Platinum risteily

161 posts, 9 pages, 28,146 views

Avatar
#41 • • LindaGP Guest

aijoo. sitähän kutsutaan teillä päin roinaksi



Jatketaanko tätä privana, ettei muitten tarvii tästä kärsiä?

Ihan selvennykseksi: en käytä muita huumaavia aineita kuin alkoholia, ja sitäkään en bileissä.

Edit: missä 'meilläpäin'?
Avatar
#42 • • Daniel Braun Guest

aijoo. sitähän kutsutaan teillä päin roinaksi



Jatketaanko tätä privana, ettei muitten tarvii tästä kärsiä?

Ihan selvennykseksi: en käytä muita huumaavia aineita kuin alkoholia, ja sitäkään en bileissä.

Edit: missä 'meilläpäin'?



Jatkakaa vain keskustelua privana...
Ei tota shittiä enää tänne!

Freestyle puolelle sopii, mutta tästä risteilyteemasta ei nyt tehä tollasta paskan jauhantaa. Sopiiko?
Ei, en kaipaa tähän vastausta. Jos sen haluat tehdä, lähetä se privana...
Avatar
#43 • • drS Guest
tais pojalta hymiöt unohtua postauksista :)
Avatar
#44 • • Tapi T Guest


Tollanen kokoustila olis siitä hyvä että sinne ei tarvis päästää ketään vitun urpoja heilumaan tai muutakaan perinteitä laivatoimintaa... Esim merisairaudesta (tietenkin) johtuva oksentelu tms



Aika elitismii.... Kyl mä ainakin lupaan olla siel laival just sellanen heiluva urpo joka saleen on viel merisairas samaan hintaan..


Minä muuten ilmoittaudun elitistiksi, kokoomusnuoreksi ja wannabe-porvariksi.

Itse kävin laivalla viimeksi helmikuussa usean vuoden tauon jälkeen ja tuosta reissusta mieleen muistui se, että laivalla kaikki on toisin. Ihmiset muuttuvat tyystin ja kaiken arvostelun alapuolella oleva käyttäytyminen saa usein vallan muuten normaaleissa ihmisissä. Perinteinen laivasekoilu saa mut voimaan pahoin.

Otin tuossa jo hieman selkoa Siljan konferenssitiloista. Ne sijaitsevat keulassa, eikä hyttiosastot ole lähimaillakaan - meteli tuskin häiritsee ketään. Konferenssitilojen puolesta puhuu vielä sekin tosiasia, että niihin on helppo järjestää monta erilaista tilaa, kun taas nuo laivan yökerhot taitavat olla ainoastaan yhtä isoa tilaa.

Jotta kaikkia vaihtoehtoja tulisi mietittyä tasapuolisesti, niin JZZ voisi kertoa hieman lisää tuosta Millenniumin risteilystä. Oliko laivan yökerhon varaaminen vain pala kakkua, vai miten se onnistui? Oliko mukanannne ylimääräistä tekniikkaa, vai löytyikö laivalta kaikki tarvittava kalusto? Mitä henkilökunta sanoi ja mitä mieltä muut paikalla olijat olivat?

Edit: lähetin asiasta kyselyä Siljalle. Saas nähdä mitä vastaavat.
Avatar
#45 • • Timmo Guest
ja tonne jossain vaiheessa musaks vanhaa uk-ravea ja happy hc:ta saatana. Ja muutenki eri musalinjaa eikä aina sitä samaa polkka-trance-house-proge. Esim. happo, kunnon hc ja noisecore vois olla aika jees....

deejiks: Sizzler, Biga Rane, Xybo, Tres ja joku vanhan hapon
soittaja. :roll:

Itse kannatan 24h-risteilyä. Jaksais bilettää paremmin.
Avatar
#46 • • Daniel Braun Guest

Itse kannatan 24h-risteilyä. Jaksais bilettää paremmin.



Tota itseasiassa voitais vaikka vähän tarkemmin miettiä...

Kuinka moni matkallelähtiä haluais kävästä Tukholmassa?
Käsi reilusti ylös...

Entäs, kuinka moni kannattaa 24h risteilyä?
Kättä kattoon jos tätämieltä olet...

Kumpa vaihtoehdoista teitä kiinnostaa?
Molemmissa etunsa, mutta mä ainakin kannatan tota Helsinki-Tukholma-Helsinki risteilyä...
Avatar
#47 • • phanatic Guest
Tallinna? Pääseekö Pietariin vieläkään risteilemään?
Tukholman on kaikki kuitenkin jo nähny.
Avatar
#48 • • Homegrove Guest
Kyllä sitä voisi Tukholmassa käydä paikallisiakin juoppoja morjestamassa. :excellent:
Avatar
#49 • • Funkatronik Guest

[quote="Timmo
Kuinka moni matkallelähtiä haluais kävästä Tukholmassa?
Käsi reilusti ylös...



*Yksi iso karvainen käsi ylhäällä*

Minua ei ainakaan kiinnosta millään tasolla käydä pelkästään laivalla. Ei siellä kuitenkaan voi tehdä mitään mitä maissa ei voisi tehdä, järjestää sitten mieluummin tapaamisen vaikka jossain ravintolan yksityistiloissa. Tukholmasta voisi samalla reissulla hakea levyjä ja vaatteita. Kaksi banaania yhdellä kärpäsellä...
Avatar
#50 • • Daniel Braun Guest

[quote="Timmo
Kuinka moni matkallelähtiä haluais kävästä Tukholmassa?
Käsi reilusti ylös...



