Orkidea: Taika - Selected Works '99 - '03

139 posts, 7 pages, 20,415 views

Avatar
#41 • • hexasonik Guest
tämmöinenkin on julkaistu:

Freestyle Man (aka dj sasse)
Going South (2xLP/CD)
cliche001
August 2000

eli mahtaakohan orkidean albumi olla ensimmäinen..
Avatar
#42 • • sektori Guest
tällä on varmaan haettu sitä että eka dj jonka tietää kaikki tms ;)

ura dj on ainoa oikea dj nimikkeen ansaitseva sitte kai...
rajaa sille hehkutukselle
Avatar
#43 • • da_chef Guest

tällä on varmaan haettu sitä että eka dj jonka tietää kaikki tms ;)

ura dj on ainoa oikea dj nimikkeen ansaitseva sitte kai...
rajaa sille hehkutukselle



Vaikka Sasse ei ole plattarin väen keskuudessa yhtä tunnettu kuin Orkidea, on hänellä kuitenkin aika helvetin paljon kokemusta soittamisesta ja biisien teosta.

http://www.phinnweb.com/finndiscog/sasse/

Ja Misc.in sivuilta kopypeist:

" After playing for 5 years at various clubs and one-off parties in Finland he realised that he could give his own input on the house sound. After some investments on gear he soon produced his first tracks in 92."
Avatar
#44 • • A-E Guest
Tuli sitten just tänään tuettua suomalaista musiikkia 18 euron edestä. Taika on todellakin hintansa arvoinen levy, aivan uskomattoman toimivaa soundia. Kiitos ja onnea Tapsalle levyn johdosta.
Avatar
#45 • • akir0 Guest
Kävinpä äsken kaupasta itselleni ostamassa.

Positiivistä oli Free Record Shopin myyjän vastaus kysymykseeni "Joko on Orkidean Taika-levyä" -"Pikemminkin vielä on, kun tosi hyvin on tänään mennyt kaupaksi"
Avatar
#46 • • akir0 Guest
Hihii, kansilehdykässä on monta täältäkin tuttua nimeä mainittuna:

Jussis, Phaze, Homegrove, Cosmo, Coma, dRS.. ää, emmä jaksa luetella, ostakaa itte!
Avatar
#47 • • Homegrove Guest
Siistii.
Tuli itsekin jo hankittua.
:heart:
Avatar
#48 • • Laite Guest
Aijai, saako tuon yksi korppu?

:excellent:

kai sitä pitäis mennä levykauppaan kunhan se perkeleen opintotukipäätös vaan tulisi :angry:
Avatar
#49 • • NS Guest
Täytyypä sanoa, levyssä on yhdet kauneimmat levynkannet jotka olen nähnyt. Mutta Labyrinthistä on vain 10'48'' pitkä versio kun vinyyli taisi olla 11'30''. Ilmiselvästi radioeditti! :laugh: Kympin arvoinen levy kaikin puolin, kiitoksia!
Avatar
#50 • • Belfunk Guest
Jeejee, tän pitäisi tulla postissa maanantaina... vihdoinkin sitten Unity cd:llä.
Avatar
#52 • • Ezzy Guest
harmillista, törmäsin jo waretettuun versioon...pitänee kyllä ihan ostaa :)
Avatar
#53 • • NS Guest

Mutta Labyrinthistä on vain 10'48'' pitkä versio kun vinyyli taisi olla 11'30''.


Hitto miksei mun hitek teknari ei näytä kellonaikaa. :/



Jos toi oli vihjaus että mulla olisi se ämppärinä niin ei ole :) Unity 10:llä se oli 11'05, but who cares..
:D

Posts: 3,707

#54 • • :D


Jos toi oli vihjaus että mulla olisi se ämppärinä niin ei ole :) Unity 10:llä se oli 11'05, but who cares..


Eli sul on joku timecode tossa juoksemassa levarissa vai häh? :()
Avatar
#55 • • NS Guest


Jos toi oli vihjaus että mulla olisi se ämppärinä niin ei ole :) Unity 10:llä se oli 11'05, but who cares..


Eli sul on joku timecode tossa juoksemassa levarissa vai häh? :()



Ei mulla edes ole sitä vinyylinä. Keskustelin kaverin kanssa joskus siitä, että miten kaikki noi biisit voi mahtua levylle täyspitkinä ja kaveri kellotti samalla oman vinyylinsä pituuden.
Avatar
#56 • • Homegrove Guest
10:48 pitkä radio edit... :laugh:

Tuskin tuo suunnilleen 45 sekuntia nyt maailmaa kaataa.
Avatar
#57 • • Tapi T Guest
Arvatkaapa mikä levy on soinut tänään aika paljon? :excellent:

Mä kun en harrasta vinyylejä, niin melkein kaikkia biisejä on kuullut oikeastaan vain bileissä ja siksipä onkin mukava saada noi vihdoin omiin kokoelmiin, varsinkin kun kaikki biisit ovat todella loistavia.

Huomion arvoinen juttu tuossa julkaisussa äänimateriaalin lisäksi on visuaalinen ilme. Varsinkin itse levy on hienoin, mitä mä oon piiiitkään aikaan nähnyt.
Avatar
#58 • • Homegrove Guest
Mitenköhän tuo menestyy tässä Suomalaisessa töp förtyssä...?

Jani Juntusta ei kyllä selvinpäin vapaaehtoisesti kuuntele joten täytyy varmaan entistä vilkaista kahden jälkeen josko Taika olisi pelkän perjantai-lauantai myynnin ansiosta sinne noussut.
Avatar
#59 • • drS Guest

dRS



hei tällai tota ei vielä ookkaan kirjotettu! :)
Avatar
#60 • • JussiS Guest

Tuskin tuo suunnilleen 45 sekuntia nyt maailmaa kaataa.


Varsinkin kun tossa alkuperäisessä piiitkässä versiossa on lopussa kaks minuuttia biititöntä suhinaa. Albumiversiota en oo vielä kuullu, kun en oo omaani vielä postista saanu.

kuinka suuresta tuotannon määrästä nyt on kyse, että piti ihan "valita" cd:n raidat.


Mulla on ainakin Orkidealta n. 7 biisiä/remiksiä lisää jotka ei oo tällä levyllä.