Ärsyttävin Platinumille postailija ?

165 posts, 9 pages, 25,373 views

#41 • • vaavu Guest

Ja tiedän. Olen ehkä ansainnutkin monen mielissä "ärsyttävimmän postaajan" statuksen.
Mutta, sen voi sitten kertoa ilman älytöntä dissausta ja julkista nolaamista...
Ja periaatteessa olen ylpeä siitä että ihmiset ovat huomanneet mun olemassaolon. :hearts:

No niinkuin mä sanoin tuolla, niin mun mielestä ihmisten ärsyttäminen on ennen kaikkea kiinni vastaanottajan ominaisuuksista. Jos kukaan täällä ei ärsyttäisi toisiaan niin tää menisi ihan liian nössöksi tää meininki. Kunnon flametusta kehiin vaan niin keskustelu kuin keskustelu saa vähän vauhtia. :angry: :angry:

Eniten mä pelkään sitä että plattarista tulee pelkkä tylsä hymistelykerho ja se kuihtuu pois. Jo nyt siitä on pieniä merkkejä havaittavissa.

EDIT: Oon samaa mieltä tosta että henkilökohtainen dissaus on kylläkin syvältä. Keskustelusta tulee kuitenkin aina parempi kun asiat tappelee eikä ihmiset.
#42 • • Tres Guest

asiat tappelee eikä ihmiset.

Taas tää mitä en oo ikinä tajunnu.

Käyks 'asiat' oikeesti jotain metafyysistä
käsikähmää jossain Platonilaisessa
houretodellisuudessa?

Ja onks sitten kans niin että aseet tappaa eikä
ihmiset? :confused:
#43 • • Daniel Braun Guest

No niinkuin mä sanoin tuolla, niin mun mielestä ihmisten ärsyttäminen on ennen kaikkea kiinni vastaanottajan ominaisuuksista. Jos kukaan täällä ei ärsyttäisi toisiaan niin tää menisi ihan liian nössöksi tää meininki. Kunnon flametusta kehiin vaan niin keskustelu kuin keskustelu saa vähän vauhtia. :angry: :angry:

Hei, siksi minä olen täällä... :D
Ainakin olen saanut monet ärtymään itselleni.
Ainakin toisinaan olen tyhmillä kommenteillani saannut tappelun aikaan ja mitäs...
Olen vielä heittänyt lisää bensaa liekkeihin!
No, enpä osaa pitää suutani kii, ja enkä kyllä haluaiskaan...

Minun aikanani Plattari ei kuole.
Muuhun kuin suunnattomaan vitutukseen siitä että minä käyn jatkuvaa keskustelua jakautuneen persoonani kanssa :D
#44 • • Daniel Braun Guest

houretodellisuudessa?

Kyllä, nyt olet sisäistänyt asian oikein...
Juuri noinhan se tapahtuu.
Ainakin, uskon niin.
ööö...
Kait :panic:

Kyllä juu.
Kuinkas useasti näet lentävästä miehestä hyppäävän joukon sotilaita jotka räjäyttämällä itsensä tahdonvoimallaan saavat aikaan valtaisan tuhon?
:D
#45 • • jUSSi Guest

sviddu miten totta! Mähän sanoi, et Tappi on n00b ja lamppupylväs perseessä jököttävä niuhottava natsipaska wanne-be-melkein-mode

Ei toi mun kommentti ollut Tapia vastaan suunnattu, vaan yleistä purkautumista siitä miksi musta tuntuu että Plattari on huomattavasti kuivempi kuin mitä se oli joitakin vuosia sitten. Sitäpaitsi mä äänestin Tapia tuolla moderaattoripollissa, että silleen. ;)

Mut mun kommentti oli Tappia vastaan :mad: :mad:
#46 • • mute Guest
Tosi yksipuoliselta ja vähäiseltä vaikuttaa nyt tämä saanti.
Tapi T:lle nyt tietenkin toivoisin huomattavasti enemmän ääniä
mutta ainahan ei saa sitä mitä tilaa...

Mut kiva että joku on jaksanut kirjottaa ärsytykseensä
jotain perustelujakin, mä itse näen sen ihan tarpeettomana.
Että siitä vaan lokaa heittämään! :)
#47 • • Taedium Guest

Joo, voitte nyt sitten äänestää mut vaikka pollilla plattarin ärsyttävimmäksi ihmiseksi niin kaikille tulee parempi mieli.

No vaikka sitä välillä ollaan niin insinööriä, että, niin en minä nyt silti ketään äänestäisi ärsyttävimmäksi. :D

Vielä ei ole testattu minkä kokoinen se reikä on.

On se aika iso. Mutta onko riittävä?

Ei vielä hevosen mentävää aukkoa, mutta pienen ponin kokoinen on jo.

