Tunnetko nyt olevasi miehekkäästi nuorena vieraissa, joku muu ruma, pieni, violetti, rikkinäinen homo?tunsin olevani kotonani, oma itseni, ehyt, hetero, kaunis, keltainen, iso, vanha, naisellinen.
43 posts, 3 pages, 6,448 views
Tunnetko nyt olevasi miehekkäästi nuorena vieraissa, joku muu ruma, pieni, violetti, rikkinäinen homo?tunsin olevani kotonani, oma itseni, ehyt, hetero, kaunis, keltainen, iso, vanha, naisellinen.
No missä sä luulet, et sun faijas on joka ilta niin myöhään?toi kuulostaa ihan mun isältä! tunnetsä sen?
No missä sä luulet, et sun faijas on joka ilta niin myöhään?toi kuulostaa ihan mun isältä! tunnetsä sen?
No widu alas ku kattoo ni näkyy enemmän kukkia ku immen tyynyn alla juhannusyönä...Hei, eikai se sunkin kanssa?
:mad:
Eipä ihme kun tässä onkin kutittanut jo pari viikkoa...
No widu alas ku kattoo ni näkyy enemmän kukkia ku immen tyynyn alla juhannusyönä...
No widu alas ku kattoo ni näkyy enemmän kukkia ku immen tyynyn alla juhannusyönä...
Sullakin!
Nyt kummaltakohan se on lähtösin? :D
ootsä varma et se on sun isäs?
Eikös sun pitäis tietää mitä Daniel Braun faijoinensa tekee sun kanssa?ei vaan mitä SÄ teet mun ja oman isäs kanssa?!?!?
Eikös sun pitäis tietää mitä Daniel Braun faijoinensa tekee sun kanssa?ei vaan mitä SÄ teet mun ja oman isäs kanssa?!?!?
Helvetti, onks joku teistä nähny vai mun faijaa?
Mä en olekkaan siihen ukkoon törmänny yli 20 vuoteen. Kertokaa terveisiä...
no hmm. voi niitä terveisiä kertoa mutta en takaa että se ymmärtää. 20 vuotta pimeässä kaapissa, ruokana kalanpäitä ja käynyttä maitoa ei tehny sille sittenkään hyvää vaikka oltiin aluks varmoja että siitä tulee superihminen...
mut älä mua syytä, mä sain sen perintönä
Helvetti, onkos se sitten Suomessa? Mä kun luulin että se asustelee akselilla Saksa-Ransa?! :mad: Vittu, ukko ei sit tänne viiti tulla...
Onko se sun aikaansaannoksia? Helvetti, että on pieni maa tää Suomi?
Mutta, eiks tosta muka tuu superihmistä?
Mä yritin samaa pikkubroidille...
Se on vieläkin siellä kaapissa. Kait...
Jokseenkin oudoksi on vain muuttunut, mutta mä luulin että se on vaan joku välivaihe siinä superihmiseksi muuttumisessa. :D