http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=32716
ja hiukan vanhempi biisi:
http://www.mikseri.net/www/play.php?type=dl&id=31004
Rakentavaa kommenttia olis kiva saada :)
22 posts, 2 pages, 7,889 views
Jotenkin pistää epäilyttämään nää raidat, jos on 13v, ja 2kk tehny teknoa ja kompit kuulostaa jo nyt Redheadilta, Stanny Franssenilta tai Danilo Vigoritolta. Tarkoitus ei suinkaan oo olla mitenkään ikärasistinen!
Sen sijaan seassa on muutama melkoisen kömpelö dj-kikkailua muistuttava filli.
Eli se fiilis mikä tästä jää mieleen on, että tässä on samplattu suoraan komppeja/looppeja levyltä, ja sotkettu sekaan omaa häipäkkää melko pienellä panoksella. Sen verran on tuttu meininki noissa kompeissa, vaikken näin suoralta kädeltä pystykkään nimeämään mitään yksittäistä biisiä.
Korjaa jos olen totaalisen väärässä!
ps. Artistinimestä vois päätellä et on Turan & Kaju tän takana :)
Otan ton kohteliaisuutena, nääs ihan Itse reason kakkosella tehtyä kaikki. Kyllähän ne Redheadilta ja Marco Baileyltä kuulostaa, mutta kun Marcon ja Redheadin soundi iskee aika paljon :)
Mutta jos haluut kumota epäluuloni, niin voit pistää mulle mailina noi sun reasonfilet! [email protected] ...
mutta sehän tässä eniten ihmetyttää, että rumpu, perkussio ja basso-osasto kuulostaa siltä, että tämän on masteroinu joku asiasta erittäin perillä oleva henkilö
Kannattaa muistaa että rummut voi sämplätä vinyyliltä, jolloin ne
on valmiiksi masteroitu ;)
En muutenkaa tajuu miks porukka yrittää tehä ite hyviä
rumpusoundeja kun niitä ei voi saada kuulostaa ammattimaiselta
alle 100000e vehkeillä ...
vähän oli hassusti käyetty vempaimia (esim. 6 mikseriä, 5 rumpukonetta?!), joten mulla loppu koneesta jo paukut, vaikka suurin osa sampleista puutuikin, mut kukin tavallaan. :)
Ite biiseistä, niin fillit on edelleen aika kamalia, joten pientä panostusta jatkossa.
Öööh.. Jos nappaset vinyyliltä yksittäisiä rumpusoundeja, niin ei siinä masteroinnit hirveämmin auta, ellei sun biisi perustu siihen pelkkään yhteen soundiin, minkä olet samplannut. Äänihän hukkuu muun kaman joukkoon, joka on aina miksattava ja masteroitava jokatapauksessa uudestaan.
En muutenkaa tajuu miks porukka yrittää tehä ite hyviä
rumpusoundeja kun niitä ei voi saada kuulostaa ammattimaiselta
alle 100000e vehkeillä ...
LOL, CM välillä nää sun heitot on kyllä aika masentavia trolleja... ennenvanhaan laitettiin kurkkupurkku pesukoneeseen ja mikki hanuriin.
ota pari nollaa pois
ja cm voisi elite-pro-snobailunsa pitää omana tietonaan. mieluummin hullu amatööri kun itserakas ammattilainen. musiikki, sekä muut taiteenlajit olisi syytä pitää ilon eikä tienestin lähteinä IMO. (ja jatkoitku johonkin muuhun topikkiin, eikös. (tiedetään, syyllistyin itsekin, mutta asiaosuus on silti mukana.))