Ärsyttävin Platinumille postailija ?

165 posts, 9 pages, 24,067 views

Avatar
#81 • • Daniel Braun Guest

kohta voidaan pitää äänestys kuka teistä kolmesta voittaa tämän foorumivittuilukuvabattlen...Ainakin saa nauraa. :D


Varsinkin kun tuo menee tuohon quoten quoten quoten quoteen :D
Todellakin saa nauraa.
Loistavia kuvia...
Avatar
#82 • • cajwirman Guest
***

Btw, itse olen suorastaan hämmentynyt siitä, että kukaan ei ole vielä nimennyt mua ärsyttäväksi. Tulevan vaalitappion karvasta kalkkia jo nyt nieleviä kommaripuristeja ei lasketa. :heart:

Itseäni täällä ärsyttää eniten Jarean ylimielinen ja öykkärimäinen käytös.[/quote]

Sä olet tosi ärsyttävä kähisevä ylimielinen kakara. Get a life.
Avatar
#83 • • Tres Guest

bushthinks.jpg



kommunisti2.jpg
Avatar
#84 • • Taedium Guest

bushthinks.jpg



kommunisti2.jpg

Wanha!

edit: Aluksi vahingossa editoin quoten quoten pois.
Avatar
#85 • • Tres Guest

bushthinks.jpg



kommunisti2.jpg

Wanha!

edit: Aluksi vahingossa editoin quoten quoten pois.



tnWWEootkoiso.jpg
Avatar
#87 • • Lick Mei Guest

homocommunist.jpg


iww.jpg


bushthinks.jpg
digweed_john_100_20020926_1.jpg



Saakohan NoooB-neiti liittyä seuraan -ammuttavaksi?
Ampukaa mua sitten edes isolla tykillä!!!

Vittu te ootte upeita.

Ja tämän kuvapyriksen viimeinen hirviö lienee joko Union- tai Bush-viittaus?!

Vai kuuluisikohan Katoliseen kirkkoon?! Homo mikä homo.

O'ou... So gay. Koko Platinum... So gay.

Kaikkein Homo-Homoin Homo on silti Daniel "Eat My Shorts" Bruun,
jonka voisi ensin upottaa tervahautaan ja tämän jälkeen verhoilla
Klubituksen kiksukarvoilla.

Mutta ainahan on vaihtoehtokulttuuri:
Eräs _entinen_ miespuolinen ystäväni tunnusti joskus olevansa
mielummin homo kuin hetero, koska ei missään tapaukessa haluaisi
olla nainen. ;)

-Vitun Ruma Ankanpoikanen & Vitun Ärsyttävät Fanittajat
(Narttu kiroilee)
Avatar
#88 • • Laite Guest


Kaikkein Homo-Homoin Homo on silti Daniel "Eat My Shorts" Bruun,
jonka voisi ensin upottaa tervahautaan ja tämän jälkeen verhoilla
Klubituksen kiksukarvoilla.



:excellent:
Avatar
#89 • • Taedium Guest

Saakohan NoooB-neiti liittyä seuraan -ammuttavaksi?
Ampukaa mua sitten edes isolla tykillä!!!

Ei ei ei ei ei! Nyt sä oot käsittäny ihan väärin. Jos quotataan koko pyramidi, jossa vielä mahdollisesti kuvia, ei saa vastata näin pitkään, eikä asiaa. Joko onlineri, huudahdus "Wanha!" tai sitten joku ihan järkyttävän hassu kuvapostaus.
Avatar
#90 • • Tres Guest

Saakohan NoooB-neiti liittyä seuraan -ammuttavaksi?
Ampukaa mua sitten edes isolla tykillä!!!

Ei ei ei ei ei! Nyt sä oot käsittäny ihan väärin. Jos quotataan koko pyramidi, jossa vielä mahdollisesti kuvia, ei saa vastata näin pitkään, eikä asiaa. Joko onlineri, huudahdus "Wanha!" tai sitten joku ihan järkyttävän hassu kuvapostaus.



tnconan_o_vääräoppinen.jpg
Avatar
#91 • • Taedium Guest

Ampukaa mua sitten edes isolla tykillä!!!

Eli siis tähän tyyliin:

Saakohan NoooB-neiti liittyä seuraan -ammuttavaksi?
Ampukaa mua sitten edes isolla tykillä!!!

