35 posts, 2 pages, 7,586 views
Kummituksia on vaikka millä mitalla. Useimmat ihmiset eivät vaan huomaa niitä. Vain pieni osa kummituksista häiriköi ihmisiä. :)
Entisen avomiehen äidin talossa oli yläkerrassa naishaamu joka vain käppäili edestakaisin, puhui hiljaa ruotsiksi hyvin leveää itä-uudenmaan murretta, ja joskus harvoin paiskoi ovia. Silloin tällöin hän tuli alakerrassakin käymään ja silloin saattoi tuntea sellaisen jääkylmän tuulahduksen niskassa. Hubaa! :D
No okei, yritin olla vapaamieleinen ja openminded, mut tää nyt ei oikein vakuuttanu hei! :)
Itse muistan sellaisen
mainion kirjan kuin "Noidan käsikirja"...
Niin, et usko kummitusten olemassaoloon. Mutta voitko tietää, ettei niitä ole?
mä en kyl usko kummituksiin sit niin ollenkaan.
Hieno keskiajan tyyliin tehty todistus. Kääntäen tosin.
...ja näin se oli tieteellisesti todistettu
jätetään liian suuret pohdinnat toisaalle ja pitäydytään vain niissä kummituksissa ;)
Mulla oli tarhassa aina sormet sillee V-asennossa, eli vähä niinku se "Victory" -merkki. Ja mä olin tarhatädeille selitelly et meillä on jäniksii ja hiirii himassa. Hiiret asu pöydän alla. Ja ne sormet mitä mä olin jonku aikaa pitäny, eikä kukaa oikee tajunnu, ni tuli ilmi et ne sormet oli ne jänikset. Melkee kaikissa kuvissaki mitä musta on jossain 4-5 -vuotiaana, ni mulla on sormet sillee. Ja ne hiiret mitä mä selittelin oli kans mun mielikuvitusta.
uskoin pienenä vakaasti mörköjen olemassa oloon
Jos tiedät, niin mielelläni todisteita näkisin.
Minäkään en usko.