95 posts, 5 pages, 14,323 views
NIC on Network Information Center. Lisäinfoa antaa InterNIC.
mikä hitto on nicci?
zAo: Toi iso-A on oikeesti mun mielestä tyylikkäämpi ku Zao. Zaosta tulis mieleen joku Zen-Buddhisti, mutta zAo voi olla vaikka mitä. Mul tulee mielikuvia aina muinaisesta Egyptistä tulevaisuuden Sci-Fi seikkailuihin.
kaikki muut ole kuullut mutta "nicci" onjäänyt kuulematta. oon kai vaan liian vanha ja tää on joku nuorten juttu ;) c sinne, c tänne. ihcua.
oma nimi on paras nicci. :)
Harmittaa.
Mikä v*tun Quu?
Juonsi juurensta nimestä "Quantum" jota käytin aiemmin. Se nyt oli niin juustoa kiksua että ihan oksetti.
Ehkä vaihdan sitten, jos keksin jonkun lyhyen ja ytimekkään nimen, jota voi käyttää artsitinimenä, täällä ja irkissä. Oma nimi Ilkka ei ole oikein vakuuttava näissä yhteyksissä.
Omaani olen tyytyväinen. Oma nimi on kaikkein paras... ;)
Mieluusti ihan omana itsenäni esiinnyn täällä, enkä piiloudu minkään keksityn nimen taakse. Makunsa kullakin. Ymmärrän kyllä että toiset haluavat säilyttää jonkinmoisen yksityisen elämän...
Hassuinpia nikkejä on kyl suomenkielisistä nimistä väännetyt
jenkkikäännökset, esim joku tauno mäenpää on niiinku plattarilla
sit DJ Danny Hilltop :D
Oma nimi Ilkka ei ole oikein vakuuttava näissä yhteyksissä.
Mielestäni Niccini on aika loistava. Pitkällisen kehittelyn tulos. Sääli vain että Hollannista löytyi vastaavaa nimeä käyttävä Dj / tuottaja joka tekee pirun hyvää teknoa. Ei voi alkaa viralliseksi.
Hassuinpia nikkejä on kyl suomenkielisistä nimistä väännetyt
jenkkikäännökset, esim joku tauno mäenpää on niiinku plattarilla
sit DJ Danny Hilltop :D
Braun on Saksassa yhtä yleinen sukunimi kuin täällä kotosuomessa Virtanen.