Orkidea: Taika - Selected Works '99 - '03

139 posts, 7 pages, 20,403 views

Avatar
#61 • • dixoff Guest
Levoton tuhkimo ainakin puuttuu :)
Avatar
#62 • • olliS Guest


kuinka suuresta tuotannon määrästä nyt on kyse, että piti ihan "valita" cd:n raidat.


Mulla on ainakin Orkidealta n. 7 biisiä/remiksiä lisää jotka ei oo tällä levyllä.


Onhan sitä tuotantoa kyllä paljon muutakin kuin nämä tällä levyllä esiintyvät. Mulla on pari cd:llistä erityylistä matskua Orkidealta, jotka ovat sitten vaan nimetty leftovers '95-'03...
(turhaa dissausta imho)
Avatar
#63 • • A-E Guest
Toi leftovers vois varmaan sisältää ainakin seuraavat biisit

Bomfunk MC's - Rocking, Just Make Ya Move (Dj Orkidea's 160719942330 remix)
Perwert - Symphonic (DJ Orkidea We Are Together mix)
The Doors - Riders On The Storm (DJ Orkidea remix)
Avatar
#64 • • Kosmonaut Guest
Onkohan tota taikaa levitetty ihan kaikkiin kauppoihin? Tänään kun kävin katsomassa paikallisissa levykaupoissa (Myllyn Free Record Shop ja Musiikkinurkka), niin ei ainakaan silmiin osunut kyseistä levyä :( Tuskin se loppuun on myyty, Raisiossa ei hirveesti luulis olevan jengiä joka diggais Orkideaa! :) Uskaltaiskohan tapsalta pyytää nimmarin ton levyn kanteen fantasyissä :) Ois ihan kiva parinkymmenen vuoden päästä muistella.

ps. Tietääkö joku mistä voisin löytää Moovonin "Rising"-sinkun, jossa on Orkidean Higher Spirit Mix? Netistä löysin ton ja nyt haluisin sen ihan virallisesti. Misään ei oo ainakaan tullu vastaan, tosta taiasta ois pitäny tulla tupla-cd, sen verran tasokasta matzkua on jääny yli!
Avatar
#65 • • Belfunk Guest

ps. Tietääkö joku mistä voisin löytää Moovonin "Rising"-sinkun, jossa on Orkidean Higher Spirit Mix? Netistä löysin ton ja nyt haluisin sen ihan virallisesti. Misään ei oo ainakaan tullu vastaan, tosta taiasta ois pitäny tulla tupla-cd, sen verran tasokasta matzkua on jääny yli!



En tiedä löytääkö enää mistään, mutta itse löysin sen aikoinaan Anttilan ale-kopasta... olikohan kympin vai vitosen vanhassa rahassa...
Avatar
#66 • • Jokke Guest

Onkohan tota taikaa levitetty ihan kaikkiin kauppoihin? Tänään kun kävin katsomassa paikallisissa levykaupoissa (Myllyn Free Record Shop ja Musiikkinurkka), niin ei ainakaan silmiin osunut kyseistä levyä :( Tuskin se loppuun on myyty, Raisiossa ei hirveesti luulis olevan jengiä joka diggais Orkideaa!



Kyllä Universalin jakelu kattaa koko maan. Jos CD ei ole kaupoista loppunut, kenties sitä ei oltu niihin tilattukaan? Kävin itse hakemassa tänään täydennystä jakelijan varastosta ja onnistuin saamaan ensimmäisen painoksen viimeiset kappaleet. Nyt tulee kestämään ainakin hetken, ennenkuin Universal saa otettua levystä lisäpainoksen.
Avatar
#67 • • akir0 Guest


Kyllä Universalin jakelu kattaa koko maan. Jos CD ei ole kaupoista loppunut, kenties sitä ei oltu niihin tilattukaan? Kävin itse hakemassa tänään täydennystä jakelijan varastosta ja onnistuin saamaan ensimmäisen painoksen viimeiset kappaleet.



Tää lienee positiivinen juttu noin kaikinpuolin. Jokohan ens viikolla olis Virallisella listalla kukkaismeininkiä.
Avatar
#68 • • jordanix Guest
Jee jee, hyvä levy on! Suosittelen :)

Harmi vaan että ovat prkl laittaneet tähän(kin) kopiosuojaukset...
Avatar
#69 • • olliS Guest


Harmi vaan että ovat prkl laittaneet tähän(kin) kopiosuojaukset...


