94 posts, 5 pages, 12,678 views
Tän topicin nimen vois varmaan muuttaa Danielin tarinatuokioksi...
Juu :hearts: Taidankin heti muuttaa tän otsikon :hearts:
Tai sitten vaihtoehtona myös olis "vittuilkaa Kotkalaiset Danielille, koska nähtävästi se on paikallisessa syntyperässä verissä"-topic:iksi!
Tsiisus, mä kun luulin olevani typerällä sarkasmillani ykkönen :mad:
Tän topicin nimen vois varmaan muuttaa Danielin tarinatuokioksi...
Juu :hearts: Taidankin heti muuttaa tän otsikon :hearts:
Tai sitten vaihtoehtona myös olis "vittuilkaa Kotkalaiset Danielille, koska nähtävästi se on paikallisessa syntyperässä verissä"-topic:iksi!
Tsiisus, mä kun luulin olevani typerällä sarkasmillani ykkönen :mad:
Eihän tuo mun idea nyt niin hirveän paha ole.
Sehän kuvaisi vain paremmin sitä, mitä tämä topicci sisältää...
ainekset valtaisaan katastrofiin: heitetään 15000 kymiläistä soramonttuun ja kutsutaan tapahtumaa "festariksi". tunnista tapahtuma ja voita peruna!
Elämää Kotkassa osa 2
Heräsin.
Kotkassa, saarella jonne vie vain kolme siltaa.
originally posted by timppa-:
ainekset valtaisaan katastrofiin: heitetään 15000 kymiläistä soramonttuun ja kutsutaan tapahtumaa "festariksi". tunnista tapahtuma ja voita peruna!
Eiks se ole tää Party Planet...?
olette juuri voittaneet omakustanneperunan! miltä nyt tuntuu?
olette juuri voittaneet omakustanneperunan! miltä nyt tuntuu?
Heetkonen...kilpailun palkintonahan oli peruna, ei omakustanneperuna. Mikäs se tälläinen kilpailu on, kun palkinnotkin joutuu ostamaan itse? ;)
Nomutjoo, ihan hyvältä tuntuu...
huoh! hanki elämä!
Oikea elämä mitä en tuhraa dokaamiseen/yleiseen sekaisin oloon...
Vaikka olisikin elämä täällä Kotkassa, niin saahan sitä valittaa että kuinka paska paikka tää on!
Eikä se sinänsä olis pahitteeksi toisillekaan se elämän metsästäminen ;)