keltainen

43 posts, 3 pages, 5,981 views

Avatar
#1 • • phanatic Guest
(sininen)







kerran luulin et kompastuin ajatuksiini mut se olikin oksa.
Avatar
#2 • • Taedium Guest
Mäykeä
Avatar
#3 • • serotonot Guest

Mäykeä



eiks toi mee vähä off-topic :D
Avatar
#4 • • Taedium Guest

eiks toi mee vähä off-topic :D

Ei mee ku on väreistä puhe kerran.

Eksä muka tiiä minkä värinen on mäykeä? Ku sekotat smiekeää ja laetaista. D'uh!
Avatar
#5 • • serotonot Guest

eiks toi mee vähä off-topic :D

Ei mee ku on väreistä puhe kerran.

Eksä muka tiiä minkä värinen on mäykeä? Ku sekotat smiekeää ja laetaista. D'uh!



sori. mul o kuvaamataidon numero niin pieni et jos sen muuttais kengäks en vois kunnolla kävellä :(
Avatar
#6 • • Taedium Guest

sori. mul o kuvaamataidon numero niin pieni et jos sen muuttais kengäks en vois kunnolla kävellä :(

Älä välitä. Mun ÄO on taas jossain mun kengännumeron ja delffiinin välimaastossa...
Avatar
#7 • • serotonot Guest

sori. mul o kuvaamataidon numero niin pieni et jos sen muuttais kengäks en vois kunnolla kävellä :(

Älä välitä. Mun ÄO on taas jossain mun kengännumeron ja delffiinin välimaastossa...



mut kysymys onkin et saaks sitä tahnana ja miltä se maistuu leivän päällä?
Avatar
#8 • • Taedium Guest

mut kysymys onkin et saaks sitä tahnana ja miltä se maistuu leivän päällä?

Saa. Hyvinvarustetuista kengänpohjista. Ja se maistuu leivän päällä melko keltaiselta.
Avatar
#9 • • Mrrshan Guest
Tämä freestyle-foorumi on siitä hyvä että se todella tuo esiin kuinka välttämätöntä moderointi yleensä on. Mutta jatkakaa vaan... :sleepy:
Avatar
#10 • • serotonot Guest

Tämä freestyle-foorumi on siitä hyvä että se todella tuo esiin kuinka välttämätöntä moderointi yleensä on. Mutta jatkakaa vaan... :sleepy:



miten tää liitty tähän aiheeseen?
Moderaattoreita todellakin tarvitaan jos ihmiset alkaa tälleen postailee mitä vaan.

käytöstapoja!
Avatar
#11 • • phanatic Guest
Mitä ihmettä te ees postailette _mun_ topikkiin?

Ja Taedium kuka sano et täs on väreistä kysymys - en minä vaan sinä ja miten sä voit päättää mistä mun topicissa on kysymys eiks toi oo aika epäreilua koska en voi mistään muusta päättää niin kai nyt edes tästä?

_oikeesti_ kysymys on siitä onks HJK parempi ku HKn blöö ja miten niin ei oo.
Avatar
#12 • • Taedium Guest

Mitä ihmettä te ees postailette _mun_ topikkiin?



Yarr, on virallinen "Talk like a pirate day" joten merirosvosin topikin.

Ja Taedium kuka sano et täs on väreistä kysymys - en minä vaan sinä ja miten sä voit päättää mistä mun topicissa on kysymys eiks toi oo aika epäreilua koska en voi mistään muusta päättää niin kai nyt edes tästä?

_oikeesti_ kysymys on siitä onks HJK parempi ku HKn blöö ja miten niin ei oo.

No mä en puhunu väreistä väreinä, vaa noiden lemmikkien sävyeroista. Ja se kyl kuuluu aiheeseen.
Avatar
#13 • • phanatic Guest
Virallinen "talk like a pirate day"? Luulin et se oli viime viikolla. Eiks nyt oo se "talk like you're having sex with your mama for the first time day"?
Tai sit oon vaan syönyt liikaa/liian vähän noita lääkkeitä..

No mä en puhunu väreistä väreinä, vaa noiden lemmikkien sävyeroista. Ja se kyl kuuluu aiheeseen.



No mä puhuin väreistä väreinä enkä sun lellikkien tavueroista. Ja sekin kuuluu aiheeseen. Mut mikä näkyis ja missä?

P.S.Kerro terveisiä.
Avatar
#14 • • serotonot Guest



P.S.Kerro terveisiä.



kuka, keneltä ja kenelle?


ps. ei nii
Avatar
#15 • • mosaik Guest
Aika ruskee meininki...
Avatar
#16 • • serotonot Guest

Aika ruskee meininki...



no jos sulla on ni älä ihmeessä tuo sitä tänne, ku koitetaan ratkoo vähän isompia ongelmia
Avatar
#17 • • mosaik Guest

Aika ruskee meininki...


no jos sulla on ni älä ihmeessä tuo sitä tänne, ku koitetaan ratkoo vähän isompia ongelmia


turha sitä hernettä on nenään vetää, eihän se ees toimi!
Avatar
#18 • • serotonot Guest

Aika ruskee meininki...


no jos sulla on ni älä ihmeessä tuo sitä tänne, ku koitetaan ratkoo vähän isompia ongelmia


turha sitä hernettä on nenään vetää, eihän se ees toimi!



ruskeet herneet toimii, siks täytyy noitten väriarvojen kanssa ollakin niin tarkkana. D'OH!
Avatar
#19 • • Taedium Guest

Tai sit oon vaan syönyt liikaa/liian vähän noita lääkkeitä..

Ota niitä keltasia niiden violettien pitkien kanssa. Ne jeesaa siihen kutinaan pään sisällä.

No mä puhuin väreistä väreinä enkä sun lellikkien tavueroista. Ja sekin kuuluu aiheeseen. Mut mikä näkyis ja missä?

No eiköhän ne värisävyt lemmikeissäkin oo värejä? Hä? Ja miten se muka näkyis missään?

P.S.Kerro terveisiä.

Kerroin. Lähetti lentokalan takasin.
Avatar
#20 • • phanatic Guest
Tää on nyt edenny siihen vaiheeseen et topicin eka postaus on eniten off-topic.
KIITTI V*TUSTI et pilasitten ainoan paikan missä tunsin olevani kotonani, oma itseni, ehyt, hetero, kaunis, keltainen, iso, vanha, naisellinen.
MÄ EN KERRO TERVEISIÄ!