139 posts, 7 pages, 22,024 views
kuinka suuresta tuotannon määrästä nyt on kyse, että piti ihan "valita" cd:n raidat.
Mulla on ainakin Orkidealta n. 7 biisiä/remiksiä lisää jotka ei oo tällä levyllä.
ps. Tietääkö joku mistä voisin löytää Moovonin "Rising"-sinkun, jossa on Orkidean Higher Spirit Mix? Netistä löysin ton ja nyt haluisin sen ihan virallisesti. Misään ei oo ainakaan tullu vastaan, tosta taiasta ois pitäny tulla tupla-cd, sen verran tasokasta matzkua on jääny yli!
Onkohan tota taikaa levitetty ihan kaikkiin kauppoihin? Tänään kun kävin katsomassa paikallisissa levykaupoissa (Myllyn Free Record Shop ja Musiikkinurkka), niin ei ainakaan silmiin osunut kyseistä levyä :( Tuskin se loppuun on myyty, Raisiossa ei hirveesti luulis olevan jengiä joka diggais Orkideaa!
Kyllä Universalin jakelu kattaa koko maan. Jos CD ei ole kaupoista loppunut, kenties sitä ei oltu niihin tilattukaan? Kävin itse hakemassa tänään täydennystä jakelijan varastosta ja onnistuin saamaan ensimmäisen painoksen viimeiset kappaleet.
Harmi vaan että ovat prkl laittaneet tähän(kin) kopiosuojaukset...
En tiedä löytääkö enää mistään, mutta itse löysin sen aikoinaan Anttilan ale-kopasta... olikohan kympin vai vitosen vanhassa rahassa...
Onkohan tota taikaa levitetty ihan kaikkiin kauppoihin?
Mun kappaleessani ei ollut mainintaa kopiosuojauksesta(joka lain mukaan pitäneepi olla jos on suojattu levy), eikä levyä kyllä ole suojattu..
Osta uusi romputin. Käsittääkseni copyright control on ja vastaa biisien
tekijänoikeuksista niinq yleensäkin eikä niinkää estä levyä soimassa
koneessa.
oikaiskaa toki.