kohta voidaan pitää äänestys kuka teistä kolmesta voittaa tämän foorumivittuilukuvabattlen...Ainakin saa nauraa. :D
Varsinkin kun tuo menee tuohon quoten quoten quoten quoteen :D
Todellakin saa nauraa.
Loistavia kuvia...
165 posts, 9 pages, 25,328 views
kohta voidaan pitää äänestys kuka teistä kolmesta voittaa tämän foorumivittuilukuvabattlen...Ainakin saa nauraa. :D
Wanha!
Wanha!
edit: Aluksi vahingossa editoin quoten quoten pois.
...Tekis mieli quotata koko pyramidi ja laittaa onelineri tai joku tosí hassu kuva... Sopis tyyliin.
Kaikkein Homo-Homoin Homo on silti Daniel "Eat My Shorts" Bruun,
jonka voisi ensin upottaa tervahautaan ja tämän jälkeen verhoilla
Klubituksen kiksukarvoilla.
Ei ei ei ei ei! Nyt sä oot käsittäny ihan väärin. Jos quotataan koko pyramidi, jossa vielä mahdollisesti kuvia, ei saa vastata näin pitkään, eikä asiaa. Joko onlineri, huudahdus "Wanha!" tai sitten joku ihan järkyttävän hassu kuvapostaus.Saakohan NoooB-neiti liittyä seuraan -ammuttavaksi?
Ampukaa mua sitten edes isolla tykillä!!!
Ei ei ei ei ei! Nyt sä oot käsittäny ihan väärin. Jos quotataan koko pyramidi, jossa vielä mahdollisesti kuvia, ei saa vastata näin pitkään, eikä asiaa. Joko onlineri, huudahdus "Wanha!" tai sitten joku ihan järkyttävän hassu kuvapostaus.Saakohan NoooB-neiti liittyä seuraan -ammuttavaksi?
Eli siis tähän tyyliin:Ampukaa mua sitten edes isolla tykillä!!!
:DEi ei ei ei ei! Nyt sä oot käsittäny ihan väärin. Jos quotataan koko pyramidi, jossa vielä mahdollisesti kuvia, ei saa vastata näin pitkään, eikä asiaa. Joko onlineri, huudahdus "Wanha!" tai sitten joku ihan järkyttävän hassu kuvapostaus.Saakohan NoooB-neiti liittyä seuraan -ammuttavaksi?
on vain niitä, joiden jokaisen kirjoituksen skippaan.
Vanhas boardisoftas oli pirun kätevä kun sai laittaa jengii sinne ignore -listalle. Poisti sit kaikki ko. henkilön postaukset boardilta ku olit loggautuneena ^_______^
Oli muuten aivan loistava tapa ignoorata sellasii pirin tai ties minkä pesuaineen kyllästämiä pahimpia kiukuttelijoita ja paskanpuhujia ;D Nyt joutuu taas sit vaan sietään :) Nooh, eiköhän me kaikki joskus ärzytetä ja kaikkia nyt on muutenkin ihan mahdoton miellyttää. Piis out.
Siis ne ärsyttävät postaukset on kyllä kaikkein parhaita, mihin muuten sitä vastaisi ironian tai sarkasmin täyttämillä wanna-be-skene-läpillä :heart:
Siis ne ärsyttävät postaukset on kyllä kaikkein parhaita, mihin muuten sitä vastaisi ironian tai sarkasmin täyttämillä wanna-be-skene-läpillä :heart:
sun wanna-be-a-scene-but-i'm-only-a-genre-posteihin?
Vanhas boardisoftas oli pirun kätevä kun sai laittaa jengii sinne ignore -listalle. Poisti sit kaikki ko. henkilön postaukset boardilta ku olit loggautuneena ^_______^
Oli muuten aivan loistava tapa ignoorata sellasii pirin tai ties minkä pesuaineen kyllästämiä pahimpia kiukuttelijoita ja paskanpuhujia ;D Nyt joutuu taas sit vaan sietään :) Nooh, eiköhän me kaikki joskus ärzytetä ja kaikkia nyt on muutenkin ihan mahdoton miellyttää. Piis out.
Haa, mä oon iskostanut päähäni kaikkien käyttäjien avatarit ja kun tuttu avatarin yläreuna alkaa pukkaamaan viestiä alas kelattaessa niin käden refleksi ja silmien toiminta skippaa sen kirjoituksen.