Harmittaako oma nicci?

95 posts, 5 pages, 13,343 views

Avatar
#81 • • KarriN Guest
Karri täs moi.
Avatar
#82 • • LindaGP Guest


Karri täs moi.



Ja sitten kaikki kuorossa: -Hei Karri! :)
Avatar
#83 • • Hugo Guest
Jostain se tarttu matkaan - ja on vieläkin mukana :)
Avatar
#84 • • Aulis_G Guest
Aulis "The Man" Gerlander, tuo lauantai-iltojen pelastaja, innoitti minut käyttämään tätä nickiä. No, okei, myönnetään. Näin MuroBBS:ssä lähes samannimisen hepun ja siitä se idis lähti itämään. Tää on kiva :) Kirjoitin about 200 postausta edellisellä nickilläni, mutta se alkoi yhtäkkiä pitämään e-mail notificationia päällä oletuksena, ja yrittäessäni ottaa notificationia pois, sifta vaati minua käyttämään sähköpostitiliä, johon minulla ei ole enää käyttöoikeutta. Joten ei muuta kuin uusi nick tilalle. Ei kaduta enää.
Avatar
#85 • • Roz Guest
Ryhtyessäni aikoinaan nappulana Roz-nickkiä käyttämään, (paljon ennen kuin Frasier rupesi näkymään:) ) en tiennyt sen olevan naisen nimi, mutta tyytyväinen olen enkä kyllä heti vaihtaisi. Eikä konemusiikin sarallakaan taida kovin montaa Rozia olla myöskään... Jossakin jenkkisaippuasarjassa on kyllä joku DJ Roz, tosin tuota sarjaa ei käsittääkseni ole Suomessa näkynytkään.

Ja siis nickkinihän juontuu tietysti sukunimestäni "Rotstén".
Avatar
#86 • • JussiS Guest


Sittemmin se kuitenkin jumittui käyttöön muutamaksi vuodeksi syystä jota en näin jälkikäteen ajateltuna löydä mistään ja mua suoranaisesti pännii jos joku tulee sanomaan bileissä "moi Älekss" tjsp. Siinä vaiheessa baaritiskin on parempi olla lähellä.


Sä oot vieläkin mun puhelimessa nimellä "@lex". Mikä on ihan älyttömän v*ttumaista, kun sitä on melkein mahdoton hakee sieltä.
Avatar
#87 • • Quu Guest
Nyt uuden foorumin kautta vaihtaminen onnistuu.
Avatar
#88 • • andyk Guest
v andy k -> andyk, tuota nickiä tulee nykyään eniten käytettyä netissä/irkissä ja johdettu ihan omasta nimestä
Avatar
#89 • • Lauri Leino Guest

Nyt uuden foorumin kautta vaihtaminen onnistuu.


joo!
eli ei harmita enää.jiphii :)

edit:
tuo Melina -nick juontaa juurensa jostain tyhmästä "kaikki ei ole sitä miltä näyttää" -ideasta, ja niinhän se onkin mutta ei se kaikkialla toimi.

toinen syy on se että jos tytöksi olisin syntynyt niin mun nimi olis varmaankin Melina (äippä kertoi näin).

ja muuta sekavaa.

mutta nyt tykkään jo omasta nimestä :hearts:
Avatar
#90 • • Taedium Guest

jos tytöksi olisin syntynyt

Hei Melina!

Kyllä me kaikki tuetaan sua sun ratkasuissa. Oli ne mihin suuntaan vaan.

Vai haluatko itseäsi kutsuttavan Lauriksi? Vai onko tämä vuorokaudenajasta riippuvainen ilmiö? (Päivisin Lauri, iltaisin Melina)
Avatar
#91 • • Lauri Leino Guest

Kyllä me kaikki tuetaan sua sun ratkasuissa. Oli ne mihin suuntaan vaan.

Vai haluatko itseäsi kutsuttavan Lauriksi? Vai onko tämä vuorokaudenajasta riippuvainen ilmiö? (Päivisin Lauri, iltaisin Melina)


kiits, ajattelin kyl olla ihan kokopäiväinen Lauri nyt, late käy myös ;)
Avatar
#92 • • Dani Cior Guest
Toisen etunimen lyhenne eka ja toinen lyhennettynä romanialais-ranskalaisen eksistentialistifilosofi/kirjailijan Emil Michel Cioranista, itse lausun Sioraan, mutta kuulemma oikeinlausuttuna Shoran, irkut lausuis varmaan Kioran. Muistuttaa hieman Christian Dioria ja kuulostaa/näyttää hyvältä.
Avatar
#93 • • LindaGP Guest

Nyt uuden foorumin kautta vaihtaminen onnistuu.



Ei ilmeisesti nyt sitten enää, mikäli muistan oikein tuolta Feedbackin puolelta lukeneeni. Eli toivottavasti kaikki, jotka halusivat vaihtaa ehtivät sen tehdä... :)
Avatar
#94 • • Daniel Braun Guest

Nyt uuden foorumin kautta vaihtaminen onnistuu.



Ei ilmeisesti nyt sitten enää, mikäli muistan oikein tuolta Feedbackin puolelta lukeneeni. Eli toivottavasti kaikki, jotka halusivat vaihtaa ehtivät sen tehdä... :)



Ja muutes on hyvä juttu ettei voi vaihtaa nimimerkkia kokoajan. Muuten täällä varmaankin olis henkilöitä jotka vaihtais sitä päivittäin tai ainakin aina silloin kun jostakin tyhmästä (lue: omasta mielestään hauskasta läpästä) johtuu...

Nytkin on jo hieman vaikeuksia pysyä perässä kuka kukin on, kun muutamat vakkarikirjoittajat ovat vaihtaneet nimimerkkiään. Ajatella sitten jos sitä vois vaihtaa aina :panic:
Avatar
#95 • • LindaGP Guest


Ja muutes on hyvä juttu ettei voi vaihtaa nimimerkkia kokoajan. Muuten täällä varmaankin olis henkilöitä jotka vaihtais sitä päivittäin tai ainakin aina silloin kun jostakin tyhmästä (lue: omasta mielestään hauskasta läpästä) johtuu...

Nytkin on jo hieman vaikeuksia pysyä perässä kuka kukin on, kun muutamat vakkarikirjoittajat ovat vaihtaneet nimimerkkiään. Ajatella sitten jos sitä vois vaihtaa aina :panic:



Totta puhut.