Tony Halmeen asunnossa ammuskeltu

83 posts, 5 pages, 13,808 views

#42 • • Dani Cior Guest
Halme on vieläkin niin surkeassa kunnossa että poliisit pääsee kuulustelemaan sitä vasta ensi viikon lopulla. Näin sanottiin ylen uutisissa äsken.
#43 • • khatt Guest
Ilta-Lehti tänään: Tony Halme käänsi kylkeä

Näin uutisoi keltainen lehdistö. No comments.

Eräs mielenkiintoinen asia on sensaatiolehdistön käyttämä kuvamateriaali. Alussa, kun Halmeen epäiltiin ampuneen vaimoaan yms shittiä, niin miehestä julkaistut kuvat olivat synkissä sävyissä ja naamalla oli aina ärjy ilme. Myöhemmin kun äijä makaa sairaalassa, niin kuvat ovat neutraalia, jotkut jopa kiltin näköisiä. Jotenkin aika läpinäkyvää asenteen ilmaisua tuollainen.
#45 • • Felis Guest

Tapaus Tony Halme on saattanut suomalaisen journalismin kansainväliselle tasolle!

LOL! :001:
#46 • • Taedium Guest
Jaa jaa, Halme onkin piripolkkaaja...
#47 • • -=aave=- Guest

Jaa jaa, Halme onkin piripolkkaaja...

ei mitn. sittenkään.
#48 • • JussiS Guest
Mua ihmetyttää se, kuinka vähän lehdissä puhuttu rattijuopumus- ja huumausaine-epäilyistä Halmeen tapauksessa. Ampuma-aserikoksesta on puhuttu, mutta eihän siinä mitään pahaa ole, ainakaan Halmeen kannattajien mielestä.
#49 • • Taedium Guest

Mua ihmetyttää se, kuinka vähän lehdissä puhuttu rattijuopumus- ja huumausaine-epäilyistä Halmeen tapauksessa. Ampuma-aserikoksesta on puhuttu, mutta eihän siinä mitään pahaa ole, ainakaan Halmeen kannattajien mielestä.

Se, että Halme on ollut suoraselkäinen on pitänyt oman mielipiteeni sellaisena, että en suoraan paina katuun miestä. (Fyysisesti se ei onnistuisi...) Mutta mikäli hän on nyt amfetamiinia kiskonut, niin ei se hyvältä näytä. "Practice what you preach."

Muuten en epäilisi niin hirveästi, siis jos hän jotain turkkilaisia hormonivalmisteita kiskoo, niin mikä estää basaarissa laittamasta hieman terästettä niihin kapseleihin?

Mutta yksi mikä ei tue Halmeen "källi"-teoriaa. Hän oli juonut kolme vuorokautta putkeen viinaa.
1. Mä en pysy edes kofeiinin avulla hereillä kolmea vuorokautta.
2. Mä en kestä niin paljoa viinaa, että vois olla urvelokunnossa kolme vuorokautta putkeen.
3. Viinaa ku juo riittäviä annoksia, on valvominen selvänä oloa vaikeampaa.

Saa aika tartsani olla jos se on ilman aineita ollu kolme vuorokautta nonstoppina kännissä. - Mut eihän se ollu!
#50 • • JussiS Guest

Mutta mikäli hän on nyt amfetamiinia kiskonut, niin ei se hyvältä näytä.

Onks tosta jotain uutta juttua vai onks nää vaan näitä arvailuja mitä oli jo sillon aikasemmin?
#51 • • J Raninen Guest

Onks tosta jotain uutta juttua vai onks nää vaan näitä arvailuja mitä oli jo sillon aikasemmin?

Ainakin sen verikokeessa oli amfetamiinin jäänteitä, ja itekin Tony tuloksen tunnusti.
#52 • • Taedium Guest

Päivän lehdet kertoo lisää aiheesta.

Poliisi vahvistaa, että Halmetta epäillään huumausainerikoksesta muiden epäilyjen ohella.
Halme vahvistaa, että hänen verikokeestaan löytyi amfetamiinia.
Halme epäilee, että joku on tehnyt hänelle "källin". Eli ilmeisemmin tarkoittaa, että tietämättään nauttinut amfetamiinia.
Halme tunnusti juoneensa kolme vuorokautta putkeen alkoholia - eli siis ilman nukkumisia.
#53 • • Ana-- Guest

Muuten en epäilisi niin hirveästi, siis jos hän jotain turkkilaisia hormonivalmisteita kiskoo, niin mikä estää basaarissa laittamasta hieman terästettä niihin kapseleihin?

Olettais et amfetamiinista saa paremman hinnan.. Ei sitä kantsi tuhlata
piribodareitten nappeihin. ne vetää piriä siihen lisäks anyway...
#54 • • diezel Guest

Tuskinpa basaarissa on lisäilty mutta miksei joku lähempänä oleva "kaveri" ois voinut tehdä sen.. mutta tuskinpa näin on käynyt :D
#55 • • Taedium Guest

Totta. Mä kelailinki, että jos muuttais johonki Turkkiin, tai vielä parempi - Puolaan - ja siellä sitten rupeisi elääkseen myymään amfetamiinia. Tienais kyllä paljon rahaa... :roll:

Sit mä kelailin, että jos mä lähtisin Kolumbiaan myymää kokaiinia kans paikallisille. Ja sit jos vielä Marokkoo myymään hasista. Vähä musta tulis rikas.
#56 • • JussiS Guest
Heps, vähän tarkkuutta niihin quottauksiin, mulle on merkattu yks Anan ja yks Taediumin sanoma tossa yläpuolella... :mad:
#57 • • Taedium Guest

Heps, vähän tarkkuutta niihin quottauksiin, mulle on merkattu yks Anan ja yks Taediumin sanoma tossa yläpuolella... :mad:

Mä kattelin samaa ja tää on tän uuden softan syytä. Kun näis menee tottumattomampi tosi helposti sekasin, että mikäs quote oli kelle ja montako unquotee piti laittaa...
#58 • • ---[-]--- Guest
Jos vertaa Pietikäisen ja Halmeen sekoiluja keskenään, niin niissä on järkyttävä kontrasti. Pyytäis jo eroa...
#59 • • JussiS Guest
Jaahas, päivän iltasanomien mukaan Halmeelle kertyi 6 syytettä, kun juttu siirrettiin syyteharkintaan. Verkkoversio ei (tietenkään) kerro mistä Halmetta syytetään, olisko jollain parempaa tietoa asiasta?
#60 • • akir0 Guest

Helsingin rikospoliisin suorittaman esitutkinnan mukaan kansanedustaja Tony Halmetta (ps) epäillään edelleen ampuma-aserikoksesta, vaaran aiheuttamisesta, dopingrikoksesta, huumausaineen käyttörikoksesta sekä rattijuopumuksesta.

Halme on myöntänyt kuulusteluissa syyllisyytensä ainoastaan ampuma-aserikokseen, muut epäilyt hän on kiistänyt.