- Miksi naiset laittaa maskaraa suu auki?
En mä ainakaan laita. :winkwink:
No sä ootkin vissiin ainoo. :)
En mäkään laita. Tosin en laita myöskään suu kiinni
1,224 posts, 62 pages, 311,487 views
- Miksi naiset laittaa maskaraa suu auki?
En mä ainakaan laita. :winkwink:
No sä ootkin vissiin ainoo. :)
Mä en oikeesti ymmärrä miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa ku patterit on lopussa. Funtsiiks jengi, et siellä on jotain laiskoja elektroneja, jotka sit vasta ku painaa riittävän lujaa tuumaa "hei, nyt toi painaa tosi kovaa, se varmaa ihan oikeesti haluu vaihtaa kanavaa eikä vaa kanavasurffailla - let's toimitaan!"?
Mä en oikeesti ymmärrä miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa ku patterit on lopussa.
Mä en oikeesti ymmärrä miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa ku patterit on lopussa.
tai hakataan toiseen käteen tms :eek: "kyllä se siitä lähtee..."
Miksei kaukosäätimet toimi ravistamisesta peräisin olevalla energialla :confused:
tai hakataan toiseen käteen tms :eek: "kyllä se siitä lähtee..."
Miksei kaukosäätimet toimi ravistamisesta peräisin olevalla energialla :confused:
Kun nuo stealthilaiset ovat niin haluttomia vastaamaan seuraaviin kysymyksiin, niin voisin laittaa nämä tähän:
- Miksi hyvin kalliista naistenkellosta on lähes mahdotonta nähdä tarkkaa kellonaikaa?
Toi kädessä pyörittely on ihan ok kikka. Jos ulkona hölkätessä loppuu Walkmanista patskut, ni niitä ku pitää handussa vähän aikaa et ne lämpiää, ni toimii taas vähän aikaa.Rullaa pattereita kämmentäsi vasten patterikotelossa.
Mut sit kysymyksiin: Miksi Freestyle kategoria on perustettu?
Kuul. Ai still dount tink it is tö pest ting häppend äfte tö slaist pred. Bat ai kess it kän pii fani.tis is for as huu aar tuu insein tu vrait tu normal parts ov forum. oor ätliist aur pousts vud bii modereited avei.
Aiv toutali fel in laav vit tis kategori. Its te pest ting tät häs häpend tu mii sins te dei of mai böörth
Kuul. Ai still dount tink it is tö pest ting häppend äfte tö slaist pred. Bat ai kess it kän pii fani.
Aim ounli äfreid evri Tom, Dick änd Harry aar koing ty poust tö Platinum söövö full ov späm.
If tis is joor ounli stedi ting in joor laif, ai mast äsk: vot laif? ;)jyy jast dount nou mai laif :( this is te ounly stedi ting in mai laif. samthing tu getalong vit. ai tink ai vud coläps if this kategori vud bii sat daun.
It's getting quite ricockilous. I think I'll just het gome, touch my welly, shake my tower and slow to geep.änd lets houp tous iivil trols vount ruin aur greit änd intresting konvirseissön
If tis is joor ounli stedi ting in joor laif, ai mast äsk: vot laif? ;)
Yes, but more than writing in pronounced text, I'd rather wap swords.pois juu hääv ei nais inglis pronoynsson