TJEU:

sviddu miten totta! Mähän sanoi, et Tappi on n00b ja lamppupylväs perseessä jököttävä niuhottava natsipaska wanne-be-melkein-mode :mad: :mad:

Joo, tää kans! Heti ja ehdottomasti! Niuhottajat on ihan persiistä ja niitä pitäis ampua ritsalla persauksiin notta oppisivat, niin!

Oikeesti loisto testailua, vähä julmemmin vielä ku sanot, ni katotaa ryhtyykö modet toimintaan!

Paitsi, etä Tapi T on mun mielestä noista ehdokkaista kyl soveltuvin modeksi.

Meinasin käyttää tohon ihan samaa vertausta.

Ja salee mun Asia (4, 2, 120, 3d6+2, a) pieksee sun Asias (4, 2, 110, 6d4, a)!
#48 • • jUSSi Guest

Vittu, ooksäkin joku paskamahainen rahaperseiden nussija? Vittu joo, konservatiivit valtaan ja paalua perseeseen köyhille ja vapaamielisille. Äänestä Sperminaattori valtaan!
#49 • • Taedium Guest

Vittu, ooksäkin joku paskamahainen rahaperseiden nussija? Vittu joo, konservatiivit valtaan ja paalua perseeseen köyhille ja vapaamielisille. Äänestä Sperminaattori valtaan!

Ai, no sä voit oikeesti painuu ##### ja sit siellä #### sun #### niin kauan, et #### sun oma mutsikaa ei #### enää ja #### ku sä voit #### ihan rauhassa sen sun ##### kanssa ja #### omaa #### niin paljo ku sielu sietää!

Last edited by God on Thu Oct 09, 1812 6:66 am; edited 1 time in total
#50 • • vaavu Guest

houretodellisuudessa?

Ei. Toi ilmaus 'asiat tappelee' on synonyymi sille että ihmiset käyttävät niitä asioita käsikassaroinaan taistelun eri puolilla. Onhan se noin yleisesti ottaen hyväksytympää sanoa "sinun käsityksesi kädellisten pariutumisriiteistä nojaa liikaa Desmond Morriksen ajatuksiin" kuin että "ime munaa vitun idiootti".

Ja ehkä noin yleisesti toi ilmaus kertoo myös siitä että ihmiset eivät ole liikaa sitoutuneita henkilökohtaisesti niihin asioihin joiden puolesta he argumentoivat. Keskustelu on paljon hauskempaa pitemmällä tähtäimellä kun voi myös todeta olevansa väärässä, vaihtaa mielipidettä ja ruveta argumentoimaan uuden asian puolesta.

No vaikka sitä välillä ollaan niin insinööriä, että, niin en minä nyt silti ketään äänestäisi ärsyttävimmäksi.

Insinööri is my middle name and arguing is my game. :D

Vielä ei ole testattu minkä kokoinen se reikä on.

On se aika iso. Mutta onko riittävä?
Ei vielä hevosen mentävää aukkoa, mutta pienen ponin kokoinen on jo.

Ehkä meidän pitäisi kutsua Reino apuun, kun sillä tuntuu olevan kokemusta näistä reikähommista.
#51 • • mosaik Guest

Terveisiä perseestä?
#52 • • jUSSi Guest

Terveisiä perseestä?

Joo, älä tuu sotkee mun vaalikampanjaa (Loanheitto kampanjan Copyright United States of America 1970 - 2999 ja lukuisa joukko muita Plutokratioita)
#53 • • Daniel Braun Guest
Tää menee jo hauskaksi...
Just sellaista mitä pitäiskin olla.
Lisää tämmöstä!
#54 • • serotonot Guest

Lisää tämmöstä!

Siksikö että joku muu saa huumorimielellä paskaa niskaan kuin sinä? Etkö sä saatanan urpo jo kerrasta oppinu. Pitääks pistää postit takas?
#55 • • mosaik Guest

...Etkö sä saatanan urpo jo kerrasta oppinu. Pitääks pistää postit takas?

Noh, hoh...otetaanpas nyt vaan kiltisti ne ssri:t
#56 • • Daniel Braun Guest

Lisää tämmöstä!

Siksikö että joku muu saa huumorimielellä paskaa niskaan kuin sinä? Etkö sä saatanan urpo jo kerrasta oppinu. Pitääks pistää postit takas?

Voi tsiisus...
:scared:
Enpä olis voinnu kuvitella sun suusta tommosta...
Herralla taitaapi olla todella huono päivä tms.

Sinä saatanan urpo taas kadotit ajatuksen koko vitun aiheesta...
Huumorilla on eri asia kuin ilman sitä huumoria.
Ja tää Jussin kirjoittelu nyt on mun mielestä melkoisen huumorilla kirjoitettua...
Toisin kuin nuo edelliset jotka oli suunnattu allekirjoittaneelle.
#57 • • serotonot Guest

Lisää tämmöstä!

