Harmittaako oma nicci?

95 posts, 5 pages, 14,356 views

#41 • • Essi Guest
Oma nimi on helppo ja hyvä (joskin aika mielikuvitukseton). Uusien biletuttavuuksien kanssa ei ainakaan tule hankaluuksia, kun mua voi heti ruveta kutsumaan forum-nimellä. =)
#42 • • Edited Taedium Guest
zAo: Toi iso-A on oikeesti mun mielestä tyylikkäämpi ku Zao. Zaosta tulis mieleen joku Zen-Buddhisti, mutta zAo voi olla vaikka mitä. Mul tulee mielikuvia aina muinaisesta Egyptistä tulevaisuuden Sci-Fi seikkailuihin.

Mut hei, Atlex, älä huoli, mä voin sanoo livenä Jone jos törmätään.

mikä hitto on nicci?

NIC on Network Information Center. Lisäinfoa antaa InterNIC.

edit: Eehhehee... löysin...
#43 • • zAo Guest

zAo: Toi iso-A on oikeesti mun mielestä tyylikkäämpi ku Zao. Zaosta tulis mieleen joku Zen-Buddhisti, mutta zAo voi olla vaikka mitä. Mul tulee mielikuvia aina muinaisesta Egyptistä tulevaisuuden Sci-Fi seikkailuihin.

Tosiaan, muistinkin että olin tehnyt jonkin kuvan
johon olin kirjoittanut A:n isolla.
Graafisessa muodossa nimen iso A toimii tosin hyvin.
Täytyypä katsoa jos löytyy jostain tuo kuva.

Heh, en muista mistä nimeni nappasin, mutta ilmeisesti
venäjällä on joku zao niminen teollisuusyritys tjsp
#44 • • Juha Vilkamo Guest

kaikki muut ole kuullut mutta "nicci" onjäänyt kuulematta. oon kai vaan liian vanha ja tää on joku nuorten juttu ;) c sinne, c tänne. ihcua.

Mua cans hämäs noi c:t. Mut me cutsuttiin nicciä aicoinaan nimellä "allu", joka luontevasti juontui aliaksesta. Vai olikohan tää ihan meiän oma privaattinördesana..

Mä ainakin läpeeni kyllästyin liian ylevään ja ah-niin-vitun-jay-epäomaperäiseen Jay Logiciin. Kelasin että jos oon nyt tän 22v sietänyt omaa syntymänimeäni, niin siedän varmaan maaliin asti.
#45 • • Ben Matlock Guest
Sanokaa rehellinen mielipide mun nicistä,onko se mauton tai muuten huono?
Mua se nimittäin hieman harmittaa.Pelkkä matlock tai matlåck olisi ollut ehkä parempi.Nykyinen on mielestäni hieman liian pitkä ja korni.En kuitenkaan aio hommata uutta tunnusta sillä olen kiintynyt nykyiseen.Enkä sitäpaitsi kirjoittele tänne kovinkaan usein joten se siitä..
#46 • • Timmo Guest
oma nimi on paras nicci. :)
#47 • • Essi Guest

oma nimi on paras nicci. :)

Sun oikea nimi on Timmo???
#48 • • Quu Guest
Harmittaa.

Mikä v*tun Quu?

Juonsi juurensta nimestä "Quantum" jota käytin aiemmin. Se nyt oli niin juustoa kiksua että ihan oksetti.

Ehkä vaihdan sitten, jos keksin jonkun lyhyen ja ytimekkään nimen, jota voi käyttää artsitinimenä, täällä ja irkissä. Oma nimi Ilkka ei ole oikein vakuuttava näissä yhteyksissä.
#49 • • Edited Ana-- Guest

Harmittaa.

Mikä v*tun Quu?

Juonsi juurensta nimestä "Quantum" jota käytin aiemmin. Se nyt oli niin juustoa kiksua että ihan oksetti.

Ehkä vaihdan sitten, jos keksin jonkun lyhyen ja ytimekkään nimen, jota voi käyttää artsitinimenä, täällä ja irkissä. Oma nimi Ilkka ei ole oikein vakuuttava näissä yhteyksissä.

Quuhan on just hyvä nikki, siinä on pikkasen huumoria (Q eli Kuu
eli Quu), se on lyhyt, ytimekäs ja näyttää graafisestikin hyvältä.

Stop ya whining.

Quantum ois jo liikaa :)
#50 • • Daniel Braun Guest
Omaani olen tyytyväinen. Oma nimi on kaikkein paras... ;)

Mieluusti ihan omana itsenäni esiinnyn täällä, enkä piiloudu minkään keksityn nimen taakse. Makunsa kullakin. Ymmärrän kyllä että toiset haluavat säilyttää jonkinmoisen yksityisen elämän...
#51 • • Ana-- Guest

Omaani olen tyytyväinen. Oma nimi on kaikkein paras... ;)

Mieluusti ihan omana itsenäni esiinnyn täällä, enkä piiloudu minkään keksityn nimen taakse. Makunsa kullakin. Ymmärrän kyllä että toiset haluavat säilyttää jonkinmoisen yksityisen elämän...

Hassuinpia nikkejä on kyl suomenkielisistä nimistä väännetyt
jenkkikäännökset, esim joku tauno mäenpää on niiinku plattarilla
sit DJ Danny Hilltop :D
#52 • • erik Guest
Hylkäsin hölmön nickin, jolla tuli 1½ vuotta postailtua tänne..
Oma nimi käytössä vastedes.
#53 • • Daniel Braun Guest

Jeps, totta! Pakkohan se "taiteilijanimi" oltava. Ja mikä olisi uskottavampi kuin jenkkinimi tavallisella suomipojalla.

Kyllä niitä hyviäkin käännöksiä on, kuten "kaimani" Andy Braun...

Oma nimeni/nimimerkkinen siis tosiaankin on ihan oikea... Ei käännöksiä ja väännöksiä mihinkään suuntaan ;)
#54 • • vaavu Guest

Oma nimi Ilkka ei ole oikein vakuuttava näissä yhteyksissä.

Miten niin? Muhun ainakin iskee hyvin tuollaiset oikein perisuomalaiset nimet. Ei aina tarvitse olla niin hienoa ja eksoottista...
#55 • • Mikco Guest
Tähän nick:iin oon tyytyväinen.
Ei tulisi mieleenkään vaihtaa mihinkään toiseen.

Mikco eli oikea nimeni on Mikko :)
#56 • • ERROR Guest
Mielestäni Niccini on aika loistava. Pitkällisen kehittelyn tulos. Sääli vain että Hollannista löytyi vastaavaa nimeä käyttävä Dj / tuottaja joka tekee pirun hyvää teknoa. Ei voi alkaa viralliseksi.
#57 • • Daniel Braun Guest

Mielestäni Niccini on aika loistava. Pitkällisen kehittelyn tulos. Sääli vain että Hollannista löytyi vastaavaa nimeä käyttävä Dj / tuottaja joka tekee pirun hyvää teknoa. Ei voi alkaa viralliseksi.

Itseasiassa, tuo taitaakin olla monelle ongelma. Taitaapi maailmasta löytyä lähes jokaiselle taiteilijanimelle kaima. Jos liikaa kävisi tollaista miettimään, olisi silloin tyydyttä sosiaaliturvatunnukseen tms... :D

Tietenkin, jos tää saman taiteilijanimen omaava henkilö sattuu olemaan yleisesti tunnettu henkilö, niin sitten asia onkin vähän toinen juttu.
Uskoisin että melkoista dissausta sais kyllä osakseen jos ottais dj nimekseen käyttöön jonkun "Paul van Dyk" tyylisen nimen ;)
Jos miettisin itse sitä että onko maailmassa yhtään Daniel Braun nimistä DJ:tä niin loppupeleissä varmaankin niitä löytyis ainakin parisen kappaletta. Braun on Saksassa yhtä yleinen sukunimi kuin täällä kotosuomessa Virtanen. Ja etunimenä Daniel on myöskin melkoisen yleinen...
#58 • • Edited kilobitti Guest

Jeps, esim. Leo Laker (=Leo Järveläinen) on huippu!

Braun on Saksassa yhtä yleinen sukunimi kuin täällä kotosuomessa Virtanen.

Huomasin joskus googlesta että kilobitti on enemmän eestiä kun
suomea - vrt. kilotavu;)

"...Lähitulevikus prognoositakse GPRS-võrkudes kiirusteks 19,2-50
kilobitti sekundis kõnekanali kohta ning pikemas perspektiivis
suurenevad kiirused kuni 115..."
#59 • • Ana-- Guest
Jeah.. "Analogia" on lisäkseni myöskin puolalainen gangsta-rap -
bändi :D Onneksi teen aika vähän enää musiikkia tällä nimellä,
lähinnä noita dogma00-julkaisuja. Eri projekteille on sit summittai-
sia nimiä, joista vois mainita vaik Shiner:in joka nyt ei ihan mulle
nikiks soveltuis kun en oo aina kyl mikään "yks vitun päivänsäde",
ja tietty telamurska on kahden miehen proggis..
#60 • • Edited Gnizhak Guest
Antaapi olla. Intter veppikäyttöön aivan mainio, kun on ollut n. 10 vuotta käytössä tämä. Tämä nick tuli keksittyä joskus ropeltaessa örkkihahmoa. Ja sitten mietin että miksei sitä alkais samalla käyttää erinäisissä muissa yhteyksissä (kuten bbs:t, moninpelit, irc etc.). Sopivan uniikki, ei pitäisi ainakaan olla suora rippaus mistään.

Tosin kyllä se vähän risoo, jos joku tällä nimellä mua sitten ihan päin naamaa kutsuu.. mutta itsepähän olen valintani tehnyt.

Muuten mut tunnetaan nimellä 'Iku'

edit: ainiin, mullekin tuli ensimmäisenä mieleen nic:stä verkkokortti.. kyllä tuossa sanassa se k pitää olla. Niin ne englanninkielisetkin sitä käyttää. Kaipa sitä sanat pitäisi lainata oikein jos lainataan :>