Mieleenpainuvin Platinum persoona

109 posts, 6 pages, 12,178 views

#61 • • drS Guest
nyt te aloitte pelottaan mua :eek: ette te kyllä yhtään vaikuta treella syntyneiltä..

nojoo, oohan mäkin syntynyt helsingissä ;)
#62 • • olliS Guest

nyt te aloitte pelottaan mua :eek: ette te kyllä yhtään vaikuta treella syntyneiltä..

No en mäkään siellä ku 2v asunut, joten en onnekseni muista mitään :D
#63 • • okiru Guest

(nimim. 20 ensimmäistä vuotta treella josta 16 hervannassa)

Nimim. paljasjalkainen Tamperelainen, ja yhä edelleen Hervannassa :D
Oi kerro dixoff miten pakenit :D
#64 • • Moraani Guest

Nimim. paljasjalkainen Tamperelainen, ja yhä edelleen Hervannassa :D

Ja mä hätiköiden luin että paskajalkainen. *tirsk*
#65 • • Edited phanatic Guest
väärä naama
#66 • • dixoff Guest

Oi kerro dixoff miten pakenit :D

Aika perinteisin menetelmin: Opiskelupaikka Helsingissä oli hyvä tekosyy maiseman vaihtamiselle. :cool:
#67 • • serotonot Guest

Jäbä on varastanu mun juuret :(

TOI on pelottavaa
#68 • • Remotion Guest

Must tuntuu jotenkin luonnottomalta hehkutella kavereita,

Enpä tiedä hehkutetaanko tässä nyt omia kavereita. Jatkoa edelliseen kommenttiini tässä topikissa: Taediumin lisäksi Analogia, Mixa, Pakana, T, Tres, Varvana. Yhden näistä olen tavannut, pari olen nähnyt bileissä, yhden kanssa jutskaan melkein päivittäin. Loppuja en tunne ollenkaan. Mutta mä otankin kaiken niin vakavasti. Ja sitten se pakollinen hymiö: :D

etkö? :right: ainakin sain sulta mailia vastikään...
Ante

#69 • • Edited Ante
Seuraavien postauksia tulee luettua yleensä vähän tarkemmin: Ana(logia)/Shiner, Varvana, Ville, jUSSi, Tres, Mekaanikko ja xybo, koska he osaavat yleensä kirjoittaa hyvin, perustella mielipiteensä ja suhtautuvat tähän koko hommaan yleensä enemmänvähemmän riittävän leppoisalla asenteella (osa varmasti peruja vuosien kirjoittelusta). Osan heistä tunnen tämän boardin ulkopuolellakin. Tämän lisäksi Taediumin matkakertomuksia luupäisistä irlantilaisista on hauska lukea. Alke, pHaze ja Erkko ovat kirjoittaneet välillä erittäin perusteltuja juttuja bileskeneen liittyen - kirjoittavat harvoin, mutta ehkä siksi heillä on ollut jotain uutta sanottavaa.

Lisäksi tulee luettu tarkkaan mitä pitkään musiikin parissa harrastaneet kirjoittavat tekniikasta, lähinnä Coma, 029, triip sekä Kosminen MikkiHiiri + liuta muita asiantuntijoita.

