omistatko syntikkaa?

106 posts, 6 pages, 47,149 views

Funktion

Posts: 1,720

#83 • • Edited Funktion over 9000
--

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

seilori

Posts: 482

#84 • • seilori
Yamaha AN1x, äänikortti StAudio DSP2000 ja koneena parin vuoden ikäinen Athlon-mylly.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#85 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
En omista *igor*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Sphyxia

Posts: 3,308

#86 • • Edited Sphyxia Maracujá!
Öhm, höh ...

Yamaha CS1x:n omistan.

EDIT: Ja sen lisäksi tietysti jonkin verran softaa.
Miika

Posts: 893

#87 • • Edited Miika
Synthat ja muut paavot:

Clavia Nord Lead 2
Korg X5D
Kurzweil K2500r
Roland Juno-60
Yamaha Cs6x / plg150-AN
Yamaha EX5r
Yamaha A4000 /66Mb/zip100
Yamaha 02r

Genelec 1030A
AKG K240-DF
Sennheiser HD25-SP

Apple G5 1.8 Dual /512/160Gb/dvd-rw
Emagic AMT8
Logic Audio 5.5

Aphex Aural Exciter C104/ Big Bottom
Boss Metal Zone mt-2
Korg PX-2
Roland RSS-10
Roland SRV-330
Röde NT1000
TC-Electronics Triple-C

Jackson Kelly XL'94 / EMG81 ja -85 aktiivimikit
Schimmel piano


Päivityksissä tuli otettua harppaus eteenpäin. Mendee hetki ennenkuin sen myös kuulee *iloinen*

[pieni]edit: turhat selfquotet pois[/pieni]
roz

Posts: 32

#88 • • roz
Rujohko gearlistani :

Synat (ts. pölynkerääjät):
Roland JP-8080
Korg Polysix (hieman särki toistaiseksi)

Sekkarit:
Reason 2.5
Cubase SE

Sälä:
2.09 ghz amd-mylly / 1024 mt muistia / audiophile 2496
1.8ghz Läppäri / M-Audio Ozone
Behringerin paska 6-kanavainen mikseri
Gibson Epiphone skitta
Boss Hypermetal -särö
Evolution MK49C II tjsp -midikiippari
Miika

Posts: 893

#92 • • Miika
Täytyy nyt pari viikkoa Juno-60:sta soitelleena sanoa että analogia jyrää kaikki va-mallinnokset edelleen, vaikkakin niukasti. Nordlead2 jää kakkoseksi, ja tähän asti olin ollut siinä uskossa että Nordia on lähes mahdoton pestä. Mistä Juno Reactor on saanut nimensä, ei enää ihmetytä *sydän*
ETJ

Posts: 1,229

#94 • • ETJ Failed specimen

Specimen, 25.7.2005 18:53:
Omistan TB-303:n *pahis*

Seuraavana ostoslistalle Spectral audion neptune 2



Päivitystä:
Roland TB-303+Doepfer MSY2 midi-to-sync converter
Roland MC-202
Roland MKS-50 (vielä kun sais sen PG-300 controllerin)
Boss MT-2
Miika

Posts: 893

#95 • • Miika

Specimen, 20.9.2005 19:31:
Boss MT-2



Tulee nannaa soundia kun ajaa kolkkia tuon läpi, middlet itään ja pyyhkäilet sen frequa ;)
oi.1

Posts: 118

#96 • • Edited oi.1
Jaa, kai mäkin voisin listan heittää:

Syntyt:
Korg Trinity Plus täydellä optiopaketilla (tää on just myyty, tilalle tulee uus Virus)
Yamaha Motif Rack
Yamaha RM1X (myynnissä)

Tietsikassa:
Logic 5.5.1 Platinum + kasa softasynteesiä ja efektointia
Motu 828 MK2 20i/22o firewire audio iface
Motu Micro Lite USB 5xmidi-I/O

Monitorointia:
Genelec 1029A x 2
Genelec 1091A
AKG K271
Alesis PEQ-450

Muita:
Ibanez Roadstar II Bass
Shure C606
Sony C-kassu
Sony MD


Viimeaikoina vehkeet on vaihtunu aika taajaan. Itse asiassa haen nyt setuppia, jossa ois kunnollinen VA, kunnollinen PCM-kone ja kunnollista analogiaa etenkin perkussiopuolelle (luultavasti Jomoxia). Viruksen tultua enää viimeinen vaatimus pitäis täyttää. Kaiut+muut saa luvan hoitua softalla, vaikka joku isompi TC houkuttelis pikkuisen, mutta hintaluokka pelottaa. Ja kone jaksaa laskee konvoluutiota aika pitkälle.

Ex-koneita mm. Triton LE, Kawai K5000S, Alesis Ion, Kurzweil SP88, 2xQuasimidi Sirius, Waldorf MicroQ, Yamaha A4000, Sherman Filterbank II, plus paavoja ja muita.
Psychogenic

Posts: 182

#97 • • Psychogenic
Softaa vaan, prkl. Ennen ajattelin alkaa hankkimaan rautaa, mutta mun mielestä softillakin saa ihan tarpeeks hyvää saundii. Jollei softalla tee hyvää musaa, niin miksi sitten raudalla? *ding*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Loose Grip

Posts: 330

#98 • • Loose Grip
Hardwarepuolelta löytyy vaan perus Roland RS-5, joka masterkeybbarina, eihän siinä mitään käyttökelposia saundeja juuri ole...ilman liian suurta viilaamiista.

Monitoreina Behringer Truth B2031A:t ja luureina AKG K 240 df.
Behringerin 12 kanavainen mikseri audiolle ja Behringerin B-Control Fader (oli muuten todellakin hintansa väärti tämä ostos) midikontrollerina.

Softapuolella sekkari Cubase SX 2.2.0.39, reason, fruityloops fl4, wavelab.

Plugareista eniten käytössä Rob Papen Linplug Albino ja V-synth, sekä cubasen 2.2 päivityksen mukana tulleet uudet perusmainiot mattosyna- ja monosynaplugarit.


Psychogenicin retoriseen kysymykseen mulla olis yks esimerkki: Toki softasynalla pitäis saada yhtä hyvää saundia ja saakin, mutta ainkin kun itsellä oli lainassa Novationin Nova ja Supernova, niin pelkästään säveltapailu uusilla mielenkiintosilla saundeilla, jotka heti kaikuineen efekteineen päivineen kuulosti tosi valmiilta, antoi ihan uudenlaisia ideoita ja uutta inspiraatioo biisin tekemiseen... (josta muuten syntyi aika PPK-resurrection -henkinen rallatus http://vpt.pp.fi/musa/biisit/loosegrip_stringnova.mp3)
pakana

Posts: 307

#99 • • pakana
kova: Dave Smith Instruments Evolver (analogi-dsp hybridi, 2/4pole "Curtis" filsuilla)

pehmeet: AAS Tassman 4, Green Oak Crystal, Waldorf PPG Wave, Waldorf Attack, Linplug RMIV, KarmaFX modular, RGC sfz+ (giga edition), Synth1, Poly/iBlit ja muutama sekalainen vähäsemmäs käytössä.

warettajat voi muuten mun puolesta vetää käpäläänsä.

--
Ei savua ilman multaa.

keijo imailija

Posts: 31

#100 • • keijo imailija mofo
jd-800, ex-800 ja nova. jd on mun kulta <3

--
toni