Nam:
Tuollaisen ostaisin heti, jos olisin varma ettei tämä ole vain hetken villitys sisälläni.
432 posts, 22 pages, 177,659 views
Nyt oon kelannu vaihtaa mahdollisesti vaihteiston palikat (edessä Acera ja takana A-sarja) hieman laadukkaampiin osiin oon kelannu Deore/LX/XT palikoita. Joku enemmän asiasta tietävä vois nyt antaa hyvät suositukset. Ja et kumpi, etu vai taka vaihtaja on tärkeempi? Onko noita vaihteiden osia helppo ite alkaa vaihtamaan/säätämään? yms...
Ja mainittakoon, että ajan lähes 90%sesti asvaltoiduilla pyöräteillä, viikossa kilsoja tulee n.100. Ja tarkotushan on vaihtaa maisemaa mahdollisemman nopeesti..... :roll:
Syksyn aikana tuli koottua pala palalta '04 San Andreas. Väri musta/matta-hopea. Aika mielikuvitoksettomiksi menneet pyörämaailman värit. Toinen värivaihtoehto olisi ollut kiiltävä punainen/matta-hopea mutta se oli ruma.
Sijoitus kesään: 80's Bottecchia harjoituskilpapyörä. Vaihteet ja muu ylimääräinen roina pitäis vielä karsia pois. Fixxxxed, sano!
Sijoitus kesään: 80's Bottecchia harjoituskilpapyörä. Vaihteet ja muu ylimääräinen roina pitäis vielä karsia pois. Fixxxxed, sano!
Voititko Huuto.netistä?
Sijoitin kans kesään ja mummopyörään 20 euroa. Vähän on vinot sarvet, renkais ei oikeen pysy ilma, räminä ajaessa on kova, eikä polkemista voi kovin kevyeksi luonnehtia. Mut jarru ja kilikello toimii ja sehän riittää! :heart:
Tahtoo zygän. Sellasen, jolla polkee mielellään pidempää matkaa, mut joka selviytyy myös kärrypoluilla. Työkalut pysyy kädessä, joten oon valmis vaik kasailemaan irtopalikoista jos silleen pääsee halvemmalla, kun Budjetti on vaivaset max 400, ja mielellään selviytyisin kolmella.
Ajatuksena ois ettii joku jäykkä, kevyt vanhempi maasto/hybridin runko, ja sit jahistaa siihen kelvolliset osat sieltä sun täältä. Maalaan sen ite rumaks, asun Kalliossa. Onko tolkkua, ja mistä on paras ettiä? Onko suositeltavia liikkeitä? Oisko suoraan poistaa omasta tallista mulle könkeliä :D
Pituutta mul on 189, mikä on sillon minimikoko rungolle?
17.5 minimi, 19 passeli, kaupungissa ja ehkä maastossakin pieni 21 saattaisi mennä.
Kiiti ville!
Mä muistelinkin et sähän tollasen kasasit.
Taisin löytää ihan passelin pohjan, vähän vanhempi Kona/Easton Elite 19" alurunko (1,55kg) Manitoun SX-R vm. 2001 haarukalla, LX osat (kammet ja takavaihtaja uusittu -03) ja Mavicin pari vuotta vanhat 519-kiekot. Tingattuna 300,- mut yritän vielä nipistää kuljetuksen sisään tohon.
Toi on jäykkä ja pitkä, eli just sitä mitä etin, mut miltä hinta kuulostelee?