*Yksi iso karvainen käsi ylhäällä*

Minua ei ainakaan kiinnosta millään tasolla käydä pelkästään laivalla. Ei siellä kuitenkaan voi tehdä mitään mitä maissa ei voisi tehdä, järjestää sitten mieluummin tapaamisen vaikka jossain ravintolan yksityistiloissa. Tukholmasta voisi samalla reissulla hakea levyjä ja vaatteita. Kaksi banaania yhdellä kärpäsellä...



Niinpä. Minustakin Stokiksen matka olis jees.
Laivalla on vain sitä dokaamista + tietys taxfree tuliaiset, mutta mitä väliä sillä on.
Niitä viinoja saa maistakin ja dokata voi baarissa.
Tukholma houkuttais taas pitkästä aikaa ja kaks päivää/iltaa laivalla on tietysti plussaa :hearts:
Rahaa kyllä palaa tolla matkalla rutkasti enemmän, mutta kyllä sitä sillä 24h risteilylläkin menee.
Tallinna & yms kohteet on ainakin mun mielestä turhia. Blaah.
Mieluummin sitten pelkkä risteily kun joku päivä Tallinnassa juttu. Eiks jeah?!
Avatar
#51 • • petrus.g Guest
IMO tukholman keikka kuulostaa paremmalta.
Avatar
#52 • • JussiS Guest

Jotta kaikkia vaihtoehtoja tulisi mietittyä tasapuolisesti, niin JZZ voisi kertoa hieman lisää tuosta Millenniumin risteilystä. Oliko laivan yökerhon varaaminen vain pala kakkua, vai miten se onnistui? Oliko mukanannne ylimääräistä tekniikkaa, vai löytyikö laivalta kaikki tarvittava kalusto? Mitä henkilökunta sanoi ja mitä mieltä muut paikalla olijat olivat?


Ööh, muistaakseni Tommi tais kysästä laivan henkilökunnalta ja dj:ltä, eikä koko hommasta maksettu mitään. Lähinnä homma meni silleen, et mukaan tulleet dj:t otti levyt mukaan ja meni soittaan. Eikä laivan omalla dj:llä ollut mitään asiaa vastaankaan.

Eihän tällä tavalla voi mitään suurempaa reissua järjestää, kunhan heitin nyt esimerkkinä siitä että kuinka helposti periaatteessa homma voi onnistua.
Avatar
#53 • • Juki54 Guest
Mukana ollaan jos tällanen järjestetään! :hearts:
Avatar
#54 • • Daniel Braun Guest

Mukana ollaan jos tällanen järjestetään! :hearts:



Ehdottomasti järjestetään, kysymys taitaakin vain olla että millä aikataululla?
Tän vuoden puolella, ensi vuonna vai vaihtoehtoisesti tän vuosikymmenen aikana?
Katsellaan nyt...

Mites, kaikki kiinnostuneet... Millaisella aikataululla hauluaisitte lähteä?
Ens kuussa, tän vuoden aikana vai ens vuoden alussa?
Vai... :)
Avatar
#55 • • JussiS Guest

Mites, kaikki kiinnostuneet... Millaisella aikataululla hauluaisitte lähteä?
Ens kuussa, tän vuoden aikana vai ens vuoden alussa?


Aina kun järjestetään jotain tällasta, ni jonkun pitää ottaa se vetovastuu, että päättää esmes päivämäärän (tai rajaa vaihtoehdot esim kahteen), koska muuten me mietitään vielä kuuden vuodenkin päästä täällä et mikä päivämäärä sopii nyt sit IHAN KAIKILLE.
Avatar
#56 • • Juki54 Guest
Mielellään tän vuoden puolella?
Avatar
#57 • • Daniel Braun Guest

Mites, kaikki kiinnostuneet... Millaisella aikataululla hauluaisitte lähteä?
Ens kuussa, tän vuoden aikana vai ens vuoden alussa?


Aina kun järjestetään jotain tällasta, ni jonkun pitää ottaa se vetovastuu, että päättää esmes päivämäärän (tai rajaa vaihtoehdot esim kahteen), koska muuten me mietitään vielä kuuden vuodenkin päästä täällä et mikä päivämäärä sopii nyt sit IHAN KAIKILLE.



Juup juup.
Tiedän kyllä...
Mutta, ennen kuin vetovastuu kenellekään lankeaa (mä periaatteessa sen voisin ottaa, kerta tässä nyt olen muutenkin tätä risteilyä yrittämässä puuhata, mutta kuinka monelle se sopii) niin just tällaisia alustavia kyselyjä on hyvä tehdä...
Plaah...
Selitystä, selitystä.
Mä en osaa muuta kuin selittää...
No, kattellaan taas eteenpäin :D
Avatar
#58 • • JsL Guest
24h:n reissu, ensi vuoden alkuun on minun kantani. Lähtöpäivä la tai su sopisi parhaiten, jottei tarvitsisi ottaa vapaata duunista. Keskelle viikkoa Tukholman matka jäisi kyllä väliin, paitsi jos sattuu talviloma samoille päiville.
Avatar
#59 • • Tapi T Guest

Keskelle viikkoa Tukholman matka jäisi kyllä väliin, paitsi jos sattuu talviloma samoille päiville.


Hip hei! Eikö hiihtoloma olisikin mainio aika tuolle tapahtumalle? Suurella osalla olisi vapaata ja Kotkan Kollilla (:D) olisi tarpeeksi aikaa järkätä asioita.
Avatar
#60 • • kilobitti Guest

Hip hei! Eikö hiihtoloma olisikin mainio aika tuolle tapahtumalle?



Ei. Olen silloin laskettelemassa.