*Jos tähän saisi jostain Klubituksen ökön, niin laittaisin ainakin kymmenen.*
En mäkään pidä henkilökohtaisesta dissauksesta, mutta toisaalta ei tätä topikkia ole pakko sellaisena ottaa (ei tää vielä ainakaan ole sellaisia merkkejä näyttänyt). Tää foorumi kuivuu kasaan ja kuolee jos jokaista sanaansa pitää varoa - jo nyt tästä on nähtävissä pieniä merkkejä.
No mä syyllistyin ehkäpä pieneen Plattari-jengin aliarviointiin, kun kuvittelin tämän yltyvän dissailuksi ja todelliseksi loan heitoksi. Mukavaa olla (kerrankin) väärässä.
Myös mä olen kuullut muutamalta, että he valittavat leimautumista, jos tänne kirjoittaa jotain puuta heinää tai osoittaa sivistymättömyyttään jonkin asian suhteen. Tälläisille henkilöille pieni itsetunnon kohotuskausi on enemmän kuin paikallaan; skene-uskottavuus on lähinnä vitsi, eikä siitä pidä varsinkaan täällä olla huolissaan.
Vaikka täällä porukka - myös minä - syyllistyy aika usein melkoisen happamaan kommentointiin esim. search nappulan käytöstä, niin se ei ole todellakaan syy jättää palaamatta foorumille tai olla osallistumatta keskusteluun. Ihmisillä kun on varsinkin tälläisissä asioissa kovin lyhyt muisti, eikä kukaan enää viikon jälkeen muista jotain yksittäistä lapsusta.
Minä postaan Platinumille juuri sitä mitä tykkään ja mitä ajattelen. En ole juurikaan kiinnostunut siitä, jos joku käy moittimaan kirjoittamaani yksittäisen postin/topiikin aihetta. Omat laatukriteerini täyttyvät siinä vaiheessa, kun teksti on kieliopillisesti suunnilleen oikein, tekstin ajatus ymmärrettävissä ja pidän asiaa mielenkiintoisena. Jos koen tulleeni syyttä kaltoin kohdelluksi, niin olen usein käyttänyt privaa asian selvittämiseen. On toiminut aina!
Sitäpaitsi mä äänestin Tapia tuolla moderaattoripollissa, että silleen.
Ainakin yhden äänen olen siis saanut ilmaiseksi! :heart:
Btw, itse olen suorastaan hämmentynyt siitä, että kukaan ei ole vielä nimennyt mua ärsyttäväksi. Tulevan vaalitappion karvasta kalkkia jo nyt nieleviä kommaripuristeja ei lasketa. :heart:
Itseäni täällä ärsyttää eniten Jarean ylimielinen ja öykkärimäinen käytös.