Käyttö tulee olemaan lähinnä elektronisen musiikin tuottamiseen sekä miksaamiseen, ja jonkin verran myös yleiseen musiikin kuunteluun jne.
Kaipaisin mielipiteitä ja vertailua ko. monitorien omistajilta!
21 posts, 2 pages, 12,062 views
yks tykkaa mutsista, toinen tyttaresta, joten cm:n kommentti oli vahan hanurista. jotku diggaa kuuntelukaytossakin geneista niin pirusti.
Masokisti tekee musaa Geneleceillä. Etenkin musiikin kuuntelu
on täyttä tuskaa Geneillä.
...Etenkin musiikin kuuntelu on täyttä tuskaa Geneillä.
Mosaik:
Kiksu ei kestä geneleccejä...
Mielipiteitähän nää, mutta helvetin kuivan kuuloset
ylä-äänet. Ääni on kylmä, kuiva, karu, puinen.. yöh. Hyi helvetti
Kallistuisin mieluummin 1029 + 1091 yhdistelmään. Alapää menee todella alas ja pysyy paremmin kontrollissa kuin pelkästään 1030:siä käytettäessä. Kunhan järjestelmän säätää järkevästi pääasiallisen kuuntelupaikan mukaan niin homma toimii hyvin. Sinänsä harmittavaa ettei senkään hintainen laatikko kuin 1091 saisi kuulua tai tulla huomatuksi missään vaiheessa äänen perusteella. ;)
Ääni on kylmä, kuiva, karu, puinen.. yöh. Hyi helvetti
Ellen aivan väärässä ole niin bulk ainakin on yksi heistä ;)
Tietysti tässä päästään siihen näkökulmaan että jos musiikin saa kuulostamaan hyvältä paskoilla kurkkupurkeilla niin se kuulostaa todennäköisesti hyvältä myös paremmilla kaiuttimilla..
Tietysti tässä päästään siihen näkökulmaan että jos musiikin saa kuulostamaan hyvältä paskoilla kurkkupurkeilla niin se kuulostaa todennäköisesti hyvältä myös paremmilla kaiuttimilla..
Genelecin kaltaisilla monitoreilla on tietysti erottelussa ja tarkkuudessa omat etunsa mutta yksistään niiden avulla menee hankalaksi. Kyllä referenssiä tarvii :)
Mä käytän kaiuttimia lähinnä varmistamaan, että kuulokkeillä miksatessa ei ole sattunut mokia ja lisäksi viilaan stereokuvan kondikseen
Mä käytän kaiuttimia lähinnä varmistamaan, että kuulokkeillä miksatessa ei ole sattunut mokia ja lisäksi viilaan stereokuvan kondikseen
No just tohon tarkotukseen Genet onkin taas parhaimmat mahdolliset,
kaiuttimet. Ite en tykkää hirveemmin tehä musaa kuulokkeilla, joten
genet ei sopis mulle muuten ku miksauksen säätämiseen.