94 posts, 5 pages, 12,722 views
eräs viisas mies sanoi aikanaan:"Siitä mistä ei voi puhua, täytyy vaieta"
onks teil siel kotkassa hyvii pyöräilymestoi, vai riitelettekö siitä kenellä on paksuimmat kumit?
onks teil siel kotkassa hyvii pyöräilymestoi, vai riitelettekö siitä kenellä on paksuimmat kumit?
Ei enää, koska kaikkihan tietää kellä ne paksuimmat kumit on (panaracer dirt & smoke).. vai vaihtukohan se nokian fanggiin... ei voi muistaa...
54mm enivei :)
Ai "kumeja" tarkotit... ei täälä harrasteta siveettömyyksiä, pappikin tarjoaa anaaliseksistä avemarian sijasta sipsejä..
Jos mä tuun Kotkaan ajelee niin mulla onkin pienin ja paksuin....takakumi!
Polkupyörätoppikkihan on jo olemassa => http://www.platinum.ac/phpbb/viewtopic.php?t=9246 ...
Blondie-> ja sä taisit ihan vapaaehtoisesti tähänsuuntaan muuttaa? Rohkea teko... :D
Juu, totta. Muuttopäivä lähestyy huimaa vauhtia. Täytyy tunnustaa, että enhän minä sinne muuten muuttaisi, mutta kun se minun tuleva aviomieheni asuu siellä, ja minun on helpompi vaihtaa työpaikkaa kuin hänen.
Ja muuton jälkeen Platinumin location:ini muuttuu Kotkaksi ja alan kirjottelemaan ihan seinähulluja juttuja. :panic: Not. :D
Noh, tervetuloa tähän pikkukaupunkiin! *käsipäivää*
Katsos, siinä kestää hiukan ennenkuin sisäistää Kotkalaisuuden käsitteen.
Joten, älä pelkää.
Et sä samantien ala kirjoittaa sekavia.
Ehkä sitten viikon/kahden jälkeen :D
Ja sen jälkeen sille ei tule loppua...
Sille et voi itse mitään.
Väistämätön tosiasia...
:scared::scared:
No tota, juu. *käsipäivää, käsipäivää* Olen itse vielä pienemmästä kaupungista alunperin, nimittäin Loviisasta. Kotka on tuttu kaupunki, siellä on joskus aikoinaan tullut roikuttua enemmänkin. Katotaan nyt millanen sekoboltsi musta tulee.
Ai Loviisasta... Mun yks tuttunikin (paras kaveri ennen kuin muutti helsinkiin) oli sieltä yhden "keskuskadun" kaupungista...
Ai Loviisasta... Mun yks tuttunikin (paras kaveri ennen kuin muutti helsinkiin) oli sieltä yhden "keskuskadun" kaupungista...
Hei, kamoon! Loviisassa on kaksi "keskuskatua". :D
Tässä on mun lomakuvia toissakesältä kun tein turneeta Suomenlahden pohjukoilla.
http://www.sunpoint.net/~manrage/