Polkupyörät

432 posts, 22 pages, 177,650 views

#141 • • serotonot Guest
En tiedä meniskö vitutustopiciin vai tänne, mutta se on niin kiva kun väsyneenä päättää pyörän jättää yhdeksi yöksi duunin pihaan ja mennä bussilla kotiin, niin lopputulos on se että seuraavana aamuna takakumi on puukolla viillelty riekaleiksi, lukko on väännetty takalokasuojan ja pinnojen ympärille solmuun ja pyörän päälle on kustu.

Toivottavasti en saa pyöränrikkojia kiinni itse teossa, koska se on niin sikamainen teko. Saasteeton kulkuneuvo millä pääsee kätevästi liikkumaan paikasta toiseen, sitten joku päättää sen tuhota. Pistää hieman vihaksi :angry: :angry: :angry:
#142 • • Daniel Braun Guest

En tiedä meniskö vitutustopiciin vai tänne, mutta se on niin kiva kun väsyneenä päättää pyörän jättää yhdeksi yöksi duunin pihaan ja mennä bussilla kotiin, niin lopputulos on se että seuraavana aamuna takakumi on puukolla viillelty riekaleiksi, lukko on väännetty takalokasuojan ja pinnojen ympärille solmuun ja pyörän päälle on kustu.

Toivottavasti en saa pyöränrikkojia kiinni itse teossa, koska se on niin sikamainen teko. Saasteeton kulkuneuvo millä pääsee kätevästi liikkumaan paikasta toiseen, sitten joku päättää sen tuhota. Pistää hieman vihaksi :angry: :angry: :angry:

Voi, otan osaa pyöräsi puolesta.
Toivottavasti saisit seuraavaksi tekijät itseteossa kii...

Tuntuu vähän siltä että ulos ei kannattaisi jättää nykyisin yhtään mitään.
Kaikki hajoitetaan, töhritään tai mikä pahinta. Niiden päälle kuseksitaan ja syljeskellään.
Tää ei vaan oo polkupyörien tms pienten kulkuneuvojen ongelma, vaan kyllä sitä porukka kuseksii autojen päälle jne.
Paras on se että montakertaa olen kuullut tupakalla ollessani että joku vitun urpo on käynyt illalla tupakalla parvekkeeni alla tai siinä tienoilla.
Ei helvetti, ymmärrän vielä sen että spurkut käy kusasemassa johonkin kaupan lastauslaiturin kulmille, mutta normaalit aikuiset ihmiset parvekkeen alla.
Ei toimi, ei!

Tästä syystä olenkin päättänyt että pyörääni en 20min kauemmaksi ajaksi jätä mihinkään. Paitsi himaan. Sisälle sängyn viereen. Josta tosin avopuoliso ei niin hirveästi tykkää.
Mutta, en kaupanpihalle tms paikkaan. En koskaan.
Paitsi jos joskus haluan siitä ihan tietentahtoen eroon :D
#143 • • Delete Guest
Tässä pari kuvaa mun konkelista:

gt.jpg

gt2.jpg[/img]
#144 • • Zeraf Guest
Tosso miu ex beibe:

ellsworth.jpg

Tällä hetkellä on kyllä 03-malli kun tosta hajos jo 2 kpl takaswingejä ja lopulta eturunkoki meni basaks. Takuusta tuli uus 03-malli samantein ilman välirahaa. :) Mitää kunnon kuvaa ei taia löytyä nykyisestä. :(
#145 • • jaksu Guest

Tosso miu ex beibe:

Ellsworth :eek: kelpais mullekin.
#146 • • koekje Guest
Mulla lojuu pitkin nurkkia yhteensä viisi fillaria. Yhtään niistä en taida kehdata esitellä missään foorumilla. Ehkä voisin maantiekiiturin kuvan jonnekin laittaa, se on kuitenkin aika hyvä vaikka halvoilla osilla varustettu. Lahjahevosen suuhun ei saisi katsoa.

Mä olen suunnitellu kaupunkikäyttöön jotain Norkon 250cc dual-fillaria jollain näppärällä keulalla. Dual-fillarilla olisi näppärä tuolla porrasviidakossa. Ongelma on opiskelijan rajoitetut rahavarat. Käytettynä tommosta on turha ostaa kun ne on saanu yleensä niin kovaa kyytiä.
#147 • • Quu Guest
Tuossa nyysimistopicissa jo vähän vuodattelin vietyä polkupyörää.

Eniveis. Vakuutusyhtiönä on Sampo, ja heillä on tapana että he itse etsivät minulla korvaavan polkupyörän. Onko minulla paljoa sananvaltaa siihen, että minkälainen pyörä alleni ilmestyy?

Pöllitty pyörä oli Kuwaharan Competition Lx Manitoun Sx-Lt keulalla, ja sanoin hinnaksi noin 1000e. Nyt kun ei ole paljoa varaa maksaa omavastuun lisäksi ikävähennyksiä (pyörä oli alunperin vuodelta 98), niin olen katsellut vuoden 2004 Konan Cinder Conea. Onkohan mulla mahdollisuuksia saada tämä namu alleni? Hintaahan sillä ei ole kuin 850e.

Onko myös kokemusta, että kauankohan tässä hommassa nyt voisi kestää?