Demo- ja miksauspuolella ei ole selviä suosikkeja - kuuntelen demoista melkein mitä tahansa musiikkia ehkä psykeä, äijä-elektroa, puristi- ja raastinrauta-pesukonetekona lukuunottamatta. Pyrin löytämään vähän vastauksia saaneet topikit ihan vain siksi, että kunnioitan musiikin tekemisessä käytettyä aikaa, vaikka lopputulos ei olisikaan ns. audiobalsamia, ja toisaalta, uskon jo muutaman vastauksen saaneita demoilijoita olevan tyytyväisiä saamaansa palautteen määrään. Välillä demoista löytää juuri sitä mitä olen hakemassa - idean, uuden jutun, omaperäisyyttä, hulluutta, inspiraatiota, intohimoa musiikin tekemiseen, jne. Kuuntelemistani kappaleista laitan lähes poikkeuksetta jonkun rivin kappaleen tekijälle. En tiedä ovatko palautteeni olleet aina sopivia. Nyt useiden postausten jälkeen olen pyrkinyt olemaan yhä nöyrempi alun röyhkeyden ja ylimielisyyden sijaan. Luulen, että tekijä varmasti haluaa jonkinlaisen reaktion/palautteen, eikä sen antaminen ole vaikeaa tai liikaa aikaa vievää, mikäli on jaksanut kappaleenkin kuunnella. Minulle on ollut aika yhdentekevää, jos kappale on miksattu väärin tai soundeiltaan köyhä, mikäli siinä on ollut kuitnekin jokin idean siemen - työstämistä varten ovat ne ammattilaiset studiovelhot.

Ehkä mieleenpainuvin henkilö on ollut kuitenkin Platinum-lehden kansikuvatytön kuvaan ihastunut kirjoittaja, jonka riutui löytämättä koskaan vastausta. En muista henkilön nimeä. Tapaus jäi mieleeni ehkä siksi, että kirjoittaja tuntui olevan niin tosissaan älyttömän ihastumisensa kanssa.

Tästä nyt jäi monta nimeä mainitsematta, yleensä tän boardin postauksia on ollut mukava lukea vaikka taso on välillä vähän tippunutkin, valitettavasti. Jokaisella on ollut jokin hyvä juttu kerrottavanaan.

Ja Daniel Braunille - tottakai mennään kaljalle kun törmätään! Damn, kaikki muutkin mukaan! Hmm... en kyl oikein enää juo ja bileissä käyminenkin fiilisten puuttuessa on ollut tauolla, joten tulis ainakin halvaksi tuollainen. Eiku... tällähän käydään bileissä.. joo... :) Erikseen tapaamisen järjestäminen kyllä tuntuu vähän oudolta tämän bilekonseptin huomioiden, onhan noita miittejä ollut bileiden yhteydessä. Löytyisköhän sitä IRL päivänvalossa mitään sanottavaa :D Jokaisella vaan läppäri, lan ja nokat vastakkain skrivailua. Juu - EI! Vois kyl vetäistä jonkun minttukaakaon tai pullon piknik-vinkkua ja rupatella.

Edit: Juma, meinasi unohtua - kiitos kivoista privaviesteistä kaikille niitä mulle lähettäneille (niitä kirjoittaneet, te tiedätte ketä kiitän).

Edit - osa 2: H. Absimo (missä on?) ja pakana. Lisäksi moderaattoreista Jokke, joka jo pelkällä elämänkokemuksellaan jyrää kirkkaasti meistä teineistä ohi + lisäksi äijä vaikuttaa mukavan asialliselta juttuineen. Hmm. joku jäi mainitsematta... *miettii* - no, ei nyt leikkaa. Myöhemmin.
#70 • • Taedium Guest

18 heinäkuuta '03 kirjoitettu viesti. Viime kesänähän tuon kirjoitti, että ei se niin "vastikään" ole kirjoitettu.
#71 • • Remotion Guest

18 heinäkuuta '03 kirjoitettu viesti. Viime kesänähän tuon kirjoitti, että ei se niin "vastikään" ole kirjoitettu.

Oho, pieni kämmi, tää oli kyl niinkuin tarkoitettu Blondielle... :happyroll:

Joo niist meidän maileista on HIUKAN enemmän aikaa...
#72 • • Taedium Guest

Oho, pieni kämmi, tää oli kyl niinkuin tarkoitettu Blondielle...

Juu, no sitä Blondien mailia tarkoitinkin. Eli sen kirjoitti silloin viime heinäkuussa.

