kerran luulin et kompastuin ajatuksiini mut se olikin oksa.
43 posts, 3 pages, 6,407 views
Mäykeä
Ei mee ku on väreistä puhe kerran.eiks toi mee vähä off-topic :D
Ei mee ku on väreistä puhe kerran.eiks toi mee vähä off-topic :D
Eksä muka tiiä minkä värinen on mäykeä? Ku sekotat smiekeää ja laetaista. D'uh!
Älä välitä. Mun ÄO on taas jossain mun kengännumeron ja delffiinin välimaastossa...sori. mul o kuvaamataidon numero niin pieni et jos sen muuttais kengäks en vois kunnolla kävellä :(
Älä välitä. Mun ÄO on taas jossain mun kengännumeron ja delffiinin välimaastossa...sori. mul o kuvaamataidon numero niin pieni et jos sen muuttais kengäks en vois kunnolla kävellä :(
Saa. Hyvinvarustetuista kengänpohjista. Ja se maistuu leivän päällä melko keltaiselta.mut kysymys onkin et saaks sitä tahnana ja miltä se maistuu leivän päällä?
Tämä freestyle-foorumi on siitä hyvä että se todella tuo esiin kuinka välttämätöntä moderointi yleensä on. Mutta jatkakaa vaan... :sleepy:
Mitä ihmettä te ees postailette _mun_ topikkiin?
No mä en puhunu väreistä väreinä, vaa noiden lemmikkien sävyeroista. Ja se kyl kuuluu aiheeseen.Ja Taedium kuka sano et täs on väreistä kysymys - en minä vaan sinä ja miten sä voit päättää mistä mun topicissa on kysymys eiks toi oo aika epäreilua koska en voi mistään muusta päättää niin kai nyt edes tästä?
_oikeesti_ kysymys on siitä onks HJK parempi ku HKn blöö ja miten niin ei oo.
No mä en puhunu väreistä väreinä, vaa noiden lemmikkien sävyeroista. Ja se kyl kuuluu aiheeseen.
P.S.Kerro terveisiä.
Aika ruskee meininki...
Aika ruskee meininki...
no jos sulla on ni älä ihmeessä tuo sitä tänne, ku koitetaan ratkoo vähän isompia ongelmia
Aika ruskee meininki...
no jos sulla on ni älä ihmeessä tuo sitä tänne, ku koitetaan ratkoo vähän isompia ongelmia
turha sitä hernettä on nenään vetää, eihän se ees toimi!
Ota niitä keltasia niiden violettien pitkien kanssa. Ne jeesaa siihen kutinaan pään sisällä.Tai sit oon vaan syönyt liikaa/liian vähän noita lääkkeitä..
No eiköhän ne värisävyt lemmikeissäkin oo värejä? Hä? Ja miten se muka näkyis missään?No mä puhuin väreistä väreinä enkä sun lellikkien tavueroista. Ja sekin kuuluu aiheeseen. Mut mikä näkyis ja missä?
Kerroin. Lähetti lentokalan takasin.P.S.Kerro terveisiä.