Ja miksi Konat ovat niin edullisia nykyään (verrattuna muihin merkkeihin)?
#148 • • Keba Guest
Mulla ois edelleen myynnis vanhanmallinen Santa Cruz Super 8...Ridefree.orgista löytyy ilmo "sanni"-topicilla. ;)

Konat on nykyjään siks niin halpoja, että tälle vuodelle Kona uudisti jakelusysteeminsä kokonaan uusiksi Euroopassa, eli nyt kaikki Konaa myyvät liikkeet ovat "maahantuojia", ja jakelukeskus jossain päin Eurooppaa. Näin hinnat tuli sitten samaksi koko Euroopan alueella.
#149 • • Quu Guest

Mulla ois edelleen myynnis vanhanmallinen Santa Cruz Super 8...Ridefree.orgista löytyy ilmo "sanni"-topicilla. ;)

Ihan kiva, mutta mä olen muutaman satkun short ;)
#150 • • Daniel Braun Guest
No laitetaan vihdoinkin tää kuva tänne!
letoy2.jpg
Tommonen kaunokainen siis mulla on... :hearts:

Mutta, rahanpuutteen vuoksi myynnissä... ;)
#151 • • Keba Guest
Osamaksu onnistuu kanssa luotettaville henkilöille =) !

Ei vaan tahtos jättää tota seisomaan intin takia..
#152 • • Daniel Braun Guest

Tosso miu ex beibe:

Ellsworth :eek: kelpais mullekin.

Ellut on nättejä...
Varsinkin toi Jokeri :hearts:
Kelpais kyllä mulle, jos ei Jokrua niin Dare:kin olis aikas namu...

Millainen toi Jokeri on ajossa?
En oo ikuna sitä päässy kokeilemaan :(
#153 • • Zeraf Guest

Tosso miu ex beibe:

Millainen toi Jokeri on ajossa?
En oo ikuna sitä päässy kokeilemaan :(

No toi kiihtyy kuin päästäinen eikä notku turhia. 42r ratas olis optimaalinen nivelpisteen suhteen mut 38r:lla pääsee ajaan hyvin ihan normi trailiakin ja ylämäkiä jos jaksaa. Jokerillahan mä ajoin joskus Tahko 120km-kisassa sijalle 11 mun paskalla kunnolla eli voiman muuttaminen eteenpäin vieväksi liikkeeksi tapahtuu varsin taloudellisesti, ja sarjahan oli M120...en suosittele kenellekkään :D 03-malli tuntuu aika paljon paremmalta kun on 7" juustoa entisen 6" sijaan ja Fox Vanilla RC on vaihtunu Romicin Twin Tubeen. Romicin kaa voi pitää paljon löysempää jousta kuin Foxissa joten on paljon herkempi perä ja käyttää paremmin koko joustomatkan hyödyks. Foxin jousi 600lbs ja Romicin 450lbs. Heikkoja kohtia on kans muutettu, eli takaswingissä on uus form ja eturunkookin on vahvennettu just sieltä mistä se mulla hajos eli siitä keskiön yläpuolelta. Alamäkiajos toi on kans pätevä vehjes kun Jokella laskettiin viidenneks nopein aika tän vuoden DH cupin vikassa kisassa Messilässä kuskin ollessa rampana. Kisan jälkeen suoraan lasarettiin paikattavaks rintalasta rutisten...sinne meni viimesetkin rovot. :( Kaiken kaikkiaan hyvä allround fillari ja ohjauskulma on just sopiva.
#154 • • Quu Guest

Tuossa nyysimistopicissa jo vähän vuodattelin vietyä polkupyörää.

Nyt ne kyttänatsipaskahomorunkkarit meni löytämään sen mun polkupyörän. Tana. Mä en enään ikinä maksa verojani jos niillä elätetään noin virkaintoisia paskalakkeja.

Nimim. hei hei uusi Kona.

Onneksi pyörä oli sentään kondiksessa. Varaskin oli joku ruudinkeksijä joka jäi kiinni samana yönä 200metrin päästä pyörän varkauspaikalta. Oli raahaamassa sitä just himaansa.
#156 • • JussiS Guest

My sweet honey :heart:

Ai sä poljet kesällä Jokkee :eek: :D
#157 • • Zeraf Guest

My sweet honey :heart:

Ai sä poljet kesällä Jokkee :eek: :D

Itseasiassa talvellakin! :eek:
#158 • • KOnna Guest
Viime syksynä tämä http://fillari.rocsport.com/doc.htm/1054/ pyörä löysi uuden kodin minun luotani! no uuden satulan ja polkimet joutui ostaan, mutta muuten kuvan mukainen.

Hyvät kaupat tein kun 1300e:llä ostin pois. Eihän se uusi ollut,(>5tuntia ajettu)

Anyway nyt alkaa olemaan jo pahat poltteet päästä lepikkoon tykittään, kun ei oikeen loppusyksystä kerinnyt kunnolla :sad:

Mukava huomata, että plattarilla fillarointikin kiinnostaa ihmisiä :) Toivottavasti kevät saapuu pian! :happyroll: [/url]
#159 • • Remotion Guest
pannaas täst vielä parempi kuva tosta mun jekyllista:

jekyll
[huom. iso kuva]
#160 • • koekje Guest
Saaplarin räädistelijät. Joku kaunis päivä mä hommaan jonkun tollasen notkupyörän kanssa. Toistaseksi täytyy tyytyä jauhamaan D*conilla, cyclo-cross fillarilla ja tiepyörällä.

Oli viime viikonlopun auringonpaisteessa pakko ajaa liian kauas ja liian kauan.