Kuinka usein?

52 posts, 3 pages, 6,955 views

#1 • • serotonot Guest
Eli millä frekvenssillä?

Ei keskitytä sitten mihinkään turhaan jooko, vaan pysytään topicissa
#2 • • LindaGP Guest
Jos hyvin menee niin joka päivä.
#3 • • akir0 Guest
Oon opetellu irkkaamaan ja koodaamaan 5 sormen tekniikalla, joten lähes koko ajan!
#4 • • Ana-- Guest
ennen päivittäin mut nykyään ei muutaku soolona.. :(
#5 • • phanatic Guest
Kerran kesässä, kahdesti syksyssä, talvisin mut kevällä vaan luvan kanssa.
#6 • • Timmo Guest
Aina ku on tilaisuus, muuten ihan viiden sormen taktiikalla palloja toisella kädellä puristellen....
#7 • • vaavu Guest
Lähes kaikki maailman kansat liiottelee näitä lukuja suuresti, ainakin kun otetaan nämä Durexin tutkimuksen tulokset pohjaksi. Ehkä noi luvut saattaakin olla totta nuoremmilla parisuhteessa elävillä tai oikein aktiivisilla sinkuilla, mutta kaikilla - no way.

Tää on vähän samanlainen kysymys kuin jos haastattelija kysyisi miehiltä "kuinka iso senttimetreissä on peniksesi", kuitenkaan tekemättä itse mittausta. Veikkaisin että keskiarvopenikseksi saataisiin semmoinen 20+ senttimetriä.
#8 • • Daniel Braun Guest
Riittävän useasti :excellent:
Eli about kerran kesässä ja ehkä vahingossa syksyisin...
#9 • • k1mm0 Guest
sillon... tällön... ehkä... joskus...
#10 • • da_chef Guest
Lähes joka neljäs vuosikymmen, jos tuuri käy
#11 • • serotonot Guest
Ei niinq H*LVETTI! miten kaikki ottaa tällaisen kysymyksen millään tasolla seksuaalisesti?!?!?

Tai en tiedä. Ainoa nainen joka tähän on toistaiseksi vastannut käänsi ainakin aiheen heti seksiin ja alkoi puhumaan peniksen pituudesta.

MIKÄ TEITÄ VAIVAA HEI!?!? Ei elämää oo pelkkää seksii. Se on vaan tapa lisääntyä.
#12 • • Fusione Guest

Ei niinq H*LVETTI! miten kaikki ottaa tällaisen kysymyksen millään tasolla seksuaalisesti?!?!?
MIKÄ TEITÄ VAIVAA HEI!?!? Ei elämää oo pelkkää seksii. Se on vaan tapa lisääntyä.

Ihmiset joille ei heru sanoo noin. Sama ku rumien mielestä sisäinen kauneus on tärkeintä ;)
#13 • • Dr.Phibes Guest
88 ja heti perään 99
#14 • • LindaGP Guest

Tai en tiedä. Ainoa nainen joka tähän on toistaiseksi vastannut käänsi ainakin aiheen heti seksiin ja alkoi puhumaan peniksen pituudesta.

Minä en sitten ilmeisesti ole nainen...? :confused: No höh. :( Olen ainakin tähän asti ollut.

Edit: Hehei! Mulla tuli 300 täyteen! :)
#15 • • akir0 Guest

Eli oot saanu nyt 300 kertaa. Kerroppas vielä se tarkka ikäsi niin voidaan laskea, että kuinka monen päivän välein olet päässyt lakanoiden väliin!
#16 • • LindaGP Guest

Eli oot saanu nyt 300 kertaa. Kerroppas vielä se tarkka ikäsi niin voidaan laskea, että kuinka monen päivän välein olet päässyt lakanoiden väliin!

Viestejä, kultaseni, viestejä. Tämän viestin myötä 301.

Ja kuka tässä on saamisesta puhunut? 26 vuotta ja risat on ikä. Lakanoiden väliin menen nukkumaan ihan joka yö (kun lasketaan pois läpiyönbiletykset ja makuupussissa nukkumiset). En tiedä sinusta, mutta minä ainakin pesen hampaat joka päivä...

Kyllä tämä Freestyle on nasta homma. Ja sitten se pakollinen hymiö: :D
#17 • • olliS Guest
1.10 posts per day sanoo profiili :silence:
#18 • • akir0 Guest

Ja kuka tässä on saamisesta puhunut? 26 vuotta ja risat on ikä. Lakanoiden väliin menen nukkumaan ihan joka yö (kun lasketaan pois läpiyönbiletykset ja makuupussissa nukkumiset). En tiedä sinusta, mutta minä ainakin pesen hampaat joka päivä...

Eikös normaalisti kuitenkin nukuta lakanoiden ja peiton välisessä olevassa tilassa? Ja valkoiset ne on munkin hampaat, vaikkeivat ihan suorassa olekaan.

*megahymiöplurmeininkikunmuasanottiinkultaseksi*
#19 • • serotonot Guest

Minä en sitten ilmeisesti ole nainen...? :confused: No höh. :( Olen ainakin tähän asti ollut.

Nii. Mistä mä voin tietää? Et sä ainakaan millään avatarkuvalla tuo sitä ilmi eikä mun aika riitä siihen että mä alkaisin tutkimaan ihmisten nickien taustoja ja vakoilemaan internetistä mahdollisia lapsuuskuvia/-traumoja.

Tosin. Kiva jos näin on, parempi saada tähän asiaan hiukan naisnäkökulmaa. Enemmänkin siis kuin durex-kondomien ja miesten penisten keskipituuden osalta.
#20 • • LindaGP Guest

Eikös normaalisti kuitenkin nukuta lakanoiden ja peiton välisessä olevassa tilassa? Ja valkoiset ne on munkin hampaat, vaikkeivat ihan suorassa olekaan.

*megahymiöplurmeininkikunmuasanottiinkultaseksi*

Tuota, kultsi... siis hetkinen. Lakanoiden ja peiton välinen tila on esmes pussilakanan sisällä? Sielläkö sä nukut? Mä nukun aluslakanan ja pussilakanan välissä, sen pussilakanan päällä on peitto ja sitten se pussilakana jatkuu sen peiton päälipuolella. Olettaen siis, että nukkuu peiton alla.