Voi tsiisus...

Ja tää Jussin kirjoittelu nyt on mun mielestä melkoisen huumorilla kirjoitettua...

Niinno. mä en edelleenkään käytä hymiöitä, annoin vain esimerkin että miten suhtautuminen muuttuu kun se kohdistuu itseen. Ei ne ekatkaan mitään vittuilua vakavasti ollu vaan läppää mut ne meni ilmeisesti ohi. Tää oli niinq vaan "to prove my point"

ei älä ota pahalla, en tarkottanu :täsoisnythymiöjoskäyttäisinniitä:
#58 • • serotonot Guest

...Etkö sä saatanan urpo jo kerrasta oppinu. Pitääks pistää postit takas?

Noh, hoh...otetaanpas nyt vaan kiltisti ne ssri:t

emmä, ku ei ne jeesannu viimekskään, snri:t autto. mut kiitti vinkist.
#59 • • Daniel Braun Guest

Lisää tämmöstä!

Voi tsiisus...

Niinno. mä en edelleenkään käytä hymiöitä, annoin vain esimerkin että miten suhtautuminen muuttuu kun se kohdistuu itseen. Ei ne ekatkaan mitään vittuilua vakavasti ollu vaan läppää mut ne meni ilmeisesti ohi. Tää oli niinq vaan "to prove my point"

ei älä ota pahalla, en tarkottanu :täsoisnythymiöjoskäyttäisinniitä:

En mä sitä pahalla ottanutkaan...
Ainakaan ihan hirveästi.
Tosta munkin postauksen lopusta puuttui ne pakolliset hymiöt, kun niitä myös minä olen koittanut vähentää.

btw: nää quoten quoten quottaukset on niin mukavia :D

Ja loppuun parit hymiöt kerran jäi edellisestä puuttumaan:
:) :) :) :hearts: :hearts: :) :) :)
:D :D :D :excellent: :excellent: :D :D :D
#60 • • Tapi T Guest
*Jos tähän saisi jostain Klubituksen ökön, niin laittaisin ainakin kymmenen.*

En mäkään pidä henkilökohtaisesta dissauksesta, mutta toisaalta ei tätä topikkia ole pakko sellaisena ottaa (ei tää vielä ainakaan ole sellaisia merkkejä näyttänyt). Tää foorumi kuivuu kasaan ja kuolee jos jokaista sanaansa pitää varoa - jo nyt tästä on nähtävissä pieniä merkkejä.

No mä syyllistyin ehkäpä pieneen Plattari-jengin aliarviointiin, kun kuvittelin tämän yltyvän dissailuksi ja todelliseksi loan heitoksi. Mukavaa olla (kerrankin) väärässä.

Myös mä olen kuullut muutamalta, että he valittavat leimautumista, jos tänne kirjoittaa jotain puuta heinää tai osoittaa sivistymättömyyttään jonkin asian suhteen. Tälläisille henkilöille pieni itsetunnon kohotuskausi on enemmän kuin paikallaan; skene-uskottavuus on lähinnä vitsi, eikä siitä pidä varsinkaan täällä olla huolissaan.

Vaikka täällä porukka - myös minä - syyllistyy aika usein melkoisen happamaan kommentointiin esim. search nappulan käytöstä, niin se ei ole todellakaan syy jättää palaamatta foorumille tai olla osallistumatta keskusteluun. Ihmisillä kun on varsinkin tälläisissä asioissa kovin lyhyt muisti, eikä kukaan enää viikon jälkeen muista jotain yksittäistä lapsusta.

Minä postaan Platinumille juuri sitä mitä tykkään ja mitä ajattelen. En ole juurikaan kiinnostunut siitä, jos joku käy moittimaan kirjoittamaani yksittäisen postin/topiikin aihetta. Omat laatukriteerini täyttyvät siinä vaiheessa, kun teksti on kieliopillisesti suunnilleen oikein, tekstin ajatus ymmärrettävissä ja pidän asiaa mielenkiintoisena. Jos koen tulleeni syyttä kaltoin kohdelluksi, niin olen usein käyttänyt privaa asian selvittämiseen. On toiminut aina!

Sitäpaitsi mä äänestin Tapia tuolla moderaattoripollissa, että silleen.

Ainakin yhden äänen olen siis saanut ilmaiseksi! :heart:

Btw, itse olen suorastaan hämmentynyt siitä, että kukaan ei ole vielä nimennyt mua ärsyttäväksi. Tulevan vaalitappion karvasta kalkkia jo nyt nieleviä kommaripuristeja ei lasketa. :heart:

Itseäni täällä ärsyttää eniten Jarean ylimielinen ja öykkärimäinen käytös.