40 posts, 2 pages, 5,970 views
Miksei Jeppe juo?
Voisiko joku kertoa Reinolle että Stilnoct on paljon parempi. Niillä Blondiekin nukkuu yönsä hyvin.
Mua on askarruttanut aina nämä unilääkkeet. Ts. onko lääkkeiden avulla nukuttu "kemiallinen uni" yhtä rentouttavaa kuin normaali, väsymyksen aiheuttama uni?
Kuinka tehokkaita lääkkeet ovat? Jos olet edellisenä yönä nukkunut esim. 9h ja otat lääkkeen vaikkapa 4h heräämisen jälkeen, niin rupeaako väsyttämään ihan tolkuttomasti?
Etu-Töölön virallinen DJ/lääkäri-wannabe olliS voisi kertoa unilääkkeistä hieman tarkemmin... ;)
Mua on askarruttanut aina nämä unilääkkeet. Ts. onko lääkkeiden avulla nukuttu "kemiallinen uni" yhtä rentouttavaa kuin normaali, väsymyksen aiheuttama uni?
Mun kokemuksen mukaan se uni ei ole ihan samanlaista kuin normaali uni, ei se ainakaan yhtä rentouttavaa ole...
...Kaipa toi on vähän samantyyppistä unta kuin esim alkoholin tai pilven tai joidenkin muiden päihteiden vaikutuksen alaisena. Kyllähän sitä nukkuu mutta ei se uni samalla tavalla virkistä.
Nukahtamislääke toimii lääkkeestä riippuen semmosen 2-4 tuntia (minulla on kokemuksia kahdesta eri valmisteesta), ja tarkoitus ei siis ole nukuttaa koko yöksi kuin nuijalla päähän, vaan auttaa nukahtamaan. Aamulla herätessä on ihan virkeä olo, en ole koskaan tuntenut mitään sivu- tai jälkivaikutuksia. Viikon käytön jälkeen aloin saamaan taas normaalisti unta ilman lääkkeitä.
Nukahtamislääke toimii lääkkeestä riippuen semmosen 2-4 tuntia (minulla on kokemuksia kahdesta eri valmisteesta), ja tarkoitus ei siis ole nukuttaa koko yöksi kuin nuijalla päähän, vaan auttaa nukahtamaan. Aamulla herätessä on ihan virkeä olo, en ole koskaan tuntenut mitään sivu- tai jälkivaikutuksia. Viikon käytön jälkeen aloin saamaan taas normaalisti unta ilman lääkkeitä.
Reino ei nuku siksi, että hän käyttää vääriä nukahtamistabuja eli Miranaxia.
Reino ei nuku siksi, että hän käyttää vääriä nukahtamistabuja eli Miranaxia.
Miranaxhan on migreenilääke, eli jos Reinoa ei nukuta, niin eipä myöskään satu päähän!
Kaikki noi nukahtamislääkkeet maistuu tosi metalliselta, eikä siinä auta se että käärii kelmuun ennen nielemistä niinkuin kaverini väitti. Kyl se maku tulee systeemisesti suun limakalvoille.
Jaa, oiskohan tossa joku sellanen, että aine ku menee vereen, ni se just muuttaa, kuten serotonot sanoikin, syljen koostumusta?Kaikki noi nukahtamislääkkeet maistuu tosi metalliselta, eikä siinä auta se että käärii kelmuun ennen nielemistä niinkuin kaverini väitti. Kyl se maku tulee systeemisesti suun limakalvoille.
hyvää yötä vaan kaikille tasapuolisesti
Jaa, oiskohan tossa joku sellanen, että aine ku menee vereen, ni se just muuttaa, kuten serotonot sanoikin, syljen koostumusta?
Vähän siihen suuntaan, ku valkosipulinkaan haju seuraavana päivänä ei tule pesemättömän suun takia, vaan että veressä olevat systeemit osuu keuhkoihin, reagoi ilman kanssa ja tulee se haju suoraan keuhkoista.
hyvää yötä vaan kaikille tasapuolisesti
tai pahaa, riippuen lääkityksestä. Onneksi lähinnä maun puolesta, jos senkään. Ehkä. Toivotaan
No faktana voin sanoa, että en haista sitä valkosipulia. Vierustoverit haistaa kyllä.Vetäseppä pari kynttä ja haistele ihoasi päivä-pari sen jälkeen!
Mun lääkkeet maistuu banaanille, siniselle, auringolle ja vilkutukselle.Jos vedät lääkkeit maun vuoks ni suosittelen mansikan makuista pintapuudutetta, tulee samal tosi metka fiilis suuhun & lähiympäristöön!