Niin mietipäs kuule hetki sitä miksi ne kopiointisuojaukset laitetaan.. :angry:
Avatar
#70 • • okiru Guest
Heti kun tulee rahaa niin tuetaan taatusti :)
Hyvä Tapsa ja onnea erittäin paljon. Mitenköhän levy on ulkomailla menestynyt?
Avatar
#71 • • Kosmonaut Guest


En tiedä löytääkö enää mistään, mutta itse löysin sen aikoinaan Anttilan ale-kopasta... olikohan kympin vai vitosen vanhassa rahassa...



..et haluis myydä ;)
Avatar
#72 • • kisumisu Guest
Nonni, tuli vihdoin hankittua ku törmäsin kauppaan missä kyseinen platta löyty hyllystä.

Kaikki viisut oli tuttuja mut maistuu vieläki :hearts: Ainoa ylläri oli toi "Inner Peace", tuttu seki mut ei ollu tiettoo et seki oli Tapsan käsialaa.

...sit vaan seuraavaks ne "jäänteet" ulos! :excellent:
Avatar
#73 • • Homegrove Guest
Inner Piece tuli joskus muinoin Radio Unityssa jollain tosi hienolla salanimellä tracklistingissä, samoin kuin yksi toinen Kukkasen biisi joka tuskin ilmestyy luvattoman samplauksen takia... Harmi sillä kyseinen viisu on mun lemppari äijän tuotannosta (Unity on tietenkin omassa kastissaan...).
:D

Posts: 3,707

#74 • • :D

Niin mietipäs kuule hetki sitä miksi ne kopiointisuojaukset laitetaan..


Sulkeakseen pois tietyn määrän ostajia? Ei kai tos Orkidean levyssä ole
mitään kopiointi suojaa vai? :() Enmä ole mitäänketään huomannut.
Avatar
#75 • • Osiriz Guest
Nyt on levy kourassa ja kuunneltu kerran läpi ja ei voi kuin todeta että aivan helmi albumi tämä on! :hearts: Pari tuntematonta biisiä (Inner Peace ja Melancholy) tässä oli meikäläiselle mutta muut olikin jo tuttuja.
Kiitoksia Orkidea ja toivon mukaan lisää albumeja ja remixejä tulee jatkossakin. :)
Avatar
#76 • • Tapi T Guest

Onkohan tota taikaa levitetty ihan kaikkiin kauppoihin?


Ainakin levy komeilee uusimman Free Record Shopin esitteen kannessa, joten luulisin sen löytyvän aivan lähiaikoina myös kaikkien peräkylien kaupoistakin.
Avatar
#77 • • akir0 Guest



Harmi vaan että ovat prkl laittaneet tähän(kin) kopiosuojaukset...



Mun kappaleessani ei ollut mainintaa kopiosuojauksesta(joka lain mukaan pitäneepi olla jos on suojattu levy), eikä levyä kyllä ole suojattu..
Avatar
#78 • • jordanix Guest



Harmi vaan että ovat prkl laittaneet tähän(kin) kopiosuojaukset...



Mun kappaleessani ei ollut mainintaa kopiosuojauksesta(joka lain mukaan pitäneepi olla jos on suojattu levy), eikä levyä kyllä ole suojattu..



No voi damn, minkäköhän "special" version mä oon tästä menny ostamaan. Ei mullakaan kannessa mitään lue, mutta vihkosessa on kaikkien biisien kohdalla "Copyright Control". Ja yllättäen levy ei toimi lainkaan pc:n cd-soittimessa... Aina hävii. :(
:D

Posts: 3,707

#79 • • :D

"Copyright Control". Ja yllättäen levy ei toimi lainkaan pc:n cd-soittimessa... Aina hävii.



Osta uusi romputin. Käsittääkseni copyright control on ja vastaa biisien
tekijänoikeuksista niinq yleensäkin eikä niinkää estä levyä soimassa
koneessa.

oikaiskaa toki.
Avatar
#80 • • jordanix Guest

Osta uusi romputin. Käsittääkseni copyright control on ja vastaa biisien
tekijänoikeuksista niinq yleensäkin eikä niinkää estä levyä soimassa
koneessa.

oikaiskaa toki.



No nythän se lähti sitten toimimaan! Mitä lie pölyä ollut romputtimessa. Kiitos Orkidea loistavasta levystä. :)