Limelight & Twilo To Re-Open In New York

39 posts, 2 pages, 4,576 views

Avatar
#1 • • alex Guest
Three new superclubs are due to open in New York this Fall (autumn) with two of them setting up on the sites of Twilo and Limelight, according to a report in the New York Post.

Spirit, a club themed around New age ideas, will be opening up at Twilo's old West 27th Street premises while Avalon will be reclaiming the converted church previously known as Limelight (on 6th Avenue and 20th Street).

"People come to New York to experience things," Avalon promoter Steve Adelman told the New York Post.

"They want something they can't do anywhere else."

The third club due to open is Crobar on West 28th Street. All three could be extremely vulnerable to America's new anti-dancing laws if any of their customers are caught using drugs.
Avatar
#2 • • Superstara Guest
Eivät taida nämä klubit päästä esikuviensa tasolle...

R.A.V.E. -laki pitää huolen siitä, että hauskanpito on vaikeaa kun kurinpidon täytyy olla erittäin tiukkaa ja yhdestä virheestä suljetaan miiljoonia maksanut klubi ja mätkäistään isot sakot vielä päälle. Tämä siis vaikka klubi ei ole tehnyt mitään väärää...vain asiakas.

Tupakanpoltto on kokonaan kiellettyä klubilla...

Melumääräykset ovat tiukkoja...

Kyllä jenkit osaavat pitää hauskaa!
Avatar
#3 • • Timmo Guest
jos tupakanpoltto on kielletty niin JÄTTIPEUKUN nosto!!
saisivat täällä suomessakin järkkääjät laittaa tupakoitsijat pihalle polttamaan...stana. Jotkut vaan ei tajuu että joillekin tulee paha olo siitä savusta ja hajusta. Anteeksi avautuminen...
Avatar
#4 • • Tres Guest


jos tupakanpoltto on kielletty niin JÄTTIPEUKUN nosto!!
saisivat täällä suomessakin järkkääjät laittaa tupakoitsijat pihalle polttamaan...stana. Jotkut vaan ei tajuu että joillekin tulee paha olo siitä savusta ja hajusta. Anteeksi avautuminen...



Tupakanpolttohan on siis New Yorkin osavaltiossa kielletty
_kaikissa_ ravintoloissa ja baareissa, ja mikäli tämä suomessakin
jo esillä ollut täyskielto tulee täälläkin voimaan niin morjens :012:
Avatar
#5 • • happosepi Guest


jos tupakanpoltto on kielletty niin JÄTTIPEUKUN nosto!!
saisivat täällä suomessakin järkkääjät laittaa tupakoitsijat pihalle polttamaan...stana. Jotkut vaan ei tajuu että joillekin tulee paha olo siitä savusta ja hajusta. Anteeksi avautuminen...



Samaa mieltä. Savuttoman ja savullisen puolen eristäminen toisistaan kun tuntuu yökerhoissa ja klubeissa olevan hieman vaikeaa, niin ehkä tuo voisi olla ratkaisu. Tupakoinnista ei ole muuta kuin haittaa, eikä sitä IMO tarvitse missään muodossa tukea.
Avatar
#6 • • Tapi T Guest


Tupakoinnista ei ole muuta kuin haittaa, eikä sitä IMO tarvitse missään muodossa tukea.


Samaa mieltä. En panisi ollenkaan pahakseni tupakoinnin täydellistä kieltämistä kaikissa julkisissa sisätiloissa.
Avatar
#7 • • Jokke Guest


Jotkut vaan ei tajuu että joillekin tulee paha olo siitä savusta



Myös viinasta tulee joillekin paha olo, kielletään se samalla! :mad:
Avatar
#8 • • Ezzy Guest
Vielä kun kieltäisivät alkoholin klubeista, niin nousisi toinenkin peukku.
Avatar
#9 • • da_chef Guest


Spirit, a club themed around New age ideas



Toi kylläkään ei kuulosta järin houkuttelevalta.
New age teema?
Avatar
#10 • • happosepi Guest




Myös viinasta tulee joillekin paha olo, kielletään se samalla! :mad:



Ei mulle kyllä yleensä paha olo tule jos joku on kännissä. No, joissain tapauksissa ehkä henkisesti.
Avatar
#11 • • Jokke Guest




Ei mulle kyllä yleensä paha olo tule jos joku on kännissä.



Ei ehkä yleensä, mutta ei tupakansavukaan kaikkia häiritse.

Pullosta rohkeutta hankkinut lähiöteinix aiheuttaa pahan olon ensisijaisesti itselleen ja se on ihan jees. Kuitenkin joillain yksilöillä on tapana purkaa ahdistustaan lähiympäristöönsä eri keinoin, ja sen seurauksena saattaa aiheutua fyysistä pahoinvointia muillekin.

Kenet valitset pöytäseuraksesi, hemaisevan Ultra Lights Marlboroa sauhuttavan lumoojattaren vai amis-tojotalla baarin pihaan karauttaneen nuorisokriminaalin, millä on 2,5 promillea veressä ja mora povarissa?
Avatar
#12 • • Homegrove Guest
Ex-tupakoitsijana kuulun ryhmään jonka mielestä tupakka haisee ihanalta.... Kielletty nautinto nykyään... :(
Avatar
#13 • • Ath Guest




Samaa mieltä. Savuttoman ja savullisen puolen eristäminen toisistaan kun tuntuu yökerhoissa ja klubeissa olevan hieman vaikeaa, niin ehkä tuo voisi olla ratkaisu. Tupakoinnista ei ole muuta kuin haittaa, eikä sitä IMO tarvitse missään muodossa tukea.



Itseäni ei noissa tupakoinnin ja muiden kielloissa häiritse muu kuin se, että kiellot ovat yleissitovia.
Ei ole millään tapaa valtion tai kunnan asia alkaa kontrolloimaan mitä yksityisesti omistetuissa klubeissa saa tehdä ja mitä ei. Itse olen sitä mieltä, että päätökset tupakoinnin/päihteiden/whatever kieltämisestä ovat vain ja ainoastaan järjestävän tahon omia päätöksiä.
Tämä nyt ei suoranaisesti ollut vastaus happosepin kirjoitukseen, vaan enemmän noin yleinen kannanotto aiheen tiimoilta.
Avatar
#14 • • Timmo Guest
Jokelle tiedoksi että en valitse lumoojatarta koska tupakka haisee pahalle ja saan savusta joskus pääni kipeäksi...Enkä myöskään mene amiksen viereen koska sellaisia olen nähnyt tarpeeksi. Mieluiten menisin täysin tupakansavuttomalle tanssilattialle heilumaan.
sori offtopic tai jotain...
Avatar
#15 • • uniko1 Guest


Mieluiten menisin täysin tupakansavuttomalle tanssilattialle heilumaan.
sori offtopic tai jotain...



joo, oon samoilla linjoilla. tupakka on ihan ensimmäinen juttu, josta pitäisi päästä kokonaan eroon klubeilla ja ravintoloissa. "savuton tila" -kiellot eivät näytä toimivan ja vähän hankala rakentaa jotain tupakointikoppejakaan klubeille, joten jengi vaan pihalle vetämään kessuaan ja jonon perille kun haluavat takaisin sisään. toivottavasti laki tiukkenee täällä reilusti, mihin esimerkiksi unohtui se ettei baaritiskillä saisi polttaa? jos laki olisi tarpeeksi tiukka ravintoloita kohtaan niin eiköhän tätäkin asiaa valvottaisi hieman paremmin. itse olisin kyllä valmis siihenkin, että tupakointi kiellettäisiin vaan täysin vaikka koko euroopassa, eihän siitä ole kuin haittaa.

mutta kyllä mua oikeasti ottaa päähän myös se, että jengi juo alkoholia klubeilla. ravintolassa ookoo, koska harvemmin käyn, mutta klubeille on tarkotus tulla tanssimaan hyvää musaa. ihmiset huutaa, törmäilee ja muutenkin spedettää kännissä, eikä henkilökunta näytä missään oikein välittävän tälläisestä häiriökäyttäytymisestä. koskakohan saataisiin oikeasti sivistynyt klubi tänne suomeen? muista päihteistä nyt puhumattakaan, ne kun on laittomia suomessa mutta silti silloin tällöin näkee ihmisiä joilla on tosi erikoiset silmät klubeilla - vaikeehan jossain erikoistapauksissa on sanoo ulkonäön tai käyttäytymisen perusteella mitä jengi nappailee, esim jollain voi olla isot pupillit ihan syntymästään asti. mutta tähänkin auttaisi vaikka poliisin nykyään käyttämä sylkitesti. aika nopea tapa tsekkaa vaikka heti ovella tai kesken klubi-iltaa mitä ihmiset on syöneet. ei mua ainakaan tollanen jenkkimallinen lainsäädäntö haittais - jos klubit menettäis oikeutensa yhdestä ryssimisestä, niin ainakin luulis pitävän vähän tarkemmin silmällä ettei jengillä oo kuitenkaan liian rentoa menoa.

kun vaan itte diggaan musiikista ja tanssimisesta, niin kyllä hämää myös kaikenmaailman lähentely-yritykset ja sosiaaliset tilanteet. ei mua harvemmin kukaan lähentele, mut vähän ottaa päähän sekin kun näkee känniset miesääliöt naisten perässä ja toisinkin päin. tästä mun mielestä pitäis nostaa enemmän haloota, koska plur-periaatteen mukaan toi ei oo soveliasta. ei klubikulttuuriin kuulu tollanen iskemismeininki, klubeilla on niin pirusti porukkaa jotka ei selvästi välitä täysillä siitä musiikista vaan keskittyy ihan muihin asioihin. tollanen laskee aika pahasti ainakin omaa fiilistä.

ja päästäkseni alustuksen jälkeen asian ytimeen, vakavin ongelma on kuitenkin ehkä landet. mikään ei ärsytä niin paljon kuin se, että hesassa klubilla kuulee jotain ihme murretta tai jollain on ruutupaita ja vaaleet 501:set jalassa. ehkä ratkaisu tähän olisi se, että vaadittaisiin syntymätodistus messiin. siitä poke voisi tarkistaa ovella sekä iän, että syntymäpaikan. liitteenä voisi olla ehkä maistraatin todistus siitä, jos oot asunut pääkaupunkiseudulla yli 6-7 vuotta, joka alkaa olemaan siinä rajoilla että maalaisuutta ei huomaa. ehkä tähänkin voisi vaatia jonkun puhetestin vielä päälle. ehdottaisin jotain samanlaista lakia tämän tärkeän asian tiimoilta kuin alkuperäiseen tupakointiasiaan: joku prosenttimäärä klubin tilasta eristettäisiin ja varattaisiin kehä iii:n ulkopuolelta tuleville? ja onhan siellä pohjoisessakin varmaan rafloja, miks jengin ylipäätänsä pitää tulla mestoille?

itse oonkin viimeaikoina päätynyt siihen ratkaisuun, että koska klubeilla vaan v*tuttaa, niin jään himaan pe- ja la-iltoina. ihan helmi ratkaisu. pimennän verhoilla kämpän, laitan mixtapen soimaan ja tanssin yksikseni olohuoneessa. välillä juon tuoremehua. täydellistä, voi nauttia musiikista kaikessa rauhassa eikä oo ketään sohimassa tupakalla tanssilattialla tai häiritsemällä puhumalla tai läsnäolollaan. suosittelen kaikille.

ainiin, ja matti vanhanen on just jees!
Avatar
#16 • • uniko1 Guest

Spirit, a club themed around New age ideas



ps. new age = "very gay"
Avatar
#17 • • osm Guest


Ex-tupakoitsijana kuulun ryhmään jonka mielestä tupakka haisee ihanalta.... Kielletty nautinto nykyään... :(



Mä taas ex-tupakoitsijana kuulun ryhmään joka ei voi sietää tupakanhajua. ;)
Avatar
#18 • • Edited Individual Guest
Uusimmasssa Mixmagissa oli juttua siitä, että tupakointikiellon lisäksi monella klubilla on tanssikielto, ellei ko. rafla ole hankkinut siihen oikeuttavaa lupaa. Vanha laki 1920-luvulta, joka oli nyt otettu Nykin ex-pormestarin "Tsulianin" aikana käyttöön...

Erän klubbaajaneitonen keroti jutussa, sitä että hän oli tampannut jollain klubilla, jolloin poke oli tullut koputtaa selkään ja näyttänyt seinällä olevaa tanssikieltokylttiä..

Että näin...Ameriikassa...Voi Perse!!!
:mad: :mad: :mad: :mad:

T:Tero
Avatar
#19 • • jUSSi Guest


Itseäni ei noissa tupakoinnin ja muiden kielloissa häiritse muu kuin se, että kiellot ovat yleissitovia.
Ei ole millään tapaa valtion tai kunnan asia alkaa kontrolloimaan mitä yksityisesti omistetuissa klubeissa saa tehdä ja mitä ei. Itse olen sitä mieltä, että päätökset tupakoinnin/päihteiden/whatever kieltämisestä ovat vain ja ainoastaan järjestävän tahon omia päätöksiä.



Hmm, entäpä yksilön oma oikeus olla hengittämättä tupakansavua? Saako yleisessä tilassa (yleisellä tarkoitan tässä lähinnä valtion tai kaupungin omistamaa aluetta, vaikkapa toria) polttaa niin, että savu saavuttaa omat keuhkoni? Eikö itsemääräämisoikeuteni riitä kieltämään tupakointia niin, ettei se vahingoita minua? Toki voin vaihtaa paikkaa, mutta miten älykkäästi tapahtuisi vastaava jako tupakoivien ja tupakoimattomien ravintoloiden ja klubien kesken, jos oikeus päättää olisi ravintolalla itsellään? Taitaisi tulla osalle ravintoloille taloudellisesti aika pahasti takkiin, kun asiakaskunta harvenisi..
Avatar
#20 • • Zeta Guest




kun vaan itte diggaan musiikista ja tanssimisesta, niin kyllä hämää myös kaikenmaailman lähentely-yritykset ja sosiaaliset tilanteet.



Huhhuh. Vai 'hämää' sulla sosiaaliset tilanteet...
Onnee elämälle!



ja päästäkseni alustuksen jälkeen asian ytimeen, vakavin ongelma on kuitenkin ehkä landet. mikään ei ärsytä niin paljon kuin se, että hesassa klubilla kuulee jotain ihme murretta tai jollain on ruutupaita ja vaaleet 501:set jalassa. ehkä ratkaisu tähän olisi se, että vaadittaisiin syntymätodistus messiin. siitä poke voisi tarkistaa ovella sekä iän, että syntymäpaikan. liitteenä voisi olla ehkä maistraatin todistus siitä, jos oot asunut pääkaupunkiseudulla yli 6-7 vuotta, joka alkaa olemaan siinä rajoilla että maalaisuutta ei huomaa. ehkä tähänkin voisi vaatia jonkun puhetestin vielä päälle. ehdottaisin jotain samanlaista lakia tämän tärkeän asian tiimoilta kuin alkuperäiseen tupakointiasiaan: joku prosenttimäärä klubin tilasta eristettäisiin ja varattaisiin kehä iii:n ulkopuolelta tuleville? ja onhan siellä pohjoisessakin varmaan rafloja, miks jengin ylipäätänsä pitää tulla mestoille?



Muahahahaa!! Tää oli joko vuoden paras läppä, tai sitte oot vain karannu sirkus Finlandiasta :001:

Mie oon ihan sammaa mieltä, sotkemma net perkheleen toukohousut suohon meitä häiritemästä.