Tony Halmeen asunnossa ammuskeltu

83 posts, 5 pages, 13,823 views

#21 • • bulk Guest
tony.jpg

*hekotus* :D
#22 • • mosaik Guest

"...Halme itse käytti asetta."

Henkeen ja vereen lähiöpolitikko :016:
#23 • • akir0 Guest
"tämä ase oli faksattu minulle täysin tietämättäni, enkä ollut sitä pyytänyt"
#24 • • Lachesis Guest

"tämä ase oli faksattu minulle täysin tietämättäni, enkä ollut sitä pyytänyt"

:017:
#25 • • vaavu Guest
"Samassa talossa asuva asukas kertoi Helsingin Sanomille heränneensä viiden kuuden aikaan aamulla naisen kirkumiseen. Naisen kirkumisen jälkeen miesääni huusi "häivy" ja ovi kävi alakerrassa, asukas kertoi.
Seuraavan parin tunnin aikana asunnosta kuului riitelyn ääniä. Vähän ennen seitsemää kuului selkeä pamaus, ja pamauksen jälkeen lisää kirkumista, talon asukas kertoi." (Lähde: HS)

Tuossahan on ihan selvä skenaario kolmannesta osapuolesta. Joko niin että Tony Halme on tullut kotiin vieraan naisen kanssa, tai sitten niin että Tony Halme on tullut kotiin ja yllättänyt vaimonsa vieraan miehen kanssa. Homman päätteeksi iso riita ja "nyt mä tapan itteni/sut" -tyyppistä uhottelua.

Eiköhän tuosta tapauksesta vielä kaiveta viimeisetkin yksityiskohdat irti, kunhan iltapäivälehdet pääsevät asialla mässäilemään. :rolleyes:
#26 • • pie Guest
Pasi.gif
#27 • • Edited Secur Guest
rock-columns-big.jpg

KIVIÄKI KIINNOSTAA
#28 • • yana Guest

KIVIÄKI KIINNOSTAA

kiehtovan omaperäistä
#29 • • Remotion Guest

Kansanedustaja Tony Halme (ps.) kannettiin todennäköisesti
ambulanssiin torstaina hänen asunnossaan Etelä-Helsingissä
sattuneen välikohtauksen jälkeen. Tarkk'ampujankatu 14 A 10:ssä
sijaitsevassa kerrostalohuoneistossa ammuttiin yksi laukaus.

Nimi on enne? :)
#30 • • J Raninen Guest

Nimi on enne?

Eiks tarkkampujilla oo kuitenkin "one shot, one kill" -motto? Halmeen pojuhan räiski pitkin seiniä.. :p
#31 • • Samuel Guest

Eiks tarkkampujilla oo kuitenkin "one shot, one kill" -motto? Halmeen pojuhan räiski pitkin seiniä.. :p

jep! kadunnimi vaihtoon tai Halme muutopuuhiin :p
#32 • • yana Guest

tarkk'ampujan kadullahan taannoin koitettiin osua jalankulkijoihinkin vähän järeämmillä laakeilla kun talosta tippui osa seinää kadulle jonkun kaasuräjähdyksen ansiosta ..
eikä silloinkaan taidettu osua keneenkään
#33 • • Taedium Guest

Nimi on enne? :)

No tosta se Halme muuttaa harjoittelu mielessä Myllikseen Sihtikujalle.

...Tai muuttavat Tarkk'ampujankadun Hutikaduksi, kun ei se "laaki ja vainaa" skulaa näköjään.

Kukaan mies ei ole omena. Nomen est omen.

Kurkatkaas muuten mitä IMDB kertoo herrasta.
#34 • • Ana-- Guest

Kurkatkaas muuten mitä IMDB kertoo herrasta.

Joo-o. "No headshot available" .. sääli. :)
#35 • • funkyboy Guest
Meillä on/oli kaikkien aikojen hallitus, kun tää lumipallo ilmiö saa vauhtia niin tuskin tää jää vimmeiseksi "skandaaliksi". Kiva kun suomalaiset äänestämällä saa (hallitukseen) sirkuksen näyttävimmät vetonaulat.

Vakavimmistakin asioista on tulossa koko kansan vitsi ja kaikki pellet saa itsensä läpi isoilla lupauksilla ja ns. "kansan asialla" statuksella. Seuraavaksi ehdolla on varmaan Boogie Mustonen ja Joonas Hytönen.
#37 • • vaavu Guest

Tuossahan on ihan selvä skenaario kolmannesta osapuolesta. Joko niin että Tony Halme on tullut kotiin vieraan naisen kanssa, tai sitten niin että Tony Halme on tullut kotiin ja yllättänyt vaimonsa vieraan miehen kanssa. Homman päätteeksi iso riita ja "nyt mä tapan itteni/sut" -tyyppistä uhottelua.

Yhä enemmän mä olen alkanut kallistua itsemurhateoriaan. Ts. kun Halme on tullut kotiin ja kolmas pyörä poistunut, Halme on vetänyt viinaa ja lääkkeitä ja ruvennut heilumaan sen aseen kanssa meiningillä "nyt mä tapan itteni". Tätä tukee useampikin seikka: 1) silminnäkijöiden kuvaus riitelystä ja poistuneesta henkilöstä 2) poliisi on koko ajan korostanut että vaimon henki ei ole ollut uhattuna 2) Halme oli todella huonossa kunnossa sairaalaan tullessa, hengenlähtökin oli kohtuu lähellä.

Yllättävän hiljaa ovat lehdet tästä asiasta vielä olleet. Itse olen kuitenkin vakuuttunut että se on vain tyyntä myrskyn edellä. Heti kun Halme vähän toipuu ja tutkinta lähtee käyntiin, lehdet kyllä kaivelevat vaikka minkälaiset tiedonmuruset esiin.
#39 • • Edited Quu Guest
(tupla)
#40 • • Edited Quu Guest
(tripla) :eek: