Ei keskitytä sitten mihinkään turhaan jooko, vaan pysytään topicissa
52 posts, 3 pages, 6,931 views
Ei niinq H*LVETTI! miten kaikki ottaa tällaisen kysymyksen millään tasolla seksuaalisesti?!?!?
MIKÄ TEITÄ VAIVAA HEI!?!? Ei elämää oo pelkkää seksii. Se on vaan tapa lisääntyä.
Tai en tiedä. Ainoa nainen joka tähän on toistaiseksi vastannut käänsi ainakin aiheen heti seksiin ja alkoi puhumaan peniksen pituudesta.
Edit: Hehei! Mulla tuli 300 täyteen! :)
Eli oot saanu nyt 300 kertaa. Kerroppas vielä se tarkka ikäsi niin voidaan laskea, että kuinka monen päivän välein olet päässyt lakanoiden väliin!
Ja kuka tässä on saamisesta puhunut? 26 vuotta ja risat on ikä. Lakanoiden väliin menen nukkumaan ihan joka yö (kun lasketaan pois läpiyönbiletykset ja makuupussissa nukkumiset). En tiedä sinusta, mutta minä ainakin pesen hampaat joka päivä...
Tai en tiedä. Ainoa nainen joka tähän on toistaiseksi vastannut käänsi ainakin aiheen heti seksiin ja alkoi puhumaan peniksen pituudesta.
Minä en sitten ilmeisesti ole nainen...? :confused: No höh. :( Olen ainakin tähän asti ollut.
Ja kuka tässä on saamisesta puhunut? 26 vuotta ja risat on ikä. Lakanoiden väliin menen nukkumaan ihan joka yö (kun lasketaan pois läpiyönbiletykset ja makuupussissa nukkumiset). En tiedä sinusta, mutta minä ainakin pesen hampaat joka päivä...
Eikös normaalisti kuitenkin nukuta lakanoiden ja peiton välisessä olevassa tilassa? Ja valkoiset ne on munkin hampaat, vaikkeivat ihan suorassa olekaan.
*megahymiöplurmeininkikunmuasanottiinkultaseksi*