Ajattelin vain, että tämä topic oli pitkään kadoksissa kunnes Dani sen nosti, että josko olet lukenut tämän alusta saakka uusiks katsomatta päivämääriä. Joskus nimittäin itsellekkin tapahtunut niin.
#73 • • Tres Guest

Ja tälläseks (allekirjoittanut) tulee jos on syntynyt siellä :angry:
(hups, nyt paljastui tarkkaan varjeltu valtionsalaisuus)

Jaa sinäkin :)

(nimim. 20 ensimmäistä vuotta treella josta 16 hervannassa)

JA minä! ensimmäiset 7 vuotta Hervannassa :mad:

Topikin varsinaiseen aiheeseen liittyen,
ni oon nyt jo pari kertaa kirjottanu tähän
helvetin pitkää vuodatusta mut sit aina
lopulta jättäny postaamatta. Ehkä viel
joku päivä saatte kaikki ansionne mukaan. :mad:
#74 • • Remotion Guest

Ajattelin vain, että tämä topic oli pitkään kadoksissa kunnes Dani sen nosti, että josko olet lukenut tämän alusta saakka uusiks katsomatta päivämääriä. Joskus nimittäin itsellekkin tapahtunut niin.

Joten mailin ois pitänyt olla viimeisin ajalta ennen sitä blondien postausta vai mitä häh? täh?

'wa eva
#75 • • Taedium Guest

Joten mailin ois pitänyt olla viimeisin ajalta ennen sitä blondien postausta vai mitä häh? täh?

Emmätiiä. Ihan sama mulle.

Herneitä, mies.
#76 • • Bio Guest

Serotone...

Tarkotat varmaan Serotonot:ia. Serotone on eri henkilö.

katsos, niinpäs olikin.. mun paha
Ante

#77 • • Ante

Kattokaa sitä avataria p*rkele ;)

Mageet rillit sulla ainakin on jos ei muuta.
#78 • • LindaGP Guest

Must tuntuu jotenkin luonnottomalta hehkutella kavereita,

Enpä tiedä hehkutetaanko tässä nyt omia kavereita. Jatkoa edelliseen kommenttiini tässä topikissa: Taediumin lisäksi Analogia, Mixa, Pakana, T, Tres, Varvana. Yhden näistä olen tavannut, pari olen nähnyt bileissä, yhden kanssa jutskaan melkein päivittäin. Loppuja en tunne ollenkaan. Mutta mä otankin kaiken niin vakavasti. Ja sitten se pakollinen hymiö: :D

Loppuja joita en tunne siis tässä listauksessa, että ketkä mielestäni ovat Platinumin mieleenpainuvimmat persoonat. Pitää tietenkin paikkansa että olen sinut tavannut ja todellakin lähetin sinulle äskettäin meiliä.
#79 • • vaavu Guest

Siitäpä mieleen, että Ville vois kirjoitella useemmin. Tulee kuva jotenkin, että on reipas henkilö, mutta vähän ujo.

Oikeessa elämässä meidän roolit on kyllä aika toisin päin. Mä olen se seinäruusu ja Ville hoitaa puhumisen meidän puolesta... Kaipa se on siitä kiinni miten on tottunut ilmaisemaan itseään kirjallisesti.

Sinänsä hyvä muistutus siitä että tämmöisen foorumin kautta saadut kuvat ihmisistä voivat poiketa hyvinkin paljon totuudesta. Tää on kuitenkin aika rajoittunut kommunikaation muoto.
#80 • • Tres Guest

Sinänsä hyvä muistutus siitä että tämmöisen foorumin kautta saadut kuvat ihmisistä voivat poiketa hyvinkin paljon totuudesta. Tää on kuitenkin aika rajoittunut kommunikaation muoto.

Mä oon ainaki ihan samanlainen
täällä ku ns. oikeessa elämässäki :mad:

LYÖNKÖ?! -mentaliteetti kunniaan! :mad:

Vitu :mad: