29 posts, 2 pages, 5,955 views
Eipä ole moisia ongelmia ollut Korgin ES-1:llä :)
Voisitkos kertoa tarkemmin tosta KORG - ES-1:stä, mitä sillä pystyy tehdä, laadusta, jotain oheis-tietoa?
Jos ostaa semmoisen es-1:sen niin tuleeko siinä mukana muistikortti vai pitääkö ostaa muistia erikseen?
Miten toi bpm:n epätarkkuus sitten esiintyy käytännössä soittaessaan?
No minulla esiintyi siten, että jos äänitin vaikkapa 100 bpm samplen siihen, se soitti sen siten, että jätti loppuun pienen välin, jolloin se ei siis enää soinut toivotulla tavalla.
No minulla esiintyi siten, että jos äänitin vaikkapa 100 bpm samplen siihen, se soitti sen siten, että jätti loppuun pienen välin, jolloin se ei siis enää soinut toivotulla tavalla.
Mutta, voi siis olla, että minun electribessä oli jokin vika. Luulen että tuon ongelman saa ratkaistua jollain tavalla.
Tota, Fine...
Mihin käyttöön toi tarkemmin on tulossa?
Johonkin livesäätökikkailuun kesken dj keikan vai musantekoon?
Vai sekäettä?
Toi SP-505 saattais olla hiukkasen helpompi käyttää... Noi Roland/Boss tuotteet ovat ainakin yleensä käyttäjäystävällisie siinä mielessä että niiden käyttö on suht helpompaa ja loogisempaa kuin esim just ton Korg:in.
Ja suurin ero noilla kahdella laitteella on se että Korg:issa on toi "näyttö" vähän mitä on :D Aikas onneton... Mutta, tossa SP-505 löytyykin jo hieman selkeenpi.
Joten, tota Boss:ia varmaakin aloittelija kykenee hallitsemaan kätevämmin tms.
Mutta, tärkeinhän on se että mihin käyttöön toi tulee ja minkä laitteiden rinnalle??
Ajatus oli aloittaa taas musanteko, mutta en halua ostaa konetta, vaan aloitan pikkuhiljaa hardwear laitteiden hankintaan. Mut siis ton samplerin päätarkoitus olisi yhdistää mun levyjen soitto ja oman biittin/skrätsäyksen/kikkailun, elikkä KYLLÄ olisi tarkoitus käyttää tota levyjen soiton oheessa, kun en jaksa enää hakkaa pioneerin cd-soitinta.
Luin tossa kivaa juttua tosta SP-505:sta ja tuntuu että siinä se on, mitäs jengi tähän sanoo?