Ei ei ei ei ei! Nyt sä oot käsittäny ihan väärin. Jos quotataan koko pyramidi, jossa vielä mahdollisesti kuvia, ei saa vastata näin pitkään, eikä asiaa. Joko onlineri, huudahdus "Wanha!" tai sitten joku ihan järkyttävän hassu kuvapostaus.



tnconan_o_vääräoppinen.jpg

:D
Avatar
#92 • • akir0 Guest
Ei ole ärsyttäviä kirjoittajia, on vain niitä, joiden jokaisen kirjoituksen skippaan.
Avatar
#93 • • jUSSi Guest

on vain niitä, joiden jokaisen kirjoituksen skippaan.



Kansa vaatii listaa! :hah:
Avatar
#94 • • :t:c: : : Guest
Vanhas boardisoftas oli pirun kätevä kun sai laittaa jengii sinne ignore -listalle. Poisti sit kaikki ko. henkilön postaukset boardilta ku olit loggautuneena ^_______^

Oli muuten aivan loistava tapa ignoorata sellasii pirin tai ties minkä pesuaineen kyllästämiä pahimpia kiukuttelijoita ja paskanpuhujia ;D Nyt joutuu taas sit vaan sietään :) Nooh, eiköhän me kaikki joskus ärzytetä ja kaikkia nyt on muutenkin ihan mahdoton miellyttää. Piis out.
Avatar
#95 • • jUSSi Guest

Vanhas boardisoftas oli pirun kätevä kun sai laittaa jengii sinne ignore -listalle. Poisti sit kaikki ko. henkilön postaukset boardilta ku olit loggautuneena ^_______^

Oli muuten aivan loistava tapa ignoorata sellasii pirin tai ties minkä pesuaineen kyllästämiä pahimpia kiukuttelijoita ja paskanpuhujia ;D Nyt joutuu taas sit vaan sietään :) Nooh, eiköhän me kaikki joskus ärzytetä ja kaikkia nyt on muutenkin ihan mahdoton miellyttää. Piis out.



Siis ne ärsyttävät postaukset on kyllä kaikkein parhaita, mihin muuten sitä vastaisi ironian tai sarkasmin täyttämillä wanna-be-skene-läpillä :heart:
Avatar
#96 • • serotonot Guest


Siis ne ärsyttävät postaukset on kyllä kaikkein parhaita, mihin muuten sitä vastaisi ironian tai sarkasmin täyttämillä wanna-be-skene-läpillä :heart:



sun wanna-be-a-scene-but-i'm-only-a-genre-posteihin?
Avatar
#97 • • louis Guest
...minä olisin pieni riesa noiden addictien rinnalla vai mitä? Joskus olin poissa ja nyt takaisin. Sanotaan, että täällä on mielenkiintoisia juttuja. Arvostin muinoin Kissin juttuja mutta nykyään ne eivät lämpene oikein millekään. Minä olen liian vanha miettimään tälläisiä, "tyhmiä" juttuja. :happyroll: :laugh: :hah:
Avatar
#98 • • jUSSi Guest


Siis ne ärsyttävät postaukset on kyllä kaikkein parhaita, mihin muuten sitä vastaisi ironian tai sarkasmin täyttämillä wanna-be-skene-läpillä :heart:



sun wanna-be-a-scene-but-i'm-only-a-genre-posteihin?



juu, tiukat nahkabyysat on mun salaisuus, sinne mahtuu vain yksi genre kerrallaan ;)
Avatar
#99 • • akir0 Guest

Vanhas boardisoftas oli pirun kätevä kun sai laittaa jengii sinne ignore -listalle. Poisti sit kaikki ko. henkilön postaukset boardilta ku olit loggautuneena ^_______^

Oli muuten aivan loistava tapa ignoorata sellasii pirin tai ties minkä pesuaineen kyllästämiä pahimpia kiukuttelijoita ja paskanpuhujia ;D Nyt joutuu taas sit vaan sietään :) Nooh, eiköhän me kaikki joskus ärzytetä ja kaikkia nyt on muutenkin ihan mahdoton miellyttää. Piis out.


Haa, mä oon iskostanut päähäni kaikkien käyttäjien avatarit ja kun tuttu avatarin yläreuna alkaa pukkaamaan viestiä alas kelattaessa niin käden refleksi ja silmien toiminta skippaa sen kirjoituksen.

Ja jUSSille, listaa ei tipu, koska se on pään sisässäni ja tiedon kaivaminen ei onnistuisi 1000 vuodessakaan.

Besides - "Teidän kaikkien mutsit on iha vitun ärsyttäviä postailijoita"
Avatar
#100 • • jUSSi Guest

Haa, mä oon iskostanut päähäni kaikkien käyttäjien avatarit ja kun tuttu avatarin yläreuna alkaa pukkaamaan viestiä alas kelattaessa niin käden refleksi ja silmien toiminta skippaa sen kirjoituksen.



kun vihreä tai ruskea pää lähestyy skipataan viesti :D