestää hetkisen
:)
Avatar
#58 • • -=aave=- Guest
Näin juopuneena ihmislapsena ei tätä asiaa voi muualla kysyä kuin täällä. Mistä löytyisi lista suomen dj:en kotisivuista? :)
Avatar
#59 • • Hansu Guest

Mä väsään sulle pienen oppaan mitä kannattaa kokeilla ja mistä. Kestää hetkisen mutta toivottavasti siitt olisi jotain hyötyäkin. privaan kun oon saanut sen valmiikski. Kestää hetkisen
:)



Syvä kumarrus! Voinkin sitten päissäni (lue: parin belgin jälkeen) kirjoitella tänne...
Avatar
#60 • • vaavu Guest
Jee jee, ensimmäistä kertaa mullakin mahdollisuus postata tänne ihan virallisestikin! Lasi valkoviiniä ja lasi sherryä alla! \o/

Tätä on odotettu.