Oon aina ollut sitä mieltä, et Putin on taktisesti taitava. :D
Joo, toi murhatutkimusten lopettaminen tunnin jälkeen oli kyl hyvä veto :scared:
402 posts, 21 pages, 57,318 views
Oon aina ollut sitä mieltä, et Putin on taktisesti taitava. :D
yllätyin muuten Jäätteenmäen kirjoituksesta sunnuntain hesarissa. Olen hänen kanssaa samaa mieltä, että "EU:n ytimeen" pyrkivä politiikka on vanhaa ja muuttuu riesaksi EU:n laajentuessa. EU:n pitäisi olla valtioiden yhteisö eikä mikään salakerho, jolloin joidenkin ytimien muodostaminen joihin eivät kaikki maat kuulu, sotii EU:n perusajatusta vastaan.
toisten onni on aina toisen epäonni.
Tuskinpa näinkään, mutta luultavasti rahan valuminen itään ja Aasiaan tulee nostamaan sikäläistä taloutta ja aiheuttamaan lisää työttömyyttä lännessä, jossa työvoima alkaa olla liian kallista. Luultavasti täällä köyhdytään ja siellä jonkin verran rikastutaan ja vapaa pääoma poimii hedelmät päältä.
Häh?
Israel aisoihin, baskimaa itsenäiseks ja jenkit vittuun lähi-idästä. Vähenis paukuttelut kummasti.
Häh?
Israel aisoihin, baskimaa itsenäiseks ja jenkit vittuun lähi-idästä. Vähenis paukuttelut kummasti.
Mitäs mieltä porukka on. Pitäiskö Suomen liittyä Ottawan soppariin ja allekirjoittaa maa- ja jalkaväkimiinat kieltävä sopimus?
Mun mielestä ei. Tuo sopimus on niin pieni pisara meressä, että on hyvin vaikea uskoa Suomen saavan siitä sosiaalista haittaa tai, että se jollain tavoin heikentäisi maailman sitoutumista miinojen täyskieltoon. Suomen rauhanturvaaja- imago on maailmalla niin pientä, joten ainoa huolenaihe mielestäni on EU- maiden suhtautuminen. Sekin on liian pientä mielestäni, jotta sopimukseen kannattaisi liittyä. Kun Puola liittyy jäseneksi, niin Suomi ei ole yksin edes "miinarintamalla" Euroopassa.
.
Kiertelua ja kaartelua. Jäbässähän on ainesta politiikkaan.
Kyllähän miinoille tehdään kartat Suomessa...myös sota-aikana, joten tuskinpa älytöntä uhkaa on siviiliväestölle. Mun mielestä kannattaa myös huomioida, että Ottawan sopimuksen ulkopuolella olevat maat omaa yli 90% koko maailman miinakannasta.