Harmittaako oma nicci?

95 posts, 5 pages, 13,370 views

Avatar
#21 • • Ezzy Guest
pilkunviilausta...

mikä hitto on nicci? nevahööd termi.
Avatar
#22 • • Ana-- Guest


pilkunviilausta...

mikä hitto on nicci? nevahööd termi.



Lyhennys sanasta "Nickname" eli lempinimi, variantteina myöskin
Alias ja Handle, joita tosin ei enää BBS-Skenen kuoltua juurikaan
käytetä.
Avatar
#23 • • Taedium Guest


pilkunviilausta...

mikä hitto on nicci?

NIC tulee sanoista Network Interface Controller. Eli se tarkoittaa sitä verkkokorttia, johon se sun RJ-45 kiinnittyy tietokoneen päässä. ;p

(Pitäs mennä takas nukkumaan...)
Avatar
#24 • • Anakin Weider Guest
alkaa olee täälläkin gallupit kuin irc-galleriassa konsanaan, gsus... *rolleyes* ja sitä paitsi nickin saa muutettua täällä ilman ett täytyy rekisteröityy uudestaan, DOH!
Avatar
#25 • • Salla Guest


alkaa olee täälläkin gallupit kuin irc-galleriassa konsanaan, gsus... *rolleyes* ja sitä paitsi nickin saa muutettua täällä ilman ett täytyy rekisteröityy uudestaan, DOH!



niin vittu joo, oli frendi taas unohtanu logata ittesä ulos, eli MINÄ postasin tuon äskeisen! :rolleyes:
Avatar
#26 • • Edited akir0 Guest


alkaa olee täälläkin gallupit kuin irc-galleriassa konsanaan, gsus... *rolleyes* ja sitä paitsi nickin saa muutettua täällä ilman ett täytyy rekisteröityy uudestaan, DOH!


Joo, paitsi ettei saa. Aikasemman softan kanssa onnistu..
Avatar
#27 • • Edited zAo Guest
akir0 ehti eka :)
Avatar
#28 • • Salla Guest
aha, no hyvä kun kerroitte. siinä tapauksessa sehän on tosi paska ominaisuus (tai ominaisuuden puute) tässä foorumissa *rolleyes*
Avatar
#29 • • vaavu Guest
Mun olis oikeastaan pitänyt regata itseni Vaavuksi. Oma oikea nimi on jotenkin hirmu virallinen, ja mua muutenkin kutsutaan lempinimellä. Sitäpaitsi tolla nimellä identifioituu netissä vähän turhan tarkkaan, hakusanalla "vaavu" löytyisi googlesta pelkkiä atolleja. :)
Avatar
#30 • • unik Guest
Ei harmita, ei yhtään. Miksi harmittaisi? Olenhan kuitenkin aikas uniikki. :p


---> Juha aka Purtsi aka Unik <---
Avatar
#31 • • milo Guest
Ei nikki itseasiassa harmita, vaikka se onkin alitajuisesti lainattu eräältä koiralta. Mutta enpähän ole ainoa.:D

"No Milo, not the cheese...":rolleyes:
Avatar
#32 • • töölöBASS Guest
no helvetti. miksi harmittais. :017:
jotain ylpeyttä sentään pitää olla.
Avatar
#33 • • LindaGP Guest


alkaa olee täälläkin gallupit kuin irc-galleriassa konsanaan, gsus... *rolleyes* ja sitä paitsi nickin saa muutettua täällä ilman ett täytyy rekisteröityy uudestaan, DOH!



Ei ole pakko vastata, jos ei miellytä.

Ja tosiaan, niinkuin Akir0 sanoi, nicin vaihto ei onnistu tässä versiossa. Tämän äänestyksen pistin ihan sen takia, että jos kerran tämän foorumin softaa uusitaan, tässä olisi potentiaalinen muutosehdotus. Suurin osa äänestykseen vastaajista näyttävät kuitenkin olevan tyytyväisiä nicciinsä (ja muutostarvetta ei siis ole?).
Avatar
#34 • • Flamen-Go Pink Guest
Voisin vaihtaa sit ku hiusväri vaihtuu ( ei koskaan..? ) on nimittäin muokattu versio hiusvärin nimestä...aika jees!
Avatar
#35 • • Edited Ezzy Guest




Lyhennys sanasta "Nickname" eli lempinimi, variantteina myöskin
Alias ja Handle, joita tosin ei enää BBS-Skenen kuoltua juurikaan
käytetä.



kaikki muut ole kuullut mutta "nicci" onjäänyt kuulematta. oon kai vaan liian vanha ja tää on joku nuorten juttu ;) c sinne, c tänne. ihcua.

ei, en aio vaihtaa, vaikka z-kirjaimet nikissä vituttaakin. joskus 93-vuonna keksitty nikki, joten ai jaksa enää vaihtaa.
Avatar
#36 • • Jone Guest


Voisin vaihtaa sit ku hiusväri vaihtuu ( ei koskaan..? ) on nimittäin muokattu versio hiusvärin nimestä...aika jees!



Ah, hieno väri. Itselläni on juuri purkki kädessä ja väri lähtee päähän 10 min sisällä. ;)
Avatar
#37 • • GodOfMoves Guest
Miksi sitä vaihtamaan jos se minua parhaiten kuvaa!!!

;) ;) (oskuuu)
Avatar
#38 • • anton Guest

---> Juha aka Purtsi aka Unik <---

    Eli kavereiden kesken tuttavallisemmin
SMIRRE! :001:
Avatar
#39 • • zAo Guest
Oma nicki ei harmita ollenkaan.
Paitsi, että ihmettelen miksi
kirjoitin nimen A:n isolla....
No, elämän pieniä mysteereitä.
Avatar
#40 • • Jone Guest
Mun täytyy kyllä myöntää että olisin varsin paljon mieluummin ihan "Jone" vain. Toi "@lex" nyt on nickinä läppä, joka keksittiin armeijassa ja joka olisi pitänyt hylätä heti sen jälkeen kun sitä oli kerran käyttänyt Kissin chatissa tepien kiusaamiseen. Sittemmin se kuitenkin jumittui käyttöön muutamaksi vuodeksi syystä jota en näin jälkikäteen ajateltuna löydä mistään ja mua suoranaisesti pännii jos joku tulee sanomaan bileissä "moi Älekss" tjsp. Siinä vaiheessa baaritiskin on parempi olla lähellä.