katsokaas tämä
http://www.hot.ee/totuusnet/looppi30/halme.htm
Epämääräinen "totuus.net" (yeah, right) ja kolme huutomerkkiä perään...
83 posts, 5 pages, 13,844 views
katsokaas tämä
http://www.hot.ee/totuusnet/looppi30/halme.htm
Tapaus Tony Halme on saattanut suomalaisen journalismin kansainväliselle tasolle!
Jaa jaa, Halme onkin piripolkkaaja...
Se, että Halme on ollut suoraselkäinen on pitänyt oman mielipiteeni sellaisena, että en suoraan paina katuun miestä. (Fyysisesti se ei onnistuisi...) Mutta mikäli hän on nyt amfetamiinia kiskonut, niin ei se hyvältä näytä. "Practice what you preach."Mua ihmetyttää se, kuinka vähän lehdissä puhuttu rattijuopumus- ja huumausaine-epäilyistä Halmeen tapauksessa. Ampuma-aserikoksesta on puhuttu, mutta eihän siinä mitään pahaa ole, ainakaan Halmeen kannattajien mielestä.
Mutta mikäli hän on nyt amfetamiinia kiskonut, niin ei se hyvältä näytä.
Onks tosta jotain uutta juttua vai onks nää vaan näitä arvailuja mitä oli jo sillon aikasemmin?
Päivän lehdet kertoo lisää aiheesta.Onks tosta jotain uutta juttua vai onks nää vaan näitä arvailuja mitä oli jo sillon aikasemmin?
Muuten en epäilisi niin hirveästi, siis jos hän jotain turkkilaisia hormonivalmisteita kiskoo, niin mikä estää basaarissa laittamasta hieman terästettä niihin kapseleihin?
Olettais et amfetamiinista saa paremman hinnan.. Ei sitä kantsi tuhlata
piribodareitten nappeihin. ne vetää piriä siihen lisäks anyway...
Totta. Mä kelailinki, että jos muuttais johonki Turkkiin, tai vielä parempi - Puolaan - ja siellä sitten rupeisi elääkseen myymään amfetamiinia. Tienais kyllä paljon rahaa... :roll:Olettais et amfetamiinista saa paremman hinnan.. Ei sitä kantsi tuhlata
piribodareitten nappeihin. ne vetää piriä siihen lisäks anyway...
Mä kattelin samaa ja tää on tän uuden softan syytä. Kun näis menee tottumattomampi tosi helposti sekasin, että mikäs quote oli kelle ja montako unquotee piti laittaa...Heps, vähän tarkkuutta niihin quottauksiin, mulle on merkattu yks Anan ja yks Taediumin sanoma tossa yläpuolella... :mad:
Helsingin rikospoliisin suorittaman esitutkinnan mukaan kansanedustaja Tony Halmetta (ps) epäillään edelleen ampuma-aserikoksesta, vaaran aiheuttamisesta, dopingrikoksesta, huumausaineen käyttörikoksesta sekä rattijuopumuksesta.
Halme on myöntänyt kuulusteluissa syyllisyytensä ainoastaan ampuma-aserikokseen, muut epäilyt hän on kiistänyt.