En tiedä päteekö se näihin tyyppeihin, koska nää junnut jannut _oikeesti_ vaan kiskasee ne vaatteet päälle, mitkä ekana lattialta käteen osuu.
Niin mäkin. Siksi mä rupesinkin tekemään niin, että illalla laitan vaatteet valmiiks ku aamulla on vaa se minimiaivotoiminta päällä. Zombiekin varmaa on fiksumpaa juttuseuraa, ku minä ennen minimissään 0.5l kahvia.
Aamulla mitä mulla
aina tapahtuu ku pitää töihin mennä:
1. Laitetaan kelloa 30min eteenpäin.
2. Laitetaan kelloa 10min eteenpäin.
3. Herätään.
4. Vessaan virtsalle.
5. Vaatteet lattialta ylle.
6. Kännykkä, tupakkapussi, stenkku ja paperit sängyn vierestä taskuun.
7. Istutaan autoon.
8. Ajetaan joku 20-30 kilometriä ja havaitaan, että sitä ollaan muuten matkalla töihin. / Nukutaan kunnes kämppis tönää että nyt ollaan perillä. (Riippuen siitä kumpi ajaa töihin.)
Ja parasta on se, että kämppis herää aina mun jälkeen, ni voi sentää aamun kökkiä munasillee ympäri kämppää. Kahvia ei aamusin himassa viitti keittää kun kunnon kahvi kestää aikansa valua ja murukahvi (joka on ainoa kahvityyppi mitä tässä maassa saa) on pahaa.
Ja joka aamu ihan sama ruljanssi. Jos jotain pitää muistaa ottaa aamulla mukaan, niin se on pakko laittaa tupakkapussin alle. Silti useasti unohdan.
Kuulemma vastailen ihan sujuvasti jos multa jotain kyselee aamulla. Mulla vaan ei ittellä ole mitään havaintoa että me edes ollaa juteltu aamusin...