Platinum risteily

161 posts, 9 pages, 28,206 views

Avatar
#61 • • Daniel Braun Guest

Hip hei! Eikö hiihtoloma olisikin mainio aika tuolle tapahtumalle? Suurella osalla olisi vapaata ja Kotkan Kollilla (:D) olisi tarpeeksi aikaa järkätä asioita.


Tota, hiihtoloma olis kyllä periaatteessa...
Mutta kuten tossa Kilobitti:kin sanoi että laskettelemassa on, niin kyllä varmaankin monella tuo ajankohta on jo suunniteltu valmiiksi tai sitten se halutaan viettää jossakin talvilomakohteessa tms...
Parempi kyllä olis joku ihan normaali arkiviikko tms.
Tai olishan sitten jouluaattokin :scared::scared:
Avatar
#62 • • nvd Guest

Hip hei! Eikö hiihtoloma olisikin mainio aika tuolle tapahtumalle? Suurella osalla olisi vapaata ja Kotkan Kollilla (:D) olisi tarpeeksi aikaa järkätä asioita.



eikö hiihtolomakin ole muuten sellanen mikä on eri aikoihin eri puolella suomea?
Avatar
#63 • • Daniel Braun Guest

Hip hei! Eikö hiihtoloma olisikin mainio aika tuolle tapahtumalle? Suurella osalla olisi vapaata ja Kotkan Kollilla (:D) olisi tarpeeksi aikaa järkätä asioita.



eikö hiihtolomakin ole muuten sellanen mikä on eri aikoihin eri puolella suomea?



Kyllä juu.
Taitaa se olla näin.
Tosin, en nyt ole ihan satavarma.

Mutta, kyllä tässä kohtapuoliin vois käydä harkitsemaan jotakin päivämäärää.
Vai mitäköhän toi FM miettii?
Hän kun puhui sitä Awards juttua järjestettäväksi samaan aikaan tms.
Avatar
#64 • • Daniel Braun Guest
BTW: Tossa tulin sellaiseen tulokseen että mä irtisanoudun edes suunittelemasta puuhamiehen roolia tässä risteilyjutussa.
Aivan sama kuka sen sitten hoitaa.
Minä en.
Ei kyllä löydy enää mielenkiintoa järjestää tai kuluttaa hetkeäkään aikaa tän takia...
Avatar
#65 • • Funkatronik Guest

Suurella osalla olisi vapaata ja Kotkan Kollilla (:D) olisi tarpeeksi aikaa järkätä asioita.



Eiköhän suurin osa täällä kuitenkin ole työssäkäyviä aikuisia joiden lomat ovat milloin sattuu eivätkä kouluissa olevia nuoria, joilla heilläkin tosin taitaa nykyään olla hiihtolomat miten sattuu, koulusta riippuen.

Viikonloppu lienee paras ratkaisu.
Avatar
#66 • • Tapi T Guest

Eiköhän suurin osa täällä kuitenkin ole työssäkäyviä aikuisia joiden lomat ovat milloin sattuu eivätkä kouluissa olevia nuoria, joilla heilläkin tosin taitaa nykyään olla hiihtolomat miten sattuu, koulusta riippuen


Itse veikkaisin, että opiskelijat ja jo työelämässä olevat ovat aika tasoissa täällä.

Jos risteilyn konsepti vaikuttaa hyvältä, niin ajankohdalla ei ainakaan mulle ole erityisemmin merkitystä.
Avatar
#67 • • Daniel Braun Guest

Eiköhän suurin osa täällä kuitenkin ole työssäkäyviä aikuisia joiden lomat ovat milloin sattuu eivätkä kouluissa olevia nuoria, joilla heilläkin tosin taitaa nykyään olla hiihtolomat miten sattuu, koulusta riippuen


Itse veikkaisin, että opiskelijat ja jo työelämässä olevat ovat aika tasoissa täällä.

Jos risteilyn konsepti vaikuttaa hyvältä, niin ajankohdalla ei ainakaan mulle ole erityisemmin merkitystä.



Viikonloppu olis kaikista paras, tai tietenkin sitten lähtö sunnuntaina ja tiistaina takaisin.
Varmaankin kouluista/töistä monet sais järkättyä vapaata pariksi päiväksi.

Vaikka tuossa edellä, suuresta vitutuksesta johtuen, irtaannuin järjestämisestä niin kyllä mä yhä edelleen oon kiinnostunu matkalle lähtemään.
Ei vaan enää tunnu mielekkäältä järjestää mitään matkaa, kun tuntuu siltä että osa ei osaa arvostaa yhtään mitään.
Ja vaikka mä mitä tekisin, niin siihen ei koskaan oltaisi tyytyväisiä!
Joten, joku muu saa puuhata risteilyn kasaan...

Mutta, risteilylle ehdottomasti on päästävä!

Niin ja muuten.
Toi viikonloppu saattaa olla aika paha monelle lähtijälle.
Käsittääkseni ainakin noissa Tukholman matkoissa on viikonloppuna aika järkyt ikärajat, jollei "huoltajaa" ole messissä...
Kuitenkin veikkaisin että monet Plattarin käyttäjistä ovat ikähaarukalta 18-25v...
Avatar
#68 • • Ozie Guest
Ikärajoista: Reittiristeilyllä (Hki-Sto-Hki) on viikolla (muistaakseni SU-KE) ikäraja 20v ja sitte muuten taas 23v. Risteilyt taitaa olla 23v. Näin siis ainaki periaattessa...

Viking Linellä nyt ei taida olla enää edes mitää laivaa joka järjestäis vaan risteilyitä.

Siljalla on kans Operalla jotain Sea Party -risteilyitä joista vois kysellä onnistuuko niitä vähän säätää paremmiks :P Ne on 21h risteilyitä Tallinnaan.
Avatar
#69 • • LindaGP Guest
Onkos tämä nyt jollakin hoidossa, vai jääkö Platinum-risteily vain haaveeksi?
Avatar
#70 • • Daniel Braun Guest

Onkos tämä nyt jollakin hoidossa, vai jääkö Platinum-risteily vain haaveeksi?


Enp minä vain tiedä...
Risteily olis ihan jees, mutta mä ainakin henk.koht. vedin näppini pois tän järjestelyistä...

Jos joku haluaa ryhtyä puuhamieheksi, niin aivan varmasti porukkaa lähtee matkalle.
Ainakin minä olisin lähdössä mukaan :)
Avatar
#71 • • Fusione Guest
Kuinka paljon porukka olisi valmis maksamaan n.20h risteilystä jos laiva olisi pelkästään omassa käytössä?
Avatar
#72 • • andy braun Guest

Kuinka paljon porukka olisi valmis maksamaan n.20h risteilystä jos laiva olisi pelkästään omassa käytössä?


50e? :)

riippuu tietysti oheisohjelmasta.. ;)
Avatar
#73 • • Daniel Braun Guest
No riippuu vähän...
Kuitenkin pitää ottaa huomioon se että minkä laivayhtiön botskilla oltais lähdössä matkaan?!

50e-100e max... En mä kuitenkaan missään sviitissä halua matkustaa :D

Vaihtoehtona on tietenkin viikonloppu Kotkassa!
Tulis halvaksi ja pakko olis vetää sama jurri päällä kuin laivallakin?
Ketkä kannattaa tätä ideaa?
Siis, viikonloppu Suomen Kotkassa! :hearts:
Elämäsi tilaisuus saada kokemus jota et todellakaan unohda...
Avatar
#74 • • Juki54 Guest

Kuinka paljon porukka olisi valmis maksamaan n.20h risteilystä jos laiva olisi pelkästään omassa käytössä?



Kyllä siitä sellaset 70 euroakin vois maksaa jos vaan on vielä kunnon tiskijukkikset soittelees :)
Avatar
#75 • • zAo Guest


Siis, viikonloppu Suomen Kotkassa! :hearts:
Elämäsi tilaisuus saada kokemus jota et todellakaan unohda...



Eikös tällainen toiminta ole rikollista :laugh:
Vois olla vähän liian rankka kokemus...

Laivareissuun ehkä 50-100e...
Avatar
#76 • • Daniel Braun Guest


Siis, viikonloppu Suomen Kotkassa! :hearts:
Elämäsi tilaisuus saada kokemus jota et todellakaan unohda...



Eikös tällainen toiminta ole rikollista :laugh:
Vois olla vähän liian rankka kokemus...


Äh...
Eihän se ole missään nimessä rikollista :D

Rankka kokemus varmaankin, mutta viinallahan siitä selviää ;)

Juki54 -> Juu, pitäishän sinne saada dj:tä soittelemaan, veikkaisin kuitenkin että Plattariporukasta irtoais aikas monta levynpyörittäjää soittelemaan eri puolille paattia...
Trancea disco/yökerhossa ja housea uima-allasosastolla :hearts:
Toimii...!
Hoplaa! Mä ilmoittaudun soittelemaan letkeetä housea uikkareissa :D
Kuten Hollekin tuossa viimeviikonloppuna tokaisi "nyt sitten siirryttiinkin Porin jazz-tunnelmiin" kun mä aloitin soittamaan...

edit: typotus quotessa... hemmetti, tulipas taas kaamea hymiöhelvetti tästä postauksesta...
Avatar
#77 • • Hasse G Guest

Kuinka paljon porukka olisi valmis maksamaan n.20h risteilystä jos laiva olisi pelkästään omassa käytössä?



No siis jos tosissaan tulee tällainen mahku lähteä risteilylle, missä ei ole ylimääräisiä ördääjiä eikä ns. "muita ihmisiä", kyllä siitä voi tosissaan sellaiset 50-70 e maksaa (toki rahatilanteen mukaan enemmän tai vähemmän :excellent: ), jos vielä on takeet hyvästä musiikista. Ja varmasti platinumiin postailevien samanhenkisiä kavereita saa mukaan ison läjän, ja kokonaismäärän kasvaessa yksittäisen matkaajan maksama hinta tietenkin laskee.
Avatar
#78 • • Timmo Guest

Hoplaa! Mä ilmoittaudun soittelemaan letkeetä housea uikkareissa



Mä taas voin tulla soittelee old schoolia, technoa, acidia ja trancea sekä housea kalsareissa...Sydänkuvioisissa! :heart:

50 - 70 euroo...mut mites 19-vuotiaat pääsee laivalle. tai minkälainen se valvojapolitiikka laivoilla oikeen on?
Avatar
#79 • • Juki54 Guest


mutta viinallahan siitä selviää ;)
Trancea disco/yökerhossa ja housea uima-allasosastolla :hearts:
Toimii...![/i]



Totta! Varsinkin uima-allas bileet olisi jotain erittäin houkuttelevaa..!!!
Avatar
#80 • • drS Guest
Onks nyt pakko lähtee ruottinlaivalle? Hinnat on katossa ja muutenkin taitaa olla hirveetä säätöö... Vaihtoehtona vois olla joku pienempi jolla Suomen sisäisillä